След особено приятната случка с Бека бях принудена да си тръгна , главно заради факта , че всички ме гледаха все едно съм Джак Изкормвача . Кой да предположи - всички обичат перхидролените свиркаджийки. Родителите ми , както обикновено, не бяха вкъщи и цяла вечер нямаше какво да правя . Сутринта обаче бе много по-зле . Брат ми реши , че ще е хубаво да си ,, поговорим ,, за поведението ми , но противно на очакванията ми - той всъщност бе радостен , че съм защитила интересите си . В момента се движехме към училище , тъй като бе предложил да ме закара . Стигнахме по паркинга и той започна отново .
- Ейп , знаеш , че ако имаш проблеми с Ребека винаги можеш да потърсиш помощта ми , нали ?
- Виж , благодарна съм ти , че не ми мрънкаш за сбиването , но моля те не се хаби , запази го за пред мама и татко .
- Ейприл , знаеш , че те те обичат , както и аз . Няма нужда да ни отблъскваш , особено след това което се случи лятото ..
- Добре , радвам се . Обич , Любов , Мир , Вегетарианство . Сега ме остави да сляза .
Той отключи вратата . Слязох и затворих .
- Кучка - Извика брат ми .
- И аз те обичам Себи . - обърнах се и му показах среден пръст . Това бяха общо взето отношенията ми с него . И двамата се обичахме , а след инцидента лятото , той често бе единствената ми опора . Влязох в училището и тръгнах по коридора към кабинета по математика . Някой се хвърли на гърба ми и започна да ме прегръща . Лив .
- Как е малката ми бунтарка . - Тя започна да се смее и да имитира кечист . Зад нея беше Кай - най-добрият ми приятел .
- В прекрасно настроение , като изключим математиката . - засмях се . Тримата се запътихме към кабинета и си намерихме места . Кай седна до Фиона - макар славата си на леко момиче , тя бе доста умна и завидно богата и красива . Всъщност я позанвах от кънтри клуба , бяхме нещо като съседки , тъй като тя живееше на няколко пряки от дома ми .
- В събота сте в нас , не приемам отказ , ще открием учебната година - Ето това вече бе проблем . Партитата й бяха меко казано брутални , именно затова ги избягвах
- Фи, не съм сигурна , че ще успея .. - Бях готова с оправданието си , но тя ме прекъсна .
- Няма как да не дойдеш - Джеймс Майкълсън ще идва , а той от вчера доста упорито разпитва за теб . Говори се , че преди два месеца е скъсал с приятелката си колежанка , защото я хванал с някъкъв преподавател , така че , ако питаш мен , сега е най-подходящото време за един прощален ..
YOU ARE READING
Falling for you
FanfictionНа пръв поглед Ейприл е съвсем нормална 16 годишна , подържа оценките си на ниво , води приличен социален живот . Е , тя има известни проблеми с гнева , както всяка тийнеджърка с бушуващи хормони , но всичко върви добре . До началото на учебната го...