-------------------------------- 7 часа преди сблъсъка -----------------------------------------
Понеделник , тоест Ад . Мразя понеделник , мразя буденето рано , мразя досадното дърдорене на учителите , мразя да гледам гнусните двойки по коридорите . Е , така да , днес бе изключение - събудих се , донякъде .. щастлива ? За първи път от доста време обърнах внимание на въшния си вид , дори сложих повече грим . Себастиан беше излязъл преди мен , оказа се , че съм сама . Както обикновено закусих чаша портокалов сок и се запътих към колата . С Лив ни беше обичай да минавам и да я взимам от тях , затова се запътих към дома й . Тя ме чакаше отвън полу-замръзнала , веднага се качи в колата .
- Или закъсняваш или наистина времето е ужасно . - Треперейки , тя се пресегна и включи отоплението на седалката си .
- Все още не разбирам , защо се измъчваш с поли в това време . - засмях се
- Защото след купона на Фи , Браян не спира да ми харесва снимките в инстаграм , а това сестро си е чист флирт .А и като говорим за купона , какво се случи след като с Джеймс напуснахте хола и защо , по дяволите , имаш огромна смучка на ключицата . – Оказа се , че блузата ми се е смъкнала и показва засмуканото от Джеймс място . Сега нямах друг избор , освен да й кажа .
- Добре , Лив , може би ако го кажа така , няма да откачиш ... - започнах .
- СПАЛА СИ С НЕГО - почти изкрещя Лив . Бе изненадано и радостно - О БОЖЕ МОЙ ! СЕРИОЗНО СИ СПАЛА С НЕГО ! - Тя ме гледаше и се смееше .
- Да , но моля те ..
- РАЗкажи ми всичко , добър ли беше , как стана , ползвахте ли презерватив , той .. голям ли беше ? – Лив подскачаше в колата .
- Ами чесно казано - започнах да заеквам - беше хубаво .
- Значи е голям - Тя говореше с такова оживление . -
- Ами определено не е ... малък .
- Ейприл горда съм с теб , вече не си единствената девствена деветкласничка в целия випуск .
- Ооо моля те , Виктория Майлс определено още е девствена - засмях се
- Е , да , но тя има повече косми от отбора по борба - И двете се смеехме . Паркирах пред училището . - Какво ще правиш с Джеймс ?
- Ами честно казано не знам - въздъхнах - Прекарах уикенда с него и е доста сложен човек , всичко зависи как ще се държи той .
YOU ARE READING
Falling for you
FanfictionНа пръв поглед Ейприл е съвсем нормална 16 годишна , подържа оценките си на ниво , води приличен социален живот . Е , тя има известни проблеми с гнева , както всяка тийнеджърка с бушуващи хормони , но всичко върви добре . До началото на учебната го...