Part 3 - Wasted and Depressed

133 6 0
                                    

Седмицата бе минала неусетно и сега стоях и чаках звънеца официално да обяви уикенда . Общо взето нищо интересно не се бе случило . Не бях говорила с Алекс откакто се бяхме засякли на паркинга пред училището вчера . В момента имахме биология и трябваше да разчленяваме някакви листа . Лив водеше ожесточена битка с един трън , а аз държах скалпела и я чаках . Нямам представа какво точно се случи в онзи момент , завъртях се и усетих пареща болка в основата на китката си . Веднага след това вликна кръв . На момента се вцепених и спомените от лятото нахлуха в съзнанието ми . Ледената вода във ваната , чуството на безтегловност ,  прегръдките на Себастиян .. Лив се усети първа и веднага пребледня.

- Ейприл , какво се случи .. - Погледнах я .

- Спокойно , просто драскотина - Беше самата истина , раната не бе толкова дълбока . - Ще се оправя .

Станах от мястото си , дискретно закрих ръката си и излязох от кабинета . Отправих се към най-близката тоалетна . Влязох , но не обърнах внимание дали има някой . Студената вода отми кръвта и отне болката .

- Ейприл ? - чух познат глас . По дяволите . - Ейприл какво се е случило , добре ли си ?

Той дойде зад мен и хвана ръката ми , така че и двете му ръце да са около тялото ми . Попринцип , бих го сритала здраво в топките , но сегашната ми позиция не го позволяваше .

- Добре съм , просто инцидент със скалпела по биология . - опитах се да звуча небрежно , все едно не е нещо необичайно да кървя в тоалетната . Ръцете му все още бяха около мен и можех да усетя аромата му . - Можеш да се отдръпнеш - прозвуча по-грубо , отколкото исках - моля .

- Сигурна ли си , че не искаш да отидем при сестрата . - От акцентът му ме побиваха тръпки , той се отдели от мен .

- Няма нужда , не е сериозно .- Докъде бях стигнала , че обсъждах порязванията си с Джеймс Майкълсън . Добре , че звънецът ме спаси от крайно неловкия момент .

- Надявам се , че няма да ти попречи да дойдеш в Фиона тази вечер , Алекс е доста развълнуван - Самодоволна усмивка се настани на лицето му

- Как мога да пропусна , ще изчакам докато припаднеш и ще се забавлявам както аз си знам - не му останах длъжна .

- Знаеш , че това прозвуча доста по-мръснишко отколкото трябваше , нали ? - облегна се на вратата на тоалетната - Между другото , надявам се ,че знаеш , че си в мъжката тоалетна .

Falling for youTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang