Part 5 - Sex is not such a thing

121 4 0
                                    

Бях наясно какво се случваше . Исках го . Телата ни бяха преплетени , усещах дъха му по кожата си .Ръцете ми се насочиха към ръба на тениската му и я повдигнаха . Той се отдръпна леко и ме погледна . Бе наистина красив - от изящните скули до пълните с живот сини очи . Разбрах какво има в предвид и кимнах уверено . Той ме пренесе на леглото и свали тениската си . Трябваше да призная - имаше хубаво тяло - плосък , добре оформен стомах , нежни ключици . Виждах как гърдите му спадат и се надигат . За да го окуража поставих целувка на едната му ключица . Той ме притисна до себе си и започна да засмуква нежно кожата на врата ми . Ръцете ми бяха на гърба му и леко го одрасках . Той без проблем отстрани черния ми потник и късите панталонки . Ръцете ми плъзнаха към панталона му и започнаха да разкопчават колана му . Той ме улесни като направо го свали . Дойде моментът . Първият ми път . Той плавно премахна бикините ми , после боксерките си . Стараеше се да е нежен , което ми вдъхваше сигурност . Краката ми се сключиха около кръста му и той навлезе в мен . Първоначално усетих болка , но тя бързо премина и веднага след това дойде удоволствието. В началото Джеймс бе бавен , но после засили темпото . Изстенах тихо . Целуваше ме , а аз драсках гърба му . Определено се чуствах добре , телата ни бяха сляти , без ограничение , чуствах се щастлива . Не заради факта , че правех секс , а защото бе с Джеймс . Не можех да отрека , че  го харесвам . Но дали въобще го познавах наистина ? Това нямаше значение , тъй като самия факт , че го бе грижа ми оказваше какъв човек е .

- Ейприл - каза той задъхано . Бе започнал да се движи по-бавно . - Аз .. Мисля , че съм близо .

Тогава нещо се случи . Реших , че щом останалите могат да го правят , защо да не мога и аз . Без да се отделям от него се изправих , така че аз да съм отгоре . Джеймс бе изнанадан , но не се съпротиви . Тялото ми знаеше какво да прави , затова просто започнах да се движа . Той прехапа устната си , а гърдите му започнаха да се вдигат и спадат по-бързо . Бях в кулминацията си , както и той . Отблъснах се за последно , а той въздъхна шумно . Отделихме се един от друг , легнах до него и го погледнах . Той отвърна на погледа ми , прехапа устната си отново и прекара ръката си през косата си . Бе неустоим . Бузите му бяха зачервени , а зениците разширени . Не знаех какво да кажа .

- Знаеш ли , че си наистина специална ? - гласът му бе дрезгав . Гледаше ме , а аз стоях безмълвна . Той не обърна внимание на мълчанието ми , притегли ме до себе си и ме прегърна . Чуствах се защитена между силните му ръце . Постоях така , заслушана в биенето на сърцето му , но очите ми се затвориха и заспах.

––––––––––––––––––––––– Гледна точка на Джеймс –––––––––––––––––––––––––––––––––

Тя бе едно малко чудо . Може би я познавах от няколко седмици , може би грешах , но тя бе необикновена . Спал съм с доста момичета , но Ейприл ме караше да се чуствам по друг начин . Всякаш беше правилно . Когато се качи върху мен , леко запотена с почервенели скули . Косата и се спускаше около лицето й толкова перфектно . Тя изглеждаше като ангел , дошъл да разбие сърцето ми , да отмъсти за греховете ми . За Бога , тя ме накара да свърша толкова бързо , а сега лежеше в прегръдките ми толкова невинна и уязвима . Именно заради това ми пукаше за нея . Не исках да се възползвам от нея , но самия факт , че някой задник може да й налети , докато е пияна ме подтикна да я заведа в онази баня. Усещах как очите ми се затварят и се унесох .

 --------------------------------- Гледна точка на Ейприл------------------------------------------------------

Събудих се от ужасния звук на .. сирена ?! Чуваха се полицейски сирени , което значеше , че най-вероятно , някой е викнал полиция .

-Джеймс - побутнах го леко - Събуди се , полицията е тук .

Той не помръдна .

- Джеймс , полицията - продължих по-силно - те са тук .

Той измрънка нещо и ме притегли към себе си . О , Боже , колко много исках да останем така , но нямах избор . Пъхнах ръката си под завивката и започнах да я движа към малкия Джеймс , който впрочем въобще не е малък . Ръката ми стигна го издутината му , постарах се да я задържа там , но той изведнъж той се раздвижи и без особено усилие застана над мен . Ръцете му бяха от двете ми страни и нямаше как да се измъкна , усещах топлината на тялото му . Джеймс се усмихна изгриво , очите му бяха зелено-сини .

- Май някой е готов за втори рунд .- Гласът  му бе сънен , дрезгав - Попринцип не се предавам толкова лесно както снощи .

Засмях се .

- Не , перверзник такъв . - оставих няколко целувки по врата му докато стигна до ухото му .

- Полицията е тук - прошепнах .

Falling for youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz