KyungSoo's Point Of View

1.6K 162 25
                                    


လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းက လက္မခံတဲ့ ပတ္သတ္မႈတခုကို ရင္ဆိုင္ဖို႔ ဝံ့မရဲလို႔ သူ ကမ္းေပးတဲ့ လက္တစ္စံုကို က်ေနာ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ပုတ္ခ်ခဲ့ၿပီးမွ...
လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းက ရႉတ္ခ်တဲ့ ေဖာက္ျပန္မႈ တခုအတြက္ ပံုေအာၿပီး ေပးအပ္လာျပန္တဲ့ သူ႔ႏွလံုးသားကို က်ေနာ္ ဆက္ၿပီး မလြန္ဆန္ ႏိုင္ေတာ့ရင္ က်ေနာ္ သိပ္ အသံုးမက်ရာ က်သြားမလား...
အခုအခ်ိန္မွေတာ့...အရာရာဟာ သိပ္ေနာက္က်သြားၿပီမလား....

Waiting For You _________________________

ၾကင္စဦး သတို႔သားႏွင့္ သတို႔သမီးတို႔ ၏ ေဟာ္တယ္ အခန္းအတြင္းမွာ သူႏွင့္က်ေနာ္ တိတ္ဆိတ္စြာႏွင့္ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနမိသည္...
Rina ယူခိုင္းလိုက္သည့္ ဝိုင္ပုလင္းေလးကပင္ စားပြဲ ခံု အေပၚကေန က်ေနာ္တို႔ အေျခအေနကို အစအဆံုး ေစာင့္ၾကည့္လို႔ ေနသလို...
က်ေနာ္ သူ႔ကို အျပင္းအထန္ ထပ္မံ ျငင္းဆို ခဲ့မိလို႔ နာက်င္ဝမ္းနည္းေနတဲ့ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြ က က်ေနာ့္ ရင္ကို ပို၍ပူေလာင္ေစသည္...
သူ႔ ခံစားခ်က္ကို မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ခဲ့လို႔ သူတခါမွ က်ေနာ့္အေပၚ မက်ဴးလြန္ခဲ့ဖူးသည့္ အျပဳအမူတခုေၾကာင့္ က်ေနာ့္အေပၚ အားနာၿပီးေတာင္းပန္ေနခဲ့သည့္ သူ႔ပံုရိပ္က က်ေနာ့္ကို အလိုမက် ျဖစ္ေစသည္....

မဟုတ္ေသးပါဘူး...အမွန္ဆို က်ေနာ္ အလိုမက်မျဖစ္သင့္ဘူးေနာ္...က်ေနာ္ ေဒါသထြက္သင့္တာ...စိတ္ဆိုးသင့္တာ...
မုန္းလိုက္သင့္တာ...ခုေတာ့...ဒီလို သူ လုပ္ေနျခင္း အေပၚကို က်ေနာ္အလိုမက် ျဖစ္ေနခဲ့သည္....ဒီ လို သူရဲ႕ေတာင္းပန္ျခင္းက က်ေနာ္တို႔ၾကားမွာ ပို၍လွမ္းေဝးသြားသလို ခံစားေနမိသည္....

ဒီလိုဆို က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္ရဲ႕ မသိစိတ္ထဲမွာ သူ႔အျပဳအမူအေပၚ က်ေနာ့္လုပ္ရပ္ႏွင့္ ဆန္႔က်င္စြာ ေက်နပ္ေနခဲ့မိသည္လား....
မျဖစ္သင့္ဘူး...မျဖစ္ရဘူး...ဒီ အေျခအေနအထိ ေရာက္ၿပီးမွ ေနာက္ျပန္လွည့္ဖို႔ ရာ သိပ္ေဝးလြန္းေနၿပီ....
က်ေနာ္ သူ႔ကို ျငင္းဆန္ခဲ့မိတာ...က်ေနာ္ မျဖစ္မေန ေစာင့္ထိန္းရေတာ့မယ္ လူ႔က်င့္ဝတ္တခုေၾကာင့္ ဟူသည့္ အမွန္တရားတစ္ခုက က်ေနာ့္ ကို ေၾကာက္လန္႔ဖြယ္ ၿခိမ္းေျခာက္ေနခဲ့ၿပီ.....

Waiting For YouWhere stories live. Discover now