Finale

1.5K 152 30
                                    

ChanSoo ( Yaoi )

" ခုခ်ိန္ထိေရာ ငါ့ကို ေစာင့္ေနတုန္းလား ChanYeol "

က်ေနာ့္ေမးခြန္းကို သူက က်ေနာ့္ကို စူးစိုက္စြာၾကည့္ရင္း ျဖည္းညႇင္းစြာ ေခါင္းၿငိမ့္ျပကာ ေျဖသည္...

လြမ္းဆြတ္ဖြယ္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေတြက က်ေနာ့္ကို ျပံဳးရယ္ျပသည္.....
မေျပာင္းလဲႏိုင္စြာ ၾကင္နာရိပ္ေတြလႊမ္းေနဆဲ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြေၾကာင့္
အခ်ိန္ေတြ အၾကာႀကီး ကုန္ၿပီးအဆံုးမွာ
က်ေနာ့္ ရင္ခုန္သံေတြ တစ္ဖန္အသက္ဝင္လာသည္...

ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြ ကုန္လြန္ခဲ့တဲ့ ေန႔ရက္ေတြဟာလည္း မေရတြက္ႏိုင္ေအာင္ကို မ်ားျပားခဲ့သည္ပဲ.....

..........

" ေဟ့ေကာင္ေတြ...Kyungsoo ေရာ "

အတန္းတစ္ခုလံုးက ဆူညံပြက္ေလာ ရိုက္ေနသည္...
Kyungsoo ကိုေတာ့ ရွာမေတြ႕...
သူက တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေနတတ္သူ မို႔ ဆူညံသံေတြရဲ႕ အေဝးမွာ တစ္ေယာက္တည္း သြားေနေန တတ္သည္...
ဒါေပမယ့္ အခုက သူသြားေနၾကေနရာေတြမွာလည္း ရွာမေတြ႕ တာမို႔ က်ေနာ္ အပူတျပင္းႏွင့္ ရွာမိသည္...

" မသိဘူးေလ...စာၾကည့္တိုက္မွာ မဟုတ္ဘူးလား "

" ငါ သြားၿပီၿပီ ...မရွိလို႔..."

" မင္းတို႔ ခုတေလာ ဘာလဲ...ရန္ျဖစ္ထားၾကတာလား...အျမဲတပူးတြဲတြဲ ႏွစ္ေကာင္က တစ္ေကာင္နဲ႔တစ္ေကာင္ ေပ်ာက္ေနရတယ္ လို႔ "

" ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး....ငါ စာၾကည့္တိုက္ဘက္ပဲ တစ္ခ်က္ျပန္သြားၾကည့္လိုက္ဦးမယ္ "

" ေအး ေအး "

Minho ကို ဘာမွမျဖစ္ဟု က်ေနာ္ေျပာလိုက္ေပမယ့္ တကယ္တမ္း က်ေနာ္တို႔ဘာမွမျဖစ္တာေတာ့ မဟုတ္ခဲ့....
က်ေနာ္တို႔ၾကားမွာ ကိစၥတစ္ခု ျဖစ္ေနခဲ့သည္...
ထိုကိစၥ ရဲ႕ ရင္းျမစ္က က်ေနာ္ သူ႔ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာလိုက္သည္ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္...
သူၾကားသည္....သူၾကားေအာင္ပင္ က်ေနာ္ တမင္ေျပာသည္မို႔ သူေသခ်ာေပါက္ က်ေနာ့္ ခံစားခ်က္ကို သိသြားခဲ့သည္...
ျပႆနာက သူ က်ေနာ့္ ခံစားခ်က္ေတြကို အလြယ္တကူ လက္မခံေပးသည့္တိုင္ က်ေနာ့္ကို လံုးဝ ေရွာင္ဖယ္ေနျခင္းပင္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Waiting For YouWhere stories live. Discover now