~8~

482 24 2
                                    

Ik wacht tot de tot niemand me ziet en schiet dan de jongens kleedkamer in, de teams staan nog op het veld en niemand ziet een kleine vos naar binnen glippen, ik had al een klein zakje klaar gelegd en sleur dat mee naar binnen, daar verander ik weer in een mens en loop naar de douches. De pijn in mijn borst nergerend. Die beuker had bijna mijn briljante grap verpest! Ik heb nu officieel een hekel aan beukers... Maar goed, ik zoek naar de douche van George... Draai de douchekop eraf en doe er een spulletje in dat met aanraking van water verf word.

"We hebben ze helemaal ingemaakt!" Hoor ik Fred roepen, het team komt de kleedkamer binnen en ik transformeer snel terug in een vos. Ik sluip zacht achter ze langs en sprint verder naar het kasteel. Ik neem mijn vaste gedaante wee aan en loop de leerlingenkamer binnen waar ik kijk bij een pottje tovenaars schaak, we zijn de laatste tijd closer geworden doordat Fred en George de broers van Ron zijn en we vaak met zijn allen dingen doen, Hermelien zit naast me te lezen. Duh. Nu nog wachten op George...

Pov. George.

"WE HEBBEN ZE HELEMAAL INGEMAAKT!!" Schreeuwt Fred naast me, we laten een strijdkreet horen. We kleden ons om en lopen naar onze douches. Ik last het heerlijke warme water over me heen stromen en ik sluit genietend mijn ogen. "Lalalalalalalallaaaaaaaaa!!!!"  "Is het een uilll? Is het eeen hippogriff??Nee dat is het niet!!! Het is super fereddieeeee die je aan de hemel zieeeeet!!!!"  Ik en Fred zingen er op los, onder luid commentaar van de rest van het team die gewoon rustig wil douchen. Als ik mijn ogen open doe zie ik dat het water paars is....

"WTF?!"  Ik hoor van verschillende kanten een 'wat is er?'.

"Hebben jullie ook paars water?" Vraag ik maar, alleen ik heb al zon vermoede we dit gedaan heeft....

"Nee gast" Fred kan zijn lach bijna niet inhouden hoor ik.

"RIDDER!!!!" Snel zet ik de douche uit, droog me af met een handdoek Die nu niet wit meer is,  en snel naar de spiegel. Verdorie. Paars haar. Fijn!!, hoor je het sarcasme?!

Mokkend loop ik met het hele team de leerlingenkamer van Griffoendor, Katy zit voor het vuur en zodra wij binnenkomen kijkt ze lachend op.

"Haha, vet grappig. Hoelang blijft deze kleur?" Vraag ik haar nors.

"OW niet heel lang.... Een maandje, misschien 2..." Zegt ze nonchalant. Fock jou!!

"Nee!! Katy?!"

"George... Nu staan we kiet weet je nog? En nou meekomen.... Ik heb een gat in de muur gevonden achter een schilderij in de leraren kamer!! Als vos pas ik daar zo doorheen" dat laatste fluistert ze weer, Harry Ron en Hermelien hoeven het natuurlijk niet te weten. Wel echt briljant!Meteen zijn ik en Fred een stuk enthousiaster.

"Op naar buiten dan maar!" Schreeuwt Fred vrolijk! Ik kijk naar Katy die moeizaam opstaat maar ze laat niks merken.  Ze ziet dat ik argwanend kijk maar ze wuift het weg, vrolijk lopen we naar buiten.

We moeten een klein stukje omlopen voor leraren dus lopen we een stukje door het verboden bos, maar prettig voel ik me niet.... De anderen lijken ook te merken dat er iets om ons heen is ofso want ze zijn heel stil. Er zijn wel rare beesten in dit bos, nee George niet aan denken nu.

Verschrikt kijken we op, achter ons zien we een vage gedaante met 2 grote gele ogen.  Het ding gromt en loopt de bosjes uit, er staat nu een grote grijze wolf voor ons.

"Ga en haal hulp!" Horen we katy roepen.

Hij rent op ons af maar word tegengehouden door een vos, wacht... Vos?! Katy!!!

"Katy!!!" Ik en Fred kunnen niks anders doen dan kijken naar hoe Katy ons red...

I solemnly swear that I am Up to no good ~Fred en George fanfictie~ [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu