~5~

564 27 5
                                    

Pov. Fred

"IEDEREEN NAAR DE GROTE HAL KOMEN" de stem van Perkamentus galmt door de school. Ik kijk George aan. Dit zal nog wel eens een perfect moment zijn voor wat goede grappen.

"Kom je Georgie?"

"Kom je Freddie?" Ik grijns en we lopen samen naar de grote hal, de afdelingsbeleid tafels zijn weg en er liggen grote kussens op de vloer. zoekend kijk ik rond maar ik kan Katy niet vinden. Zij had gedaanteverwisselingen.

Oef. Ik voel dat er iemand op mij Ruf springt en val bijna om. "KATY!!!!!" Ze licht helemaal in een deuk en George en ik lachen mee totdat Perkamentus begint te praten.

"Jullie zijn hier omdat we met jullie willen oefenen op duelleren!!! Straks kies je tweetallen en begin je een duel!! Gebruik zoveel spreuken als je kan als het maar geen onvergetelijke spreuken zijn!! Verder weten de meeste van jullie wel wat over duelleren dus mogen jullie beginnen!! Succes!"

Ik zie dat George een beetje ongemakkelijk van mij een Katy kijkt, maar hee, ik ben zijn broer en ik zie ook wel dat hij haar leuk vind. Ik knipoog naar George en loop naar een Angelique uit het zwerkbalteam.

Pov. George.

Fred geeft me een knipoog en loopt naar Angelique.

"Nou georgie, dan wij maar samen he?" Grijnst ze.

We houden onze stokken voor ons gezicht, buigen een stukje draaien ons vervolgens om en na een Stukje lopen ben ik degene we de eerste vloek afvuurt. De kietelvloek. Ze ligt gierend van het lachen op de grond. Ze kan der du niet tegen. Geniaal.

"G-g-georgeeee!!! S-sto-STOPPP!!!

Ik hef de vloek op en ze krabbelt overeind, nu is het mijn beurt en ze stuurt de vloek van beentjeplak op me af. Vlak daarna raak ik keihard de grond. Ik weet niet wat ik op haar afstuur maar ze word de lucht in geslingerd en komt 5 meter verder neer.

"Katy! Gaat het?"

"Met mij altijd George" 2 seconde later word ik de lucht in geslingerd, de vloek van beentjeplak is opgeheven dus ik krabbel ook weer overeind. Als ik op kijk zie ik Katy met een ondeugende grijns op haar gezicht. 1 seconde daarna word ik weer de lucht in geslingerd.

"Nu is Het jou beurt!" En ik slinger haar weer een eind verderop. Nu krijg ik de kietelvloek maar daar kan ik tegen. Lekker voor je. Ik steek mijn tong uit, ik kinderachtig?

Pov. Katy.

I word een eind verderop geslingerd en vuur de kietelvloek op George af.... Maar blijkbaar kan hij tegen kietelen. Grr. Hij steekt zijn tong uit. Kleuter.

"Zozo.... Kijk is aan... Het modderbloedje valt voor me" hoor ik een ijzige stem zeggen. Ik kijk omhoog en zie een blonde jongen voor me staan, Malfidus. Hij is een jaar jonger dan mij maar Toch erg irritant.

"Kop dicht Malfidus" snauw ik terwijl ik opkrabbel en weg wil lopen.

"Vies modderbloedje! Jij mag niet zo tegen mij praten!! Dit zal je leren! Crusio"

Ik voel een helse pijn door mijn lichaam, het brand. Gillend en schreeuwend val ik op de grond. Dood.dood! Stooppp!!

Pov. George.

Ik zie dat Katy iets boos tegen Malfidus zegt en daarna naar mij loopt, Malfidus trekt zijn toverstok en schreeuwt wat. De lafaard! Iemand achter de rug om vervloeken zeker?

"KATY!!" Ik roep nog maar het is te laat, er klinkt een harde gil die door merg en been gaat. De hele zaal kijkt verschrikt op, het is in een klap stil. Het enige wat nog klinkt zijn de schreeuwen van Katy.

----------------------------------------------

Oeehhh... Stoute Malfoy XD hij was daar nog zo schattig.. Haha.

Xx

I solemnly swear that I am Up to no good ~Fred en George fanfictie~ [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu