Bölüm 3

9 0 0
                                    

Ardından duramadım ve hemen Münevveri aradım. Ağladığımı duyunca ne oldu bile demeden özür dilerim Gözde diyip ağlamaya başladı. Hemen kendimi durdurup elimi yüzümi sildim ve ne olduğunu sordum. "Ben sana ihanet ettim Vahti'yle o kızın arasını ben yaptım. Vahti çok yalvardı. Beni seninle tehtid etti." diyiverdi. Ardındın hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Boğazımda düğümler fazlasıyla sıkılaşmıştı. Hiç bişey diyemedim. "Affet beni" dedi. Onu affedebilir miydim? Ve telefonu kapattım. Ard arda mesajlar geliyordu.
Canım bacım kişisi : ( Münevver)
(saat 01.15) Ben böyle olsun istemedim.
(saat 01.16) Nolursun affet. Seni sevmediğini söyledi.
(saat 01.19) Vahti aradı açmadım Gözde çok özür dilerim.
Yazdıkça yazıyordu. O yazdıkça ben daha çok ağlıyordum. Bana neden yapmışlardı bunu. Biri canımdan sevdiğim adam diğeri ise can yoldaşım.
Ertesi gün buluşmuşlar ben facede acıklı durum paylaşırken Vahti'nin şifresini ddğiştirmediğini düşündüm. Ve doğru şifresini değiştirmemişti. Bir mesaj vardı. Vahti'nin en yakın arkadaşı Hasan'dan mesajda o kızla Vahti'nin sarmoş dolaş resimleri vardı. Bakmamla gözümden dökülmesi bir oldu zaten. Gözümdeki yaşları silip cesaretimi toplayıp Vahti'yi aradım. 2 defa aradım ama ikisindede meşgule aldı. En son dayanamadı açtı
- Ne var ne diye bağırdı. Sana bidaha bana mesaj atma beni arama demedim mi dedi.
- Ağlayarak. BEN SANA NAPTIM diye bağırdımm anlamış olmalıydı üzgün olduğumu
- Senin neyin var dedi
Sanki beni çok düşünürmüş gibi yüzsüz yüzsüz soruyordu.
-Bitti dedim sebepsiz yere bizi bitirdin hiç bir günahım olmadığı halde bizi bitirdin hani benden başkasını sevemezdin öyle derdin hep diyip kelimeleri yuttum.
- Sen benim isteklerimi karşılamıyorsun dedi.
Ben onun isteklerini karşılamak için sevgilisi olmamıştım zaten biz karı kocada değildik. Demekki o kız ons herşeyi vadediyor.
- Allaha emanet ol diyip yüzüne kapattım.
Daha iki dakika geçmeden telefonum çaldı. Arayan kişi Vahti'ydi.

Yanlızlığın Son NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin