Šmolinka

19 0 0
                                    

"Pohni..... Už si objednaná a čakajú na teba. " kričal od dverí Ash. Sme u Luka a ja sa upravujem. Všetci ostatný išli ku chalanom na byt ktorý tu majú. Sme tu len ja, Ash a Luke ktorý si myslí, že sa idem dať iba ostrihať. Chudak, keď má uvidi tak dostane infarkt. Rýchlo som sa doobliekala. Mala som na sebe biele tielko, čierne kraťasy s vysokým pásom. K tomu som si obula čierne conversy a preletela som okolo Asha do výťahu. Mala som v pláne zavrieť mu pred nosom ale bol rýchlejší. "Haha. Mňa nedostaneš. " vyplazil mi jazyk. "Trhni si Ash. Akurát si idem dať prefarbiť vlasy. Tak shut up. " štekla som na neho a bol ticho až kým sme neprišli pred kaderníctvo. "Ahoj Merry." pozdravil sa Ash kaderníčke. Asi je to jeho známa. "Ahoj Ash. A toto bude asi Bellatris. Takže ideme na modrú?" opytala sa má hneď zo začiatku. "Áno som Bellatris. Ale hovor mi Bella. A vďaka tomuto kreténovi budem mať modré vlasy na Campe. A aj keď sa po roku stretnem s bratom. Nevie ani o tetovani, percingu. Asi ho porazí. Ale poďme nato. " povedala som keď som sedela v kresle a išla mi umyt vlasy. "Ja nie som kretén. A ty máš brata?! Really? Prečo si mi to nepovedala?!!" rozčuloval sa Ash. "Poznáme sa týždeň. A včera keď som odišla od filmu tak mi volal brat, že sa dozvedel, že jeho malá sestrička je v L.A. tak ho mám prísť pozrieť do školy." vysvetlila som mu to. "Akú školu?" "Nie som jediná v našej rodine kto má tanečný talent. Môj starší brat pred troma rokmi odišiel aj s manželkou do L.A. Bola som u nich vtedy a majú dve deti, ktoré sú totálne zlaté. Tu v L.A. si otvoril tanečnú školu. A ani na mojej oslave nebol tak mi chce dať nejaký darček." vysvetlovala som mu a kým som mu to vysvetlila tak mi kaderníčka maľovala prvé pramene vlasou. "Ako sa volá tvoj brat a ako jeho škola?" ten chlapec je taký zvedavý. "Jack. Jack Joe Smith. A volá sa to Smith Dance Academy. Pracuje tam aj jeho manželka. Ona je Charlotte Merci Smith. Bývala v Austrálii ale pred....hmm...asi 8 rokmi presťahovala do Londýna, kde sa dala dokopy s mojím bratom a bola svadba." nechápala som prečo sa pýta. "Robíš si  srandu?! Smith Dance Academy?! Tá je známa na celom svete. Nevolala sa za slobodna Charlottte Irwin?" znova žasol. "No...áno....prečo?" nechápala som toho chlapa. "No...Moja sestra sa volá Charlotte. Charlotte Merci Irwin. A pred 8 rokmi odišla. Kôli nášmu otcovi. Povádzal mamu a ona to nezvládla, tak odišla. Nič o nej neviem. Iba to že sa vydala a má dve deti." vysvetloval pre zmenu on. "Takže.....ty si moja rodina....o bože...mám v rodine kreténa...ktorého milujú všetky baby...pomoooooc!!!" hovorila som to vážne ale cukalo mi kútikmi úst. Ashton na mňa škaredo zazrel ale bol ticho. No asi sekundu... Potom vybuchol smíechom. Kadernička pokrutila hlavou a už som mala vlasy nafarbene a zmývala mi ich. Keď mi ich vyfúkala otočila ma k zrkadlu, od ktorého som bola otočená. Skoro som zinfarktovala, lebo mám modré vlasy. Ale také pekné svetlo modré. A potom som sa na seba usamiala lebo sa mi to páčilo. "Ďakujem Ash. Je to pekné.... Ale aj tak si kretén." objala som ho a on sa nadomnou len zasmial, zaplatil (nebudem to platiť ja, jeho stávka) a rolúčil sa a išli sme ku chalanom na byt. 

*********

Po ceste plnej spevu a smiechu v taxíku sme stáli pred dverami ich bytu. Ash my vlasy skryl pod čiapku a už sme vchádzali. "Ahojte. Už ste došli. Mohli ste zavolať došiel by som po vás." povedal Luke hned ako sme došli. "V pohode." povedali sme s Ashom naraz. "Ja som sa o Belle dozvedel také veci. Zistili sme, že Charlotte sa vydala za Bellinho brata. Takže sme rodina." vyhlásil Ash a oblapil ma okolo ramien. "To áno bratranček." zasmiala som sa a tiež ho oblapila, ale okolo pásu lebo som dosť nízka. Meriam 165 cm takže aj pri Edovi vyzerám dosť smiešne. "A prečo máš tu čiapku?" všimol si Ed a došiel ku mne a strhol mi z hlavy čiapku. Iba som potriasla hlavou a vlasy sa mi dali do normálneho stavu. Pozrela som hore na Eda a ten si zahrizol do pery. Zasmiala som sa na ňom. "Sekne ti to." ozvalo sa z gauča zborovo. Sedeli tam Luke, Luke(:D), Calum a Mike. "Vážne ti to pristane. Ale tvojho brata porazí. Ale čo už. Si moja Šmoulinka a ja ťa ľúbim." poznamenal ja sladko ma pobozkal. "Fuuuuuuuuuuuj." znova sa ozvalo z gauča na ktorom už terazbol aj Ash. Ja som sa len zasmiala. "Kedy sa uvidíš s bratom?" opýtal sa Lucas. "Dnes . O hodinu tam mám byť. Ale škola je, ako som sa dozvedela od Asha, o blok ďalej tak tam pôjdem aj s Edom a Ashom, lebo chce vidieť svoju sestru, pešo." odpovedala som mu a vyslúžila som si nechápavé pohľady z gauča tak som im to začala vysvetľovať.

Dance With MeWhere stories live. Discover now