S chalanmi sme sedeli v šatni a so smiechom sledovali Caluma ako hľadá svoju šatku. On je totálne slepý, pretože ju mám celý čas na hlave a on si to za tých 5 minút čo tu pobehuje nevšimol. Najlepšie je, že chalani majú byť za 2 minúty na stage-i. "Tak nič. Hádam to bez nej zvlkádnem" povedal porazenecky keď dobehol nejaký typek a povedal že za minútu majú byť hore. Objala som všetkých a popriala veľa šťastia. "Veľa šťastia slepúch. " zasmiala som sa keď som išla objať Caluma a dala som mu na hlavu šatku. Nechápal ale keď otočil hlavu doprava, kde bolo zrkadlo tak pochopil. Nebyť človeka ktorý ich už tlačil hore tak by má asi zabil. S Edom sme sa išli postaviť dole pred zábrany a veľa fanušičiek Na nás nenavistne pozeralo. Chcela som im niečo povedať ale už sa Z pódiá ozývalo "Ahoj ja som Luke. " "Ja som Calum. " "A ja Micheal. " "Ja Ashton. " "A my sme 5 second of summer." povedali naraz. "A chceli by sme privítať Bellatris. A Bella, zlato. Po koncerte v backstage ťa zabijem. " povedal Calum. "Snívaj ďalej pusa. " zakričala som mu a počul to keďže sme k nemu boli blízko. Len ma zabil pohľadom a začali hrať Hey Everybody! Mam rada tu pesničku. Po asi 5-tich pesničkách Hemmo oznámil "Teraz budú nasledovať dve pesničky. Budú to Amnesia a Jet Black Heart. Su pre Bellatris, ktorá má dnes narodeniny. Bella pod hore. " ja som na neho kukala ako keby mi povedal že si ho beriem. Nestihla som nič povedať a už ma dvaja bodyguardi dávali hore a tak som sa len išla do stredu pódiá a pozrela Na chálanou. Asi v polke Amnesie mi niekto dal na očí šatku a ja som nevedela kery kreten to bol. Niekto ma na konci pesničky otočil a odkryl šatku. Chalani zakricali "Všetko najlepšie Bella. " keď mi dávali dole šatku a keď mi ju dali dole uvidela som nádhernú tortu. Bolo Na nej napísané Bella 19, Imagine Dragons, 5 second of summer, One Direction, kniha Z marcipanu a najkrajšie boli dve postavičky navrchu. Bola som to ja a Ed. Rozplakala som sa. Všetkých som vyobymala a vysvitlo, že ju dal urobiť nás Luke ešte pred naším príchodom a s chalanmi sa dohodol ze to urobia takto.
Dva dni pred Campom
Celý týžden sme sa bavili. Boli sme na koncerte Imagine Dragons a s chalanmi sme sa viac zblížili. Teraz sedime u Lucasa v byte a cakame na Hemma ktorý nam chce predstaviť jeho frajerku. Ani chalani z 5sos ju nevideli tak sa dohadujeme ako bude vyzerať. "Podľa mňa bude blondina. " povedala som. "Ja sa s tebou stavim, že nie. " povedal Ashton. "Kľudne. " "Fajn keď vyhram prefarbiš si vlasy na farbu akú povie Ed. Ak vyhraš ty tak pred celým Campom poviem, že si dokonalá ok? " povedal Ash. "Platí. " dohodli sme sa. "A podľa mňa bude prefarbena." povedal Mike a vtom sa otvorili dvere. Dovnútra vošiel Hemmo a dievča. Kurnik nebola blondina. Bola to červenovlaska. Calum podal Mikovi dvacku lebo sa tiež stavili. "Tak toto je Melody. " predstavil nam ju Hemmo a postupne sme sa zoznámili. "Ed. Povedz jednu farbu. " povedal Ash Edovi. "Modrá. " povedal Ed a mne bolo jasné že budem mať modré vlasy. "Zajtra ideme do kaderníctva Tris. " zasmial sa Ash a ja som mala sto chuti ho zabiť.