Urban Dance Camp

14 0 0
                                    

Do you remember summer '09? 

Ďalej už Harry nepokračoval. Nemohol. Vypla som ho. Nie žeby sa mi tá pesnička nepáčila. Páči, ale nemôžem ju počuť. Tá pesnička presne vystihuje začiatok môjho vzťahu s Lukom. Vždy sa mi spustia slzy. Na môj budík sa zobudil aj Ed. "Dobré ránečko." povedala som mu a dala mu pusu, a ani sa nestihol spamätať a prebudiť."Hmm....Na takéto rána by som si zvykol...Aj tebe, pusa." spokojne zahmkal. Zasmiala som sa na ňom a hrabala som sa z postele von. Trochu som sa ponaťahovala a rýchlo som si schmatla veci zo skrine, ktoré mi prišli prvé pod ruku a utekala som si zabrať kúpelku. Nezabudla som si mobil samozrejme. Keď som v kúpeľni, púšťam si pesničky. Možno som divná ale čo. Utekala som, preto, lebo s Edom sa vždy bijeme o kúpelku. Vždy vyhrá on ale dnes nie. Muhahahah. Rýchlo som vbehla do miestnosti zvanej kúpelňa a zamkla sa. Ed mi zabuchal na dvere a ja som sa nad ním zasmiala. "Tak ti treba." vysmiala som sa mu cez dvere a on škaredo zanadával a odišiel. Zapla som nejaký playlist a vyzliekla som si pyžamo a vliezla do sprchy. Ja som totálna krava. Včera som si zbalila sprcháč aj šampón. Šampón mi je jedno ale sprcháč. Ach. Ed takú chybu neurobil. Tak čo. Budeme ladiť vôňami, prinajhoršom to prestriekam voňavkou. Pustila som na seba príjemne teplé kvapky vody. Aj keď v L.A. je teplo ale nič nie je lepšie ako teplá sprcha. Naniesla som si na ruku Edov sprchový gél, ktorý nepoužívam prvý krát. A ako vidím, používa ten čo som mu dala na Vianoce. Nemôže to byť prvá fľaška lebo ten sprcháč začal používať už po Vianocia. Takže si ho kupuje častejšie. Haha. Jeho frajerka má dobrý vkus. Rýchlo som to zo seba zmyla a vyšla som zo sprchy. Obliekla som si spodné prádlo a pozrela som, čo som schmatla. Boli to Modré riflové kraťasy a čisto biely crop-top. Hm. Dnes bude asi jediným kúskom oblečenia čiernej farby budú čierne vansy. Obliekla som sa a namaľovala sa. Včera som si našťastie zabudla zbaliť taštičku s make-upom do tašky. Dala som si len púder a špirálu. Umyla som si zuby a zobrala som si všetky veci a vyšla z kúpelne. Prešla som cez obývačku v ktorej sedel Ed a Luke. Ed sa postavil aj s vecami, ktoré mal pri sebe. "Niekto nám zbalil sprcháč už do tašky však. " zasmial sa Ed a čuchol mi k ramenu. Musel sa veľmi zohnúť keďže som od neho o hlavu nižšia. "Niekto si stále kupuje sprcháč, ktorý mu kúpila frajerka." zasmiala som sa a jemu zamrzol úsmev na tvári. Len pokrútil hlavou a išliel do kúpelne. Ja som sa pozdravila Lukovi a išla do našej izby. Kozmetickú taštičku, malé čierne slúchatka a snapback som si hodila do vaku na ktorom bolo napísané Dance is like dreaming with feet a logo Jackovej tanečnej školy. Doniesol mi ho pred troma rokmi keď začínali. Zobrala som tašku aj vak a odniesla ho ku dverám. Potom som sa vrátila do obývačky k Lukovi, ktorý pozeral nejaký seriál. Začínal a ja som hneď vedela o aký seriál ide. "Doctor Whoooooo. Ja umriem od radosti." zakričala som a hodila som sa k nemu. "Ako za starých čias." zasmial sa Luke a ja s ním. Keď ešte býval v Londýne tak sme vždy pozerali spolu Doctora a ja som, na tom seriáli totálne závislá. "Ale za päť minút odchádzame. Ash písal, že už naložili nástroje do dodávky a máme po nich dôjsť, že ideme." povedal Luke a ja som sa pozrela na mobil. 8:25?! To už je toľko? Veď som mala budík na šiestu. Alebo? Pozrela som sa a videla som, že bol nastavený na 7:00. Ja toho Eda zabijem. Asi nie je výhoda keď váš partner vie vaše heslo. "Dobre." povedal Ed, ktorý tu asi chvíľu stál. "Tak pohni ja som dobalená. " povedala som mu a on vyštartoval do izby. Keď bol Ed hotový išli sme dole s taškami do auta. Nastúpili sme a ja som si sadla do kufra aj s Edom a išli sme po chalanov. 

************

Cesta bola super. Chalani celú cestu spievali, a my sme sa smiali na Ashovych nevtipných vtipoch. Teraz sme pred Hotelom, ktorý je celý patrí Urban Dance Campu. "No už ste tu. Aj s nejakým prírastkom. Vy ste...." povedal vedúci Campu, pokiaľ viem. "Ja som Bella a a toto Ed. Bellatris Alice Smith a Edward Conor Brown. Zapisoval nás Lucas John Parcy." vysvetlila som a on sa pozrel do nejakého zošitka a prikývol. "Jasné mám vás. Ty si nejaká rodina s Jackom Smithom so Smith Dance Academy?" opýtal sa ma. "Hej. Môj brat." povedala som a usmiala sa. Na tomto turnuse. Poslednom, bude veľa ľudí z jeho školy. Poďte ukážem vám izby. " povedal a aj s taškami sme ho nasledovali. "Vždy napravo je babská časť a naľavo chalanská." vysvetľoval. "Keďže ste tu prvý tak vás dáme na najvyššie poschodie a asi budete chcieť mať izby vedľa seba, takže hneď tu vedľa schodov napravo je Bellina izba a naľavo Tvoja. " povedal pán Stále-Neviem-Ako-sa-volá."Díky. Len tvoje meno je...." opýtala som sa ho. "Logan." odpovedal jednoducho a išiel dole schodmi. "Ideme k tebe, ťa vybaliť a potom mňa:" rozhodol Ed. Prikývla a torila dvere z ktorých som vybrala kľúče ktoré boli v zámku z vonku. "Takže budeš mať dve spolubývajúce." zasmial sa Ed a ja som ho zabila pohľadom. "Shut up a vybaľuj. Ed bol ticho a tak sme začali vybaľovať. Keď sme boli hotový išli sme vybaliť aj Eda. 

************** 

"Tak čo ako bolo na porade?" opýtala som sa chalanov, lebo kým ja a Ed sme sa vybalovali oni mali poradu. Oni štyria sú animátori a ešte jedna baba+vedúci. "V pohode. Každý z nás bude mať svoju skupinu, aj ta baba, Jessica, a vedúci bude len vedúci. Budeme vás radiť do skupín podľa štýlu a kvality sóla, ktoré zatancujete. No, nie mi ale Logan." povedal mi Ash. "Fajn, mi ideme zostaviť aparatúru ale nwm kedy sa stihneme vybaliť." zastonal Cal. "Ja vás vybalím. Predpokladám, že máte spolu izbu a veci v izbách, či?" podujala som sa. "Hej. Izbu máme na treťom poschodí. Logan a Lucas nám ich tam vyniesli kým sme všetky nástroje vybrali z dodávky a zaniesli do sály. Inač tam ide Lucas." dokončil svoj monológ Cal a naozaj išiel Luke naším smerom. "Ja pôjdem. Prídem vás pozrieť o dva týždne na rozbroji. " povedal a my sme sa s ním po jednom začali lúčiť. "Tak ja vás idem vybaliť. Kľúče. " povedala som Hemmovi keď Lucas odišiel. Hemmo mi hodil kľúče na ktorých bolo číslo izby. Vyšla som hore a začala vybaľovať chalanov. 

**************** 

"Som hotová." povedala som chalanom keď som došla dole. Už je tu dosť ľudí. Všade sa niekto premáva a víta atď. "Aj my. Bola si sa zoznámiť s tvojími spolubývajúcimi? Už podľa Logana  prišli." povedal Mike. "Nie idem hore." už som sa otáčala keď ma Mike ešte zastavil. "O pár minút bude počuť hudba. Dôjdite sem." a ja som len prikývla a išla hore. "A normálne on tam doši.....Je ahoj. Ty budeš asi naša spolubývajúca. Ja som Darcy a toto je Emily. Darcy Isabell Noris a Emilia Barbara Neels. "predstavila dve dievčatá v mojej izbe a ja som im obom potriasla rukou. "Bellatris Alice Smith." povedala som jednoducho. "A nie si ty rodina s Jackom Smithom z Smith Dance Academy?" vytreštila oči Emily. "Áno je to môj brat. A predpokladám, že váš učiteľ." odpovedala som. Darcy vyzerala ako typická Barbie a Emily ako čistá hip-hoperka. "Hej." povedali jednohlasne. "Inač máme ísť dole." povedala som a išla dole. Na chodbe som videla ako Ed a nejaké dvojčatá idú dole. "Ten v strede je celkom fajnový." povedala Darcy lebo aj ona ich videla. "Hej. Ale hádam ho nechceš zbaliť:" povedala Emily. "Jasné, že hej. Pokiaľ nemá frajerku." odvetila Darcy a mne vrela krv. Som dosť žiarlivá ale budem ticho. Zišli sme do sály a postavili sme sa k pódiu kde boli nástroje chalanov. Ja som stála otočená čelom k pódiu a bavili sme sa. "Ten fajnový ide sem." povedala Emily. "No, určite ide za mnou." povedala sebavedome Darcy. Ja som sa neotočila lebo viem že vždy keď sa neotočím tak si ma pritiahne k telu a dá pusu do vlasov. A inak to ani nebolo. "Ahoj láska. Tvoje spolubývajúce?" opýtal sa Ed keď si ma pritiahol a dal mi pusu do vlasov. Tie ich pohľady boli za všetky prachy."Hej. Inak kto boli tí dvaja čo išli s tebou dole?" opýtala som sa ho. " Lucas a Marcus. Dvojčatá. Ani jeden z nás nevyhral veľmi dobrých spolubývajúcich. No ty aspoň jednu hip-hoperku. Ja ich neviem rozlíšiť. Inač budem sólo tancovať na Talk Dirty. Čo keby si ty tancovala na Something Big? " hovoril ako keby tu tie dve neboli. "Jasné. To bude mega." povedala som. "Ed toto je Darcy a Emily. Darcy, Emiy môj FRAJER Ed." zdôraznila som slovo frajer. "Teší ma." povedali všetci traja naraz. "Ja viem skadiaľ ťa poznám. Ty si bola na koncerte 5sos a bola si na pódiu. Aj ty." povedala Em. "No hej." ale to už stál na pódiu Logan a začal niečo rozprávať. 

****************** 

Po odtancovaní sól, bolo ich 50, ma zaradili do A-čkovej skupiny, má ju Ash. Som tu jediná baba. Zvyšných 9 je chalanov. V skupine je nás 10. Je tu so mnou aj Ed, Lucas, Marcus a Jake. Sedíme v kruhu a zoznamujeme sa. Som na rade "Moje meno je Bellatris Alice Smith a predtým ako sa opýtate áno, môj brat je Jack Joe Smith zo Smith Dance Academy. A ešte kým sa opýtate som zadaná, s tuto pánom." usmial som sa na Eda a pokračovala "S Edom tancujeme duo už od desiatich. Normálne tancujem od 6-tich. Vyhrali sme 5-krát majstrovstvá sveta, preto som vám možno povedomá. Ash a ja sme rodina aaaaaaa mám 19. To je asi všetko." dopovedala som a počúvala ostatných. 

Dance With MeWhere stories live. Discover now