BIEP..... BIEP...... BIEP....... BIEP...... BIEP.....
"HOU OP!!!!" schreeuwde ik naar mijn broer. We hadden maar 1 wekker in huis en mijn broer had hem heel vroeg gezet, zo kon hij op tijd komen. Mijn broer zit nu in 5 vwo. Ik zit in 4 havo. Ik was zo gespannen. Gisteravond had ik mijn spullen al gepakt dus ik hoefde nu alleen aan te kleden en te ontbijten. Half 9 begint school, 8 uur op de fiets..... en het is nu half 8!
Snel trek ik een spijkerbroek aan met een dikke trui. Het is 1 graden buiten! Brrr
Mijn moeder riep: " eten is klaar!!"
Ik rende de trap af,struikelde, en viel hard op de grond. Goed begin luka! Goed begin....
Snel ging ik naar de keuken en at mijn boterham. Ik had niet veel honger dus was snel klaar. daarna nog even tanden poetsen en toen was het alweer tijd om te gaan. Om eerlijk te zijn, ik wil niet! Ik ben zoo zenuwachtig!! Mijn moeder zwaait me uit en daar ga ik dan.1 ding, ik en navigatie passen niet in 1 zin, dus ik was natuurlijk weer de weg kwijt geraakt. Gelukkig met een beetje van google maps was ik nog niet op tijd bij de directeurs kantoor aangekomen. Die was niet moeilijk te vinden want meteen toen je de school binnenkwam zag je zijn kantoor al. Ik zag een jongen zitten. Wauwww, blond haar en hij ziet er echt heel opgewekt uit. Je weet wel dat cliché gevoel van je hart maakt een sprongetje en je voelt vlinders in je buik verhaal dat ze gebruiken in films? Ik dacht altijd wowww overdreven, maar het is waar! Snel schudde ik mijn hoofd. Ik ken hem niet eens en jongens zijn toch nooit te vertrouwen en ze zijn stom. Hij keek me aan, die ogen ! Fel blauw..... ik verzonk in zijn ogen. LUKA!!!! Stay focused !
De directeur deed zijn deur open, "Welkom Luka en Edward, kom binnen."
Snel liep ik naar binnen, tegelijkertijd met Edward, vertrouw mij, 2 mensen door 1 deur past niet!
JE LEEST
The prince and me -on hold-
RomanceWat doe je als je Luka heet, verlegen bent, naar een nieuwe school gaat, je vrienden, alhoewel je had niet veel vrienden, hebt achtergelaten en je samen met je moeder en broer in een armoedig huis woont? Wat doe je als je Edvard heet, een prins van...