2-luka

16 1 0
                                    

Ik schrok uit mijn gedachten en liep het kantoor binnen. Het was groter dan ik dacht! Edward volgde mij en liep heel dicht achter me, ik voelde zijn adem in mijn nek. Ik durfte niet om te draaien dus ging ik snel zitten. "Ga zitten, meneer collins." Edward ging zitten en keek met een gespannen gezicht naar de directeur. "Nou welkom, jullie hebben zo de tijd om elkaar beter te leren kennen. Jullie gaan dan ook samen naar dezelfde klas en zo hebben jullie alvast een vriend hier op school." Wacht, wat? "Hier zijn jullie roosters en jullie boeken. Laten we eerst langs jullie kluis lopen om de boeken in te leggen en laten we dan verder gaan met de rondleiding." O nee. Ik moet met hem in dezelfde klas zitten! Help! Dan kan ik niet opletten.... Luka! Stay focused! You can do it!

De directeur liep verder naar de kluisjes en wees ons allebei een kluisje aan. Fijn, ik heb een kluisje helemaal onderaan! Daarna liepen we door langs de lokalen en gaf de directeur ons de rondleiding. Hij stopte bij een ruimte waar je muziek kan maken. "Dit is het einde van de rondleiding. Jullie hebben nog 20 minuten voor jullie eerste les dus maak kennis met elkaar en ga dan samen naar engels. Op de eerste verdieping weten jullie nog?"Zei hij. "Ja, meneer."zei ik. " Yes, sir."begon Edward. Meteen deed hij een hand voor zijn mond. Vreemd....

De directeur liep weg en liet ons achter. Fijn.... "Hallo. Ik ben Edward."zei hij en hij stak zijn hand uit. "Heey"zei ik en ik voelde mijn wangen rood worden. Please niet blozen! Edward glimlachte. "Nou zitten we dan."zei edward. Hij heeft een engels accentje lijkt wel. "Edward? " "Ja wat is er?" "Kom je uit Amerika of Engeland?" hij begon me vreemd aan te kijken. "Ja. ik kom uit Amerika. hoezo?". "Nou je hebt zo'n accentje en ik dacht misschien kom je uit engeland ofzo." hij lachte. goed gesprek Luka!! *sarcasme 1e klas..*

"Vertel me eens wat over jou, luka." begon hij. o nee.. "ummh, nou ik ben Luka. Ik ben 16 jaar oud en ik hou heel veel van films kijken, lezen en dansen. verder... ummhh" wat moest ik nog meer vertellen? "woww, ik hou ook van films en lezen."zei hij vrolijk. Ik moest spontaan lachen. Zo kletste we nog wat verder. Tot de bel ging en we samen nerveus naar onze eerste les liepen.

The prince and me -on hold-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu