2-edvard

15 1 0
                                    

ik moest mijn lach inhouden. goed begin! ik stond echt vlak achter haar en stiekem genoot ik ervan. wat gaat er door mij heen? de directeur zei dat ik kon gaan zitten en snel ging ik zitten. tijdens zijn verhaaltje probereerde ik op te letten maar telkens ging mijn aandacht naar haar. ze was zo mooi! ze stonden bijde op en snel ging ik staan. we liepen naar de kluisjes en deden onze boeken erin. yes! ik had een kluisje precies op ooghoogte! ahh, arme luka. ze heeft een kluisje op de grond. zal ik aangeven dat ik wel wil ruilen met haar? ohh laat maar. ze lopen al door. afwezig liep ik achter ze aan door de gangen. ik lette helemaal niet op. misschien niet zo slim maar ik zie wel. we stopte in een kamertje met muziek instrumenten. ik vond de gitaren echt heel mooi en ook de piano was van goede kwaliteit. ik had zin om te gaan spelen maar de directeur liep weg en snel zij ik "yes,sir." shit. ik hoor nederlands te praten! niet engels.. snel sloeg ik een hand voor mijn mond. dit valt vast heel erg op maar niemand zei er wat van. nu moest ik wel beginnen met praten met haar anders wat het zo awkward.

"hallo, ik ben edward." begon ik. wat een slappe begin zin.... snel stak ik ook mijn hand uit. "heey" zei ze en ze begon te blozen! zoo schattig. wacht, wat?? "nou, hier zitten we dan." woww edvard.... wat een gesprek. "edward?" zei ze. o oh.. ze heeft iets door. ik hoor het aan de toon van haar stem. "ja, wat is er?" zei ik met mijn stem zo neutraal mogelijk. "kom je uit amerika of engeland?" zei ze. daar gaan we..... "ja ik kom uit amerika, hoezo?" blijf kalm... blijf kalm.... "nou je hebt zo'n accentje en ik dacht misschien kom je uit engeland ofzo." vertelt ze. haar stem! je wil dat ze blijft praten! nu is mijn kans. snel zeg ik "vertel me eens wat over jou, luka." nu kijken of ik ook daadwerkelijk vrienden met haar kan worden. "ummh, nou ik ben luka. ik ben 16 jaar oud en ik hou heel veel van films kijken,lezen en dansen. verder... ummhh" yess! ze houdt ook van films en boeken! we gaan veel te bespreken hebben! "woww, ik hou ook van films en lezen." zei ik blij. ze lachte heel mooi. toen ging helaas de bel en liepen we naar onze eerste les. en ik kan je vertellen... ik heb er geen zin in!

The prince and me -on hold-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu