3-edvard

16 1 0
                                    

Pfoe.. wat veel leerlingen! En.. zoals altijd als ik hyper ben, heb ik niet opgelet en ben ik helemaal de weg kwijt. Hopelijk weet luka nog de weg. Toen zei ze; "ummh... weet jij de weg nog?" En daar ging mijn hoop.... ze kreeg een knal rode hoofd. Ahhh wat schattig! "Eigenlijk, nee" beken ik eerlijk.
Wild keek ze om zich heen. Opeens zegt ze "kijk." Ik wist niet wat ze bedoelde dus zeg ik met mijn stomme hoofd "waar?" Ze barste in laggen uit. "Hier sufferd, we zijn bij ons lokaal." Nu was het mijn beurt om rood te worden. Lekker bezig umhum..
"Kunnen we nog terug?" Mompelde ze. Eigenlijk een uitstekend idee. Alleen het idee al van die kijkende leerlingen. Bah! "Helaas niet meer, ik wil ook weg. Maar laten we gaan. Hoe langer we wachten, hoe meer awkward het wordt." Woww het is zo makkelijk om eerlijk te zijn en mezelf te zijn bij haar. Wat is er aan de hand?!
Ze deed de deur open en iedereen keek ons aan. Fijn! Ik hou niet zo van aandacht. Misschien omdat ik altijd opgesloten zat in het palijs en niemand me kende?!! De lerares keek ons boos aan. En opeens was daar de kalme prins...
" hallo mevrouw, wij zijn nieuw in deze klas. sorry dat we te laat zijn, maar we waren de weg kwijt." O god, als het nou maar niet teveel opvalt! "ga daar maar zitten." zei de docent chagarijnig. Ik glimlachte opgelucht. Laten we beginnen aan mijn eerste les!! De zenuwen komen steeds meer en meer. Er waren nog maar 2 plekken vrij. Helemaal vooraan in het hoekje. Snel gingen we zitten, zij ging naast het raam zitten. Ik was hyper aan het worden..... en super leuk dat ik naast haar zit! Wacht, wat? "yess" hoorde ik. Haha zij is blij. "Wat is er?" Fluisterde ik. "Niks." Glimlachte ze. De docent keek haar boos aan. Ik lachte in mezelf. Dit wordt nog wat....
Ik had geen idee wat ik moet doen, dus keek ik maar wat de klas rond en probeerde op te letten. Maar ik zag wel dat luka haar schrift was en aantekeningen aan het maken was. Ik had alleen geen schrift en geen pen... wist ik veel wat ik allemaal nodig had! Ik durfde de rest van de les niks meer te zeggen, ik moet vast stom overkomen...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 16, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The prince and me -on hold-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu