=DÜZENLENDİ=
Evet arkadaşlar bu bölüm de sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . .
WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir .
inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuzdur .
% % % Geçen Bölüm % % %
Üstüme rahat bir şeyler giydim ve hemen mutfağa inip kendime yiyecek bir şeyler aradım . Bir süt ve birde ekmek arası bir şeyler yaptım . ( Sütü ben yapmadım sadece bardağa koydum . ) Yemeğimi bitirince mutfağa bıraktım ve yavaş bir şekilde yukarıya çıktım . Yatağımın üzerine kendimi attım ve yatağın içine girdim . Yerime iyice sokulduktan sonra merhaba tatlı bir gece .
Benim için İstanbul Şimdi başlıyor .
-------------
Sabah okula geldiğimde tabela da kocaman ATA KOLEJİ yazıyordu . Tabelaya aval aval bakmayı bırakıp içeriye girdim. Hemen müdürün odasına gittim .Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. 'Gel' sesini duyunca yavaşça içeriye girdim . Hocaya bakarak
"Ben kayıt işlemleri için gelmiştim " dedim tatlı bir ses ile hoca elinde bir kağıt uzatarak ..
" Buraya otur kızım , bu formu doldur ve sınıfını belirleyelim olur mu ? " dedi ve ben de elindeki kağıdı alıp sandalyeye oturdum .
KağıttaAdı : Aymira
Soyad:Demir
Anne adı:Ayben Demir
Baba adı:Arda Demir
Abi : Yekta Arsel Demir
Doğum tarihi:02/08/1997
Okulunu değiştirme nedeni: İzmir ' den İstanbul'a gelmesi nedeni ile nakil aktarma .
Kağıdı doldurduktan sonra müdüre bey amcaya uzattım ''Ben bitirdim hangi sınıftayım öğrene bilir miyim acaba ? " dedim .
"Hemen kızım ...11/ A sınıfı çalışkan sınıftır ,ders programın panoda yazar şimdi gidebilirsin" dedi bende odadan çıktım . Panodan programı alınca ' Tabi ki yazmadım sizin gibi resmini çektim ' arabama binip eve gitme kararı aldım . Çünkü buraya geldiğim de saat 15 : 54 olmuştu . Burada da yaklaşık 1 - 2 saat oyalandım ve şu an saat 17:15 olmuştu .
Eve girmeden yan villa yani Mustafa ' gilin villaya baktım . Bu gün unutmazsam gidiyim de bizim kızları göreyim . Düşüncelerimi beynimin en kuytu köşesine gömdüm ve kapıyı açarak eve girdim .
Çantamı vitrine bırakıp mutfağa geçtim elime en sevdiğim çikolatalı sütümü ve Bim ' in vageçilmez dilim pastalarından birini aldım ve odama çıkarak camın önüne oturdum . Aşağıya doğru bakınca benden 2 - 3 yaş küçük 2 erkek kavga ediyordu . Ben de boksör olduğum için kavgalar ilgimi baya bir çekiyor . Camı açarak aşağıya doğru tezahürat yapmaya başladım .
Ben " Ya bak sarı kafa biraz düzgün vursana adama sence onu devirmeye o kadar yeter mi ? "
Ben " Hele sen turuncu kafa , sende odun gibi durma orada sen de vur şunun ağzına " dedim . Ama duyan kim ki ? Ben kavgayı izlerken karşı camdan yani Mustafa ve arkadaşlarının villalarından çok olmasa da kaslı, kahve renginin en açık tonunda saçları , bal renginin tonlarında gözleri ve lan onun kulağında pirsing mi var ? Evet var ve çok tatlı duruyor . Lan ben ne diyorum yine iç ses dış sesse karıştı . Mustafa demişti bana bu bebenin adını . Neydi ... ? Neydi ...? Hah , Ulaç dı Simay ' ın çakma abisi . Ulaç bana bakarak ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GİBİ KIZ
Teen FictionSert , futbol hayranı , kızıl saçlarının adını almış tam bir Erkek Gibi Kız ... Sertlikte mastır yapmış , Aşka inanmayan , yakışıklı ve bir o kadar tehlikeli bir erkek ... Onlar Arkadaş çevresi sayesinde tanışan iki zıt insan ... Sence , Bizim kita...