15 . Bölüm

3K 163 21
                                    

Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . . . .

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuzdur .

Evet bu Bölümün tahmini kazananı ithafta yazıyor .

% % % Geçen Bölüm % % %

1 : ozky314

  💗💗  

 2 : zynp5234

  💗💗  

         3 : humeysamert 

  💗💗  

       4 :  bayangizemli-

  💗💗  

5 : eylemguzel

  💗💗  

 6 : gamzelikom

  💗💗  

* * * * * * * * * * * *  * *

Evet canlarım siz doğru bildiniz tebrik ederim sizleri canlarım 

Aymira - Ulaç en öne

Sima - Uraz onların arkasına

Mustafa - Alev onların arkasına

Çisem - anıl onların arkasına

Diğerleri bir sıra öne kayarak düzgün bir şekilde otursun . Arkasına , yanına ,dönen veya başka bir yere bakan olursa kağıdını alırım . . . Süre başladı , Kağıtları döndürün . . . 

* * * * * * * * * * * * * 

 " Uzak dur . . .  Gelme diyorum sana . . .  uzak dur . . .  yaklaşma  . . . " 

  Cebinden çıkardığı çakı ile yaklaşmaya başladı . . . o yaklaştıkça ben uzaklaşıyorum ve  sonunda  duvar ve onun arasında kaldım  Yaklaşıyor ! Yaklaşıyor ! Yaklaşıyor ! bıçağı boğazıma dayadı   ve işte o acı sanki boğazıma biber sürmüşler gibi yanıyor . . .  

Uzaklaşamıyorum ondan . . . Gitmek istiyorum ama ben onu Seviyorum 

" SENİ SEVİYORUM " dedim bir anlık deli cesaret ile 

" BENDE SENİ "  dedi ve bana yani dudaklarıma yaklaştı ve --

* * * * * * * * * * * * * * * * 

 " Çisem lütfen okumayım bunlar birazdan öpüşür lan bu ne cıvık cıvık iğrenç oğlum " 

 Siz şimdi bana ' Sen hayırdır  gardaş ' bakışı atıyorsunuz eminim ama   ben ne yapıyım size hiç bir arkadaşınız cıvık cıvık bir aşk romanını okutmaya çalıştı mı . Benim arkadaşım akılsız çisem yaptı   bana  ÖLÜNCE SEVER MİSİN BENİ  diye bir kitabı bana zorla okutmaya çalışıyor . 

ERKEK GİBİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin