7 . Bölüm

5.2K 218 10
                                    

Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . . . .

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

% % % Geçen Bölüm % % %


"Nasıl olur ya nasıl kaza yaparlar şu ülkede hiç düzgün araba süren yok mu anasını satıyım. "

        Siz akıllılar şimdi ne oldu siz Ulaç ile  buluşmaya gitmediniz mi diyorsunuz . Evet öyleydik ama yolda Mustafa'ya araba  çarptığını öğrendim ve şu anda Hastaneyi onların tepesine yıkıyorum . nasıl ya benim kardeşime çarpıp kaçabilir ???Ama bende Aymira isem o o***** çocuğunu bulup onu pişman edeceğim .  

    " Aymira sakin ol   o iyi olacak buna inanıyorum  . Seni böyle görse çok üzülmez mi ? "

    " Tamam anasını satıyım sakin olmaya çalışacağım , ama o çarpan adamı bulunca kimse beni tutmasın "

 Sakince kapının yanına çöktüm Benim ve Mustafa ilk tanışmamızı  aklıma geldi .

10 yıl önce  

       Yine babam  olacak o adamla tartıştık . Erkek gibi davranıyormuşum , bu hallerim DEMİR  sülalesine yakışmıyormuş . Aman sanki sülalem çak önemli ya şu bok dünyada . 

 bendi sinirlendim her zaman oturduğum sahil kenarına giderek  oradaki eski kayığa  oturdum . Biraz yalnız kaldıktan sonra yanıma  3 tane 14-15 yaşarında erkek geldi .

 " Kalk bakalım bücür orası bizim yerimi "

" Ve biz yerimize gelenleri pek iyi karşılamayız "

" Ama ben burada hep oturuyordum ama siz yoktunuz ki " dediğimde aralarında sarı saçlı olan beni yere itti . Ben yerde oturmuş patlayan dudağımı tutarken aralarında hiç konuşmayan yanıma geldi ve saçlarımdan tutarak :

" Biz karşı gelenin sonu cehennem minik kızıl kafa " benim saçım 5 yaşından beri kızıl olduğu için asıl saç rengimi bilmiyorum ama galiba  kahve rengiydi . ben hala ağlarken arkadan  galiba benimle yaşıt bir  çocuk geldi ve  onlar ile kavga etti . Asıl gerip olan onlardan küçük ama hiç dayak yemeden onları dövdü . 

     Yakışıklı olan benim yanıma gelerek  , önce beni ayağa kaldırdı . Sonra elindeki peçete ile dudağımı sildi .

   "iyi misin ?  birşey yaptılar mı sana "

   " hayır teşekkürler . Benim adım Aymira seninki ??? "

   "Benim ki de Mustafa Arkadaş olalım mı ? Hem ben sana dövüş sanatlarını öğretirim dayak yemezsin. "

" olur  ben zaten karate ye gideceğim sen de gel " tamam ben gidiyim annem kızar sen yarın yine buraya gel oyun oynarız tamam mı " 

" tamam bay bay " dedim ve o evine gitti bende 3-4 saat daha orada durduktan sonra  evime gittim 

ŞİMDİKİ ZAMAN

     Bana kavga etmeyi  o öğretti ilk maçımı onunla yaptım o binim için sadece bir arkadaş değil bir ağabeyim gibi gördüm oda zaten bana kardeşim der öyle severdi  . Ben bunları düşünürken Odadan bir doktor çıktı .

Mustafa beyin yakınları sizmisiniz "ben hemen söze atlayarak konuşmaya başladım .

" evet biziz kötü bir şey olmadı değil mi ? "

ERKEK GİBİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin