Bebeğim doğmuştu oda Reneesme gibi hızla büyüyordu ama tek farkı 12yaşına kadar büyüyünce normal insan gibi 17yaşına kadar büyüyecekti(yani 12yaşına kadar hızlı büyümesi sonra ise insan gibi 12sinden 17sine kadar yavaş büyümesi.)O sırada Edward geldi ne yapıyorsun diye sordu bende Aliceembre'la oynuyorum dedim.Sonra Rosalie geldi"sıra bendee"tamam Rosalie alabilirsin."Sağol Bella.Aynı bana benzemiyormu hı."
Edward:Aynı sana benziyor ama güzelliğini senlen Bella'ya çekmiş.
Rosalie:Sağol Edward.Rosalie odadan çıktı ve Edward'ta çıktı.O sırada Reneesme geldi onu çok ihmal etmiştim.
Reneesme:Annecim nasılsın iyimisin
Evet tatlım sağol.Sen nasılsın Jacobla.
İyi işte.
Keşke balayına gitseydiniz tatlım.
Hayır anne seni bırakamazdım.
Bence bırakmalıydın bak şimdi iyiyim.
Tamam anne.
Hadi gel tatlım kardeşine bakalım. Olur..........................RENEESME'den..............................
O sırada tam Aliceembre'a doğru giderken Jacob geldi."Hayırlı olsun Bella."Annem Jacob'a sinirlice baktı."Sağol." dedi o sırada babam geldi"ooo ne yapıyorsunuz'' dedi.Ne yapalım Aliceembre bakıcaktık dedim."o dışarıda Rosalie ile oynuyor.Jacob"gine o sarışın kapmış"dedi.Ne demek istedin Jacob dedim."yok bişey Nessie"hmm tamam dedim ve Aliceembre'ın yanına gittik cok tatlıydı ve hemen benim kucağıma atladı bende ona sarıldım ve öptüm.Sonra Jack aldı ve ona gülümsedi.Babam aldı sonra ve annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Efsanesi: Güneş Doğuyor
VampireArtık yeni bir başlangıç doğar ve bütün hayatı değiştirir.O kişi ise Edward ve Bella nın ikinci kızları ALİCEEMBRE dir.