Uyandım ki sabah olmuştu.Kalktım ve hiç saate bakmadan üzerimi değiştirdim.Hemen aşağıya indim ve bizimkiler hazırlık yapıyorlardı.Babam''Bizde seni bekliyorduk.Haydi hazırlan beyzbola gidiyoruz''dedi.Bende hemen kıyafetlerimi değiştirdim ve arabaya bindim.Sonra beyzbolun oynanacağı alana geldik.Arabadan indik ve sahayı hazırladık.Ben bir şey mi görüyordum?Sanki burada bir savaş alanımı vardı?Annem, babam,Reneesme,ailem ve başka vampirler.Aman tanrım yine başlamıştık.Sonra kendime gelebildim.Tabi kendime gelmemi sağlayan Alice'nin bağıtışıydı.''Haydi bakalım oyun başlasın.''dedi ve başladılar.İlk önce Carlisle vurdu.Taaaa uzaklara gitti top ve koşmaya başladı.Emmet ise topu yakalamakla meşguldü.O döndü geldi ama Emmet bir türlü gelemedi ve sonunda geldi.Sıra Esme'deydi attı ve koşmaya başladı ama hemen yandı.Sonra annem deydi oda attı ve koşmaya başladı.Hızlıca tur atıp geldi ve oda sayı getirdi.Sonra ise Jasper deydi.Oda hızlıca hemen geldi ve sayı kazandırdı.Annem''Tatlım sende vursana?''.''Ben atamam ki anne.''Carlisle''Olsun bir kereliğine dene''dedi ve beyzbol sopasını aldım elime.Emmet''Sen o sopayı taşıyabilir misin?''.Babam uyarıcı bir sesle''Emmet''dedi.Oda sadece gülüp geçti.Alice''Haydi bakalım Aliceembre sen yaparsın''dedi ve topu attı topa bir vurdum ki çok şaşırdım bu kadar uzağa gitmişti.Onlar bile şaşırmıştı.''Carlisle''nin sesiyle irkildim.''Koşşş!Aliceembre koş.''Hemen koşmaya başladım tabi Emmet amcam benden daha hızlı olduğu için hemen elenebilirdim.Bu kadar çok hızlı koştuğuma ben bile şaşırmıştım.Bir baktımki Emmet geliyor bitiş noktasına çok az kalmıştı ama yetişemezdim.Resmen havalanıp uçtum.Dengemi kaybetmemle yere çakıldım.Ama çok pis çakılmıştım.Hemen yanıma annem geldi ''Meleğim,meleğim iyi misin?''.''Sadece biraz ayak bileğim acıyor o kadar.''Carlisle''Dur ben bi bakıyım''dedi ve ayak bileğimi inceledi."Edward arabada sargı var.Getir onu''.Annem''Carlisle bir şey yok değilmi?''.''Hayır sadece kırılmış 2güne iyileşir''.Babam sargıyı getirdi ve Carlisle sarmaya başladı.''Bitti''dedi.''Aliceembre sen arabada otur dinlen''.''Tamam''dedim ve babam beni kucağına alıp arabaya götürdü.''Kapıyı açıyorum ki bir şey olursa haber verirsin diye''.Anlıma bir öpücük kondurdu ve oynamaya devam ettiler.Bizimkiler oynamayı kesti ve sanki ileri doğru bakıyorlardı.Esme yanıma gelip oturdu ve kapıyı kapattı.''Tatlım sakın korkma önemli nir şey yok tamam mı.''Ooff tanrım yinemi yaa benim başım hiç beladan kurtulamıyacakmı.Kesin o voltriler benim varlığımı öğrenmişlerdir ve buraya geliyorlardır.Evet evet kesin Alec öc almak için söylemiştir %100 söylemiştir.Çalılıkların arkasından birileri çıktı.Tabi ya bunlar Sam ve arkadaşlarıydı.Üstlerinde hiçbir şey yoktu.İyice yaklaştılar.Sam''Cullenler bizim bölgemize çok yakınsınız uzaklaşın derim.''Carlisle zaten hep sakin düşünür.Kesin vereceği cevabı biliyorumdum''Sakin ol dostum,biraz oynayıp gidicez.''Sam hırladı ve"Aslında biraz kıritik durumdasınız.Bir vampir sakatlanmış ve bu bizim için her zaman tehlike demektir.''dedi bana bakarak.Babam öne çıktı''Hayır sakatlanmadı!''.''Size göre sakatlanmadı ama bize göre sakatlandı.''dedi çok bilmişçesine.Sonra Esme arabadan indi ve ''Sen burada kal tatlım ve sakın arabadan inme.''.''Tamam''.Esme'de bizimkilerin yanına gitti.Ve Sam konuşmaya devam etti.''Tamam.Siz bilirsiniz Cullan'lar.''dedi ve çekti gitti.Neydi şimdi bu!!!Aptal işte kendini birşey zannediyo.Gerizekalı.Babam bana gülümseyerek''Haklısın''dedi.Offf babamdan düşüncelerimi saklamalıydım.Çünkü saklamadığım zaman hep düşüncelerimi okuyordu.Tabi bizimkiler oyuna devam ettiler.Akşam olmaya başlayınca eve döndük.Sonra ben yatağa gittim.Tam uyuyacaktımki kapı çaldı''gel''dedim ve içeri babam geldi.Yatağımın ayak ucuna oturdu.''Tatlım.Bugün olanlar biraz seni üzdü biliyorum ama o düşündüğün şey.''Offf tanrım ne diyeceğini biliyordum.''...Senin kafanda hep Alec var,yoksa ondan korkuyormusunda hep onu düşünüyorsun.''.''Ahhhh.Saçmalama baba ben ondanmı korkucam şaka gibi.Asıl onun benden korkması lazım.''.''Tamam tatlım sana inanıyorum.''dedi ve alnıma öpücük kondurdu ve odadan çıktı.Ben ise kendimi uykuya verdim...
Bir baktımki sabah olmuş.Kalkıp üstümü değiştirdim ve aşağıya indim.Ooofff offffff bizimkiler yine konuşuyorlardı.Ben gelince sustular ve toparlandılar.Annem''Tatlım bugün erkencisin.''dedi.''Hayır anne tam saatinde adedin gülümseyerek.''Aaa,özür dilerim herhalde saati şaşırmışım''dedi gülümseyerek.Daha sonra odama çıktım ve Alice geldi.''Tatlım ne oldu?''.''Ne konuşuyordunuz yine Alice.''dedim sinirli bir sesle.''Aaaahm hiç bir şey tatlım.''.''Ya ya ben anlayacağımı anladım zaten.''.''Yinemi düşüncelerimi okuyorsun sen!''.''Hayır bu sefer okumadım ama gözlerinden anlaşılıyor.''dedim.''Hayır tatlım bu başka bir mesele''.Bağırarak''Ya ya başka mesele o aptal Alec yüzünden demi!Bana zarar vereceğini düşünüyorsunuz.O aptal bana hiç bir şey yapamaz tamam mı.Hala anlamıyor musunuz ya!O bana hiç bir şey ya-pa-maz.''Sonra bütün aile kapının önüne toplandı.Babam''Sakin ol Aliceembre.''.''Nereye sakin oluyum hı!Bana sakin olmamı mı söylüyorsunuz.Hep o pisliğin yüzünden bana zarar geleceğini düşünüyorsunuz.O bana hiç bir şey yapamaz.''dedim ve odadan çıktım.Sinirlice ormana doğru koşmaya başladım.Son duyduğum ses annemin sesiydi.''Aliceembre dur.''Çok hızlı koşuyordum taki bir ağaç önüme çıkana kadar ona çarpmamla yere yığıldım ve gözlerim yavaşça kapandı...
..........................Bella'dan................................
Aliceembre'ye bağırmıştım ama o duymamıştı.Edward gil hala onu arıyorlardı.Sanki birşey hissettim ve yere yığıldım.Üzerimde bir ağırlık vardı ve kalkamıyordum sanki.Yanıma hemen Rosalie geldi.''Belle ne oldu sana böyle?''.''Bilmiyorum sanki üzerimde bir ağırlık var ve kalkamıyorum.Rosalie''Carlisle yardımına ihtiyacım var''diye bağırdı.Sonra Carlisle geldi.''Bella evet senin üzerinde bir ağırlık var gibi ama herhalde bu Aliceembre'den olmalı.''.''Sorun ne Carlisle yani tam anlayamadım.''.''Her halde şuanda Aliceembre baygın olmalı ve bu sanada yansıyor. Mesele senin kalkanın ona geçti ve aranızda çok büyük bir bağ olduğu için olabilir.''Çok şaşırmıştım."O zaman hemen Aliceembre'yi bulmalıyız.dedim ve Carlisle''Sen burada kalıyorsun Rosalie,Esme Bella'ya sahip çıkın''dedi ve gitti.Acaba kızımı bulabileceklermiydi?Sonra yavaşça kalktım ve koltuğa oturdum.Alice koştura koştura geldi.''Bella,Bella Aliceembre düşüncelerime girdi o iyi durumda ama baygın. Şu anda nerede olduğunu bilemiyorum ama o iyi.''İçim çok rahatlamıştı.Tanrıya şükür o iyiydi.
1saat sonra...
Biz Edward gili beklerken Jacob ve Reneesme geldi.Reneesme''Anne ne oldu?''.''Ahh,tatlım Aliceembre kayıp.".''Anne neden söylemediniz!''.''Çok ani oldu''dedi Rosalie.Reneesme Jacob'a dönerek''Jacob hızlı ol Aliceembre'yi bulmalıyız''dedi ve hemencecik kapıdan dışarı çıktılar...................Edward'tan....................
Alice''Bir kolye buldum''dedi.Hemen onun yanına gittim.Bu Aliceembre'nin kolyesiydi.Alice''Edward Edward Aliceembre yakınımızda buralarda''.''Evet Alice.Kokusunu alıyorum''dedim ve doğu tarafına koşmaya başladık.Birde baktımki Aliceembre yerde yatıyor.Yanına gittim''Aliceembre,kızım,uyan.Aliceembre.''Aliceembre'yi kucağıma aldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Efsanesi: Güneş Doğuyor
VampirosArtık yeni bir başlangıç doğar ve bütün hayatı değiştirir.O kişi ise Edward ve Bella nın ikinci kızları ALİCEEMBRE dir.