...................Aliceembre'den....................
Bugün çok mutluydum.Çünkü 1hafta sonra 12 yaşıma gireceğim için okula başlıyacaktım...Sabah 6 olmuştu bende kalkıp üstümü değiştirdim.Baktığımda sadece Alice vardı.
Bizimkiler nereye gitti?
Rosalie ve Emmet 2günlük tatile.Carlisle ve Esme arkadaşlarının yanına.Bella ve Edward'da kuzenlerimizin yanına gittiler.
Offff ya bensiz mi gittiler!
Evet.
Olmazki ama beni bırakıp gitmek.
Sen boş ver,bu 2 gün içerisinde çok güzel şeyler olucak.
Ne gibi.
Sürprizzzz.
İyiymiş o.
Tabikide.Acele et çabuk hemen giyin biryere gidicez.
''Tamam''dedim ve hemen büyük bir hızla giyinip geldim.
Ooo çok güzel olmuşsun.Kıskandım ama şu anda.
Kimin zevki.
Tabiki benim.
Hemen arabaya atladık ve sürpriz yere geldik.
Sürpriz dediğin yer burasımıydı Alice.Sadece alışveriş merkezimiydi.
Evet tatlım.Bol bol alışveriş yapıcaz.
Ne alışveriş ama.
Hemen Alice vitrindeki bir elbiseyi gördü ve hemen denedi.
Nasıl olmuş güzelmi.
Eh işte.
Sana ne oldu böyle canın çok sıkkın.
Yok bişey.
Tamam tamam üstelemiycem.
Bu seferde bana toz pembe bir gömlek,sade bir pantalon ve zımbalı bir bot beğendi.Hemen denememi söyledi ve bende zar zor denedim.
Ayy çok güzel olmuşsun tatlım hemen bunu almalıyız.
Ben-
Hayır itiraz yok alıyoruz çünkü artık okula başlıycaksın.
Tamam.
Aa şuradada birşeyler var onlarada bakalım.
Ve bana onlarıda denettirdi.Sonra ise kasaya gittik.
Kasiyer:Toplam 786$.dedi veAlice ödedi.
Sonra ise poşetleri alıp arabanın bagajına yerleştirdik.Ve evin yolunu tuttuk.
Eve girdiğimizde Jasper bizi bekliyordu ve''Nerede kaldınız''diyebildi.Alice''Sadece küçük bir alışveriş''dedi.Jasper kafasını tamam anlamında salladı.Bende poşetleri alıp odama çıktım.Saat gece 12 olmuştu ve ben hala uyumamıştım.Bi anda aşağıdan telefon sesi geldi.Hemen aşağıya indim ve telefonla Jasper konuşuyordu."Seni istiyorlar''dedi bende telefonu aldım.''Alo tatlım.''bu annemin sesiydi.''Efendim anne''dedim.''Nasılsın''dedi.''İyi değilim dedim''.''Niyeki?. ''Siz benden habersiz gittiniz neden benide götürmediniz?'' Telefonu babam aldı.''İşimiz vardı''. ''Hmmmm'' ''Biz Cumartesi günü gelicez tamam mı tatlım.Sen Alice ve Jasper ile kal''. ''Tamam''. ''Sakın korkma tatlım biz gelicez seni seviyorum. ''Bende seni''dedim ve telefonu Jasper'e verdim.Sonra geri yatağıma döndüm.Sabah gine erken uyandım.Kalktım ve dün Alice'nin aldıklarını giyindim ve aşağıya indim.Her zamanki gibi gene Alice ve Jasper vardı.
Alice:Kahvaltı hazırlamamı istermisin?
Teşekkür ederim istemem.
Jasper:Ne oldu sana Aliceembre.
Hiççç.
Jasper:Yoksa okula gitmektenmi korkuyorsun.
Tabikide hayır.
Jasper:Neden böylesin o zaman?
Yok birşey yaaa!
Alice:Jasper,üsteleme. dedi sessizce Alice.
Bende sinirle odama çıktım ve annemi aradım.
Drrrrrr drrrrrrrr sonunda annem açtı.
Alo tatlım nasılsın?
Hiç iyi değilim anne.
Ne olduki.
Yok birşey.
Söyleyebilirsin
Anne sana birşey sorucam.
Sor bebeğim.
Neden böyle acelece gittiniz?.. Hemde beni almadan.
Iııııııııı... Şeyyyy tatlım.
Biliyordum işte birşey vardı.Yoksa beni kolay kolay bırakıp gitmezdiniz!
Hayır tatlım yok birşey...
....................Bella'dan.......................
Ne diyeceğimi şaşırmıştım Edward''söyleme, bilmesi onun için kötü olucak.''dedi.Bende Aliceembre'yi geçiştirdikten sonra telefonu kapattım.Edward''bir şey söylemedin değilmi.''Hayır anlamında başımı salladım.''Bu bilgiyi doğum gününde söyliycez,onun için daha iyi olucak.''Edward?
Efendim tatlım?
Hani Carlisle'' Aliceembre bir gücü var ''demiştide inanmamıştım.Ama artık önemli bir gücü var.
Carlisle:İsmim mi geçti?
Edward:Hani Aliceembre küçükken sen''bir gücü var demiştin'' hani onu konuşuyorduk.Bu arada Aliceembre gücünü ne zaman anlıycak.
Carlisle:Onun için buraya geldik ya.Herhalde doğum gününden sonra belli olucak.
Edward:Hmmmm,tamam.hazırlıklı olun gece yol çıkıcaz.
...................Aliceembre'den.......................
Saat 11 olmuştu yani gece11.Alice:Haydi artık yatma vakti.
Annem gil gelicekmi?
Alice:Bilmiyorum ama gelicekler,herhalde.
Ben uyumak istemiyorum.
Alice:Hadi ama artık uyu.
Tamam.dedim ve uyudum.
Sabah olmuştu ve kalktım.Hemen üstümü değiştirdim ve sıkıla pıkıla aşağıya indim.Bu olamazdı.Annem ve babam gelmişti.Hemen onlara sarıldım ve geri çekildim.
Bella:Ne oldu tatlım?
Hiççç.
Ne hiçi?
Yok birşey.
Bizemi kızgınsın.
Cevap vermedim.
Tamam.dedi.
Bende sinirlice yukarı çıktım.Ve yorganı üstüme çektim.
................Bella'dan..................
Edward:Bırak Bella biraz kabullensin.Bize çok kızdı.
Biliyorum ama onun iyiliği için.Alice onunla konuşur.
Tamam.dedim sessizce.
Esme:Tamam ama artık.Yarın Aliceembre'nin doğum günü hazırlık yapmamız lazım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Efsanesi: Güneş Doğuyor
VampireArtık yeni bir başlangıç doğar ve bütün hayatı değiştirir.O kişi ise Edward ve Bella nın ikinci kızları ALİCEEMBRE dir.