Sabah olmuştu ve Aliceembre uyanmıştı ve Reneesme'de gelmişti.
Reneesme:Şey anne artık biz sizinle kalmayı istiyoruz eğer sıkıntı yoksa.
Tabikide tatlım' burada istdiğiniz zaman kalabilirsiniz.
Reneesme:Teşekkür ederim anne.
Önemli değil,şey bu arada Jacob nerede?
Reneesme:Eşyaları toplamak için eve gitti çok telaşlı.
Hmm iyi tatlım ama onu çok yoruyorsun.
Reneesme:Ahh hayır anne benim kocam asla yorulmaz.
İyi bakalım hadi gel sana Aliceembre'nin odasını göstereyim.
Reneesme:Yaa gerçektenmi çok merak ettim şimdiden.
Hadi gel gidelim.
.......................RENEESME'den................................
Aliceembre'nin odasına gittik çok güzeldi böyle pesmembe idi çok hoştu.Açıkçası biraz kıskanmıştım ve o sırada Jacob geldi"oo hanımlar ne işiniz var burada,bu bu oda çok hoş açıkçası."
Ahh evet hayatım burası Aliceembre'nin odası çok hoş demi.
Şeyy evet çok hoş bu arada Aliceembre nerede?
Bella:Uyandı her halde Rosalie bakar nasıl olsa.
Tamam o zaman hadi gel Jacob aşağıya inelim ve Aliceembre'ye bakalım.
.........................BELLA'dan.................................
Aşağıya indik tahmin ettiğim gibi Aliceembre Rosalie deydi.Onu kucağıma alıp Reneesme'ye verdim sonra ise Jacob aldı ve Edward geldi ve Aliceembre'yi Rosalie'ye verdim.Edward:Artık buradamı yaşıyacaksınız?
Reneesme:Evet baba şeyy böyle bir karar aldbık,ailemizle beraber olmak için.
Jacob:Evet Edward.
Edward:İyi o zaman hepberaber oluruz.
Reneesme:Buna sevindim baba.Sonra ise balkona çıktık ve Aliceembre hakkında konuşmaya başladık.
Jacob:Alicembre tam bir vampirmi?
Edward:Hayır,Aliceembre sadece %75 vampir %25 ise insan.
Jacob:Yani Nessie gibi yarı insan yarı vampir.
Edward:Evet,Reneesme gibi.
Reneesme:Tamam artık bu konuyu kapatalım.Bende "tamam"dedim ve sustuk.Sonra ise onları bırakıp Aliceembre'yi uyutmaya gittim ve uyutup onu yatağına yatırdım ve başını okşamaya başladım.Sonra ise beni sayıklamaya başladı ''annem'',''annem'' dedi ve güldüm.Edward'ın yanına gittim.
Reneesme gil nerede?
Edward:Odalarına çıktılar.
Hmmmmm,şey Edward geçen gün Reneesme ya voltıri öğrenirse dedi.
Edward:Hayır Bella asla öğrenemiyecekler zaten Aliceembre'de Reneesme gibi sakın korkma ve voltıri bize inanır.
İnşallah Edward,ama bunu ummuyorum.
Sakın korkma Aliceembre sadece biraz farklı aynı Reneesme gibi işte endişelenme hayatım.
Tamam Edward o zaman korkmamıza gerek yok.Bütün gece konuştuk güldük ve sabah oldu sonunda.Baktığımızda Aliceembre Renesme'nin kucağında kahvaltı ediyordu.Yanlarına gittim ve ikisinede sarıldım.
Reneesme:Çok tatlı anne hemen uyanır uyanmaz kucağıma atladı.
Ovv iyi bakalım bu arada Jacob nerede?
Reneesme:Uyuyor hala uykucu.
Hmm iyi hadi gel annecim.Aliceembre'yi kucağıma aldım ve dışarıya çıkardım.Ona doğayı öğrettim,onu gezdirdim sonra ise geri içeri soktum ve uyuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Efsanesi: Güneş Doğuyor
VampirosArtık yeni bir başlangıç doğar ve bütün hayatı değiştirir.O kişi ise Edward ve Bella nın ikinci kızları ALİCEEMBRE dir.