Yeni güç

544 14 0
                                    

Aliceembre'yi Carlisle'ye götürdük ve Carlisle "bir gücü var ama daha belli değil ama büyüyünce açığa çıkar."dedi.İçimden bir 'ohh'çektim.Sonra Aliceembre'yi Alice'e verdim ve Reneesme'nin yanına gittim ve kitap okuyordu."Ahh anne hoşgeldin.
Hoşbuldum  tatlım Jack nerede?
Senden önce çıktı.
Hmmm iyi hadi gel tatlım eve gidelim.
Tamam anne.

Hızlıca eve geldik.Alice Aliceembre'la oynuyordu ve hemen Aliceembre emekleyerek hemen yanıma geldi ve kucağıma geldi ve "ANNE"dedi.Buna çok mutlu olmuştum ve ona sarıldım oda bana sarıldı.Sonra Reneesme'ye verdim ve onada "ABLA"dedi ve Reneesme mutlu oldu.Sonra Edward geldi ve Aliceembre Edward'a "BABA"dedi.Sonra Aliceembre'ı Esme'ye bıraktık.Edward,ben,Reneesme ava gittik ve sonra eve geri geldik.
Ve Reneesme'yi almaya Jacob geldi ve Reneesme'yi alıp gitti.Bende Aliceembre'ı uyuttum.Sonra Carlie aradı"Alo Bella neden Reneesme'nin düğününe beni çağırmadınız hııı?yarın geliyorum Reneesme'yi görmeye gelicem!!!"Telaştan ne yapacağımı bilmiyodum ve Carlie yüzüme kapatmıştı telefonu hemen Edward'ı çağırdım ve Carlie'nin geleceğini söyledim ve Reneesme'yi görecekmiş ve Aliceembre'ı da görücek onu saklamalıyız!!
Sakin ol Bella birşey olmuyacak Reneesme'yi arayalım oda gelir ve Aliceembre'a da Rosalie dışarıda oynar o zaman sorun olmaz.
Ahh inşallah Edward yarın güzel olsunnn.

Sabah olmuştu Aliceembre uyanmıştı ve hemen biberonuna  doldurdum.Aliceembre'ı Rosalie'ye verip Rosalie alıp götürdü ve Aliceembre gidince Reneesme geldi.Hoşgeldin tatlım iyiki geldin,dedim "Anne Carlie gelecekmiş doğrumu?'' Ahh evet tatlım şimdi gelir.

Ve Carlie gelir.

Carlie:Bella bunu bana nasıl söylemessin hıı?
Bella:Şey Carlie biraz erken olunca seni davet etmeyi düşünemedik.
Reneesme:Annem haklı büyük baba çok aniii oldu.
Carlie:İyi o zaman bidaha benden herşeyi sormadan karar alın!!Ben gidiyorum Jacob'a yani damadıma selam söyle.

Ahh hele şükür Carlie gitmişti.Yani açıkçası kurtulmuştuk.
Teşekkür ederim kızım beni koruduğun için..
Ahh anne önemli değil,asıl sen beni kurtardın.
Hadi kızım gel biraz ormana gidelim.dedimki Edward geldi "Carlie gittimi?"
Evet Edward gitti ve çok sinirliydi.
Normal bence.
Ahh tamam her neyse işte hadi sen gelmiyormusun ormana hıı?
Yok ben kızımla ilgilenicim.dedi ve sonra Reneesme'nin alnından öptü.

Bizde ormana gittik ve biraz dolaştık sonra geri eve geldik ve Reneesme gitti.Bende Aliceembre'nin yanına gittim ve kucağıma aldım öptüm kokladım ve daha sonra Edward geldi.
Sen hani Aliceembre'nin yanına gelmıştin hıı?
Şey bir srpriz için.
Ne srpriziymis oo?
Aliceembre için .
Hıı tamam.

Ve sürprizin ne olduğuna bakmak için gittik ve karşımda küçük oyuncaklarla dolu bir oda ve Edward"Esme ile Carlisle almış bir hediye." Hmm iyi Aliceembre buna sevineceğini umuyorum hele hele pembe olduğu için.

Esme:Ahh Bella beğendiğin için sana teşekkür ederim.
Asıl ben sana teşekkür ederim Esme,yani buna hiç gerek yoktu.
Esme:Bu sadece küçuk bir hediye.
Ve ben o sırada gülümseyip geçtim.Sonra ise akşam oldu.

Alacakaranlık Efsanesi: Güneş DoğuyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin