~ Sebek

49 2 4
                                    

~Harry~

Belátom, elég meggondolatlan dolog volt teliholdkor az erdőbe jönni, de már késő visszakozni. Rossz területre keveredtem, s körbe vettek a büdös szőrcsomók. Egyikük hangos vonyításba kezdett párbeszédet kialakítva maguk között, s közben  teljesen össze zavarták a hallásom. Hirtelen egyikük beleharapott a lábamba így földre kényszerültem. De ebben a pillanatban sem magam miattam aggódtam, hanem a húgomra és a srácokra gondoltam. Biztosan hallották ők is vonyításukat, s elindultak megkeresni, de mi van ha Ellát is elhozzák? Nagyon remélem, hogy nem ilyen felelőtlenek! Újabb morgás rántott vissza a valóságba , csak, hogy ez már nem felém irányult. Az egyik farkas eltűnt előlem, s rögtön őt követte egy másik. Tudtam kik állnak emögött. Zayn hirtelen mellettem termett , s az ölébe kapott, majd rohant velem egyenesen a házunkhoz. Megpróbált minél óvatosabban ledobni a kanapéra és ez többé kevésbé sikerült is, csak hogy a fájdalom így is kibírhatatlan volt, s felordítottam.
-Halkan! Ella alszik!!-dorgált le Zayn
-Oh, oke akkor halkabban ordítok majd.- jegyeztem meg cinikusan
Zayn megfordult, s a többiek után rohant. Pár órával később a többiek mind itt toporogtak körülöttem, s könyveket bujdostak megoldást keresve a seb gyógyítására, hisz mind tudjuk, hogy a farkas harapása  nem gyógyul be magától,s végez a vámpírokkal. Ezért is vagyunk olyan nagy ellenségek. Louis sóhajtva ült le a mellettem lévő fotelbe, majd arcát kezdte dörzsölgetni. 

-Srácok! - szólalt fel hirtelen Liam
Miután észlelte, hogy mind figyelünk, belekezdett mondandójába.
-A könyv azt írja, hogy egy varázsló képes begyógyítani a sebet.
- Akkor keresünk egyet!- ugrott fel Louis kissé megkönnyebbülve 
- Ez mind szuper , de hol és hogyan? - kérdezte Zayn 
- Találunk valakit! - mondta határozottan Niall 
- Srácok, valaki maradjon itt a húgommal, velem most nem sokra jutna, ha valami baj lenne.- mondtam nekik, hogy egy pillanatra felhívjam magara figyelmüket mielőtt elindulnak.-  Ja és még valami, ne szóljatok neki erről semmit. - kértem meg őket 
- De Harry, előbb utóbb úgy is rá jön.- érvelt Niall
- De inkább utóbb. - válaszoltam ellentmondást nem tűrően, 
Szerencsére nem ellenkeztek tovább a srácok, s Liam, Zayn és Louis elmentek keresni egy varázslót, míg Niall vissza ment Ellához, aki gondolom aludt. Nem is baj.

~Ella~

Reggel mikor megébredtem Niall már nem volt mellettem, pedig úgy emlékeztem, hogy mellette aludtam el. Kikászálódtam az ágyból, majd Harry szobájába siettem, hogy lássam itthon van.e már, majd mikor nem találtam kétségbeesve siettem le a lépcsőn a többiekhez. Hatalmas megkönnyebbüléssel észleltem, hogy bátyám a kanapán fekszik. Hozzá siettem, s nyakához bújtam. 
- Úgy aggódtam.- szuszogtam nyakába
- Nem kell Kicsi, tudok vigyázni magamra.- simogatta fejemet. -Nyomás reggelizni!- parancsolta 
-Igen is Apuci.- gúnyolódtam vele 
Megnyugodtam, mikor láttam, hogy itthon van és semmi baja. A konyhába belépve a srácok mind ott sürögtek forogtak valami könyveket bújva, mit szinte egyszerre csaptak be érkezésemre. Elég furcsa volt a dolog, de nem kerítettem neki túl nagy jelentőséget, így csak a hűtőhöz sétáltam, hogy reggelit keressek. Elővettem a tejet, majd a bögrémet, s megmelegítve azt megittam.  Hirtelen Harry kiáltására kaptuk fel fejünket, s egy emberként rohantunk át a nappaliba megnézni miért kiálthatott. A földön feküdt szemeit össze szorítva, s szemeim megakadtak a lábán lévő hatalmas nyílt seben. Könnyek gyűltek a szemembe szörnyülködésemben, s szám elé kaptam kezemet is, hogy ne sikítsak.  Niall és Zayn azonnal visszahelyezték Harryt a kanapéra, majd magamhoz térve hozzá siettem.  Lerántottam a takarót a lábáról, mit gyorsan lefedtek gondolván, hogy nem vettem észre.
-Mi történt? - remegett meg hangom
- Csak egy kis karcolás, ne aggódj. - próbált nyugtatni bátyám azonban hangja nem győzött meg 
Erőltetett volt, mint aki küzd a fájdalom ellen. Hogyne küzdene mikor szinte alig maradt valami a lábszárából. Úristen! 
- Ez nem egy kis karcolás.- térdeltem le mellé még mindig rémülten. - Mi történt?- kérdeztem ismét válaszban reménykedve 
Harry akadozva sóhajtott egyet, majd szemeit összeszorította, s aprót bólintott, mintha engedélyt adna a srácoknak, hogy elmondják. 
-Megharapta egy farkas.- mondta Niall leguggolva mellém, s karjaimat kezdte simogatni 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~Bloody KissesWhere stories live. Discover now