~Hiányoztál

793 33 9
                                    

Ez is egy szokásos reggelnek indult , mint a többi , csak éppen ez a suli utolsó napja . Felkászálódtam az ágyból és elintéztem a reggeli teendőimet . Lementem a konyhába , anya már lent volt és reggelit csinált . -Jóreggelt .-köszöntöttem-Neked is kincsem.-puszilt homlokon-itt a kakaód.Kicsit furi , hogy 16 évesen még mindig kakaót iszok , de amióta csak az eszemet tudom , mindig ezt reggelizem. Miután beszürcsöltem a kakaót , felmentem lezuhanyozni és felöltözni .Elindultam a suliba . Hamar eltelt ez a nap is . Sajnos megint összefutottam a kosár csapattal , akik mindig kikezdenek velem . Azt hiszik , csak mert kosaraznak mindent megtehetnek . Szánalmas. -.-' De szerencsére sikerült leráznom őket megint . Nem az a fajta lány vagyok aki szó nélkül hagyja a beszólásokat és piszkálódásokat . Jártam karatére ezért nem is tartok senkitől a suliban . Ez a nap unalmasnak indult és mikor vége lett a sulinak ugyan olyan unalmas volt. Mikor hazaértem hatalmas meglepét fogadott. Már vagy egy éve nem láttam a bátyámat és már nagyon hiányzott . Egyből a nyakába ugrottam , akkora lendülettel , hogy vissza is estünk a kanapéra .Ő is ölelt persze és csak jót nevettünk rajta .-Harry , úgy hiányoztál . -Te is nekem húgi azért is vagyok itt . -Anya?-másztam le a nyakáról-Vásárolni ment.-Értem . És hogy hogy itt vagy és miért nem jöttél hamarabb ? -zúdítottam rá a kérdéseket-Sajnálom , hogy nem jöttem , csak nem tudtam . Borzasztóan elfoglaltak voltunk a srácokkal és nem tudtam hamarabb jönni , ne haragudj . -Semmi baj , lényeg hogy most már itt vagy .-öleltem újra magamhoz-Szóval milyen volt az utolsó sulinap ? -Hát nagyooooon unalmas . -És mit szólnál ahoz ha feldobnám a napot egy jó hírrel?-Had halljam . -Hát nem is tudom , lehet hogy nem most kéne hiszen még csak most értél haza . Inkább menj öltözz át , egyél és majd utánna.-húzta az agyamat-Na ne szórakozz mrá ! Mondd.-Hát jó . Már anyával megbeszéltem , de persze csak ha te is akarod akkor velem töltehnéd az egész nyarat Londonban.-Komolyan ??? Persze, hogy szeretném.-öleltem meg - ÁÁÁÁÁÁÁ ez annyira jó lesz!!! -kezdtem sikitozva ugrálni a kanapén.Harry fel állt a kanapéról , nehogy rá ugorja , de a lábamnál elkapott , vállára ültett és egyenesen a medence felé rohant velem .-Harold ne merd !!-sikítoztamKéső . Ruhástól beugrott velem a medencébe . -Harry ez minek kellett?-kapaszkodtam a nyakába ugyan is nem nagyon tudok úszni-Hogy lehiggadj.-röhögött rajtam -Elég lett volna szólni , nem kishiján a medencébe folytani .-Tényleg te nem tudsz úszni . Ne haragudj teljesen elfelejtettem.-ölbe kapott , majd kitett a medence szélére-Hát igen , ezt azért jó lenne észben tartani mielőtt megpróbálsz mégegyszer "lecsillapítani"-mutogattam az idézőjeleket-Jól van na , tényleg sajnálom , de jól vagy úgyhogy nem értem miért fújod fel ennyire .Megpróbált kikászálódni mellém , de visszalöktem , majd felálltam és bementem tocsogva a konyhába.Becsepegtem a fürdőbe és levettem magamról a vizes göncöket , majd belebújtam a cicás köntösömbe . Kicsit kinőttem , de nem zavart amit kellett azt még takarta . XD Mikor kicsoszogtam a fürdőböl Harry már a kanapén ült szárazon . Hogy a jó égbe tudott ilyen hamar átöltözni és megszáradni ? Nekem még bejönni sem lett volna elég időm.-Te hogy öltöltéz ál ilyen gyorsan alig 5 perce mentem be .-Nem már 20 perce bent voltál .-Tényleg?-Igen .-puszilt homlokonFelmentem a szobámba és végig ezen gondolkoztam . Hogy tudott ilyen gyorsan elkészülni , szinte még be sem érhetett volna a házba , ennyi idő alatt nem hogy még át is öltözik. Biztosan tudom , hogy csak 5 percre voltam bent. Mindegy furcsa de nem töröm tovább a fejem ezen. Visszavágtattam Harryhez a nappaliba , majd bevágódtam az ölébe .Átölelt és fejemet a mellkasára hajtottam , de csak egy pillanatra , mert elengedte a hátamat és hátraestem.-Kössz!-mondtam áldurcázva-Jaj gyere te kis lökött.Ölbe kapott és elkezdett velem forogni, én pedig kapaszkodtam a nyakába erősen .Csak nevettünk mindketten , majd mikor anya rászólt végre letett.-Na Harry kisfiam ne próbáld megölni a húgodat. Tedd le szépen , mert már lila a feje szegénynek.-Igenis anya!-válaszolt egyből , majd letett a kanapéraTényleg szédültem, már egy kicsit , de nem bántam , mert végre megint együtt hülyültünk a bátyámmal.-Na és kisfiam mikor indultok?-Hát nemtudom , tőlem holnap is indulhatunk.-Én benne vagyok . Közbe kiszédelegtem a konyhába és Harry meg fogott , hogy ne vágódjak el , majd leültetet a székre .-Szóval az én két gyermekem felnőtt és együtt tölrik a nyarat Londonban . -Igen nagyjából ez a terv.-viccelődött Hazza-Jaj mikor nőttetek meg ennyire ??-Jaj anya.Családi ölelés következett . A nap hátra lecő részében együtt elhülyültünk és igen anya is beszállt a baromkodásainkba . Legtöbbet improvizáltunk , mert az nagyon imádok. Ugyan is színész vagyok a suliban és majdnem minden színdarabban meg musicalben én kapom a főszerepet.

~Bloody KissesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora