~Gyanakvás

148 13 4
                                    


~Niall ~

Ella nem is tud erről az egészről ,ezért nem is fél,de Harry folyton elszólja magát . Baj lesz ha nem tudja tartani a száját.Hallottam ahogy Ella megy fürödni, majd utána aludni. Komolyan nem tudom felfogni , hogy mi ez az érzés ami miatt nem tudom kiverni a fejemből. Egyszerűen megőrülök tőle. Hallottam Louis közeledését. Nagyon remélem , hogy megtudott valamit erről a dologról. Kinyílt az ajtó és egy hatalmas könyvvel a kezében jött be és ült az ágyra.
-Na mit tudtál meg!?!?!?!-türelmetlenkedtem
-Huhh. Sok mindent . Ella bevésődött neked. Ez ellen nem tehetünk semmit . Azt írja , hogy a bevésődés egyetlen egyszer történik meg egy vámpír "életében" és egy "életre" szól-mutogatott macskakörmöket- viszont csak akkor van bevésődés , ha mindkét személy természetfeletti.
-De hát , akkor Ella....
-Nem tudom , de úgy néz ki ,hogy ő sem átlagos ember . Máskülönben nem vésődött volna be . Azt is írja , hogy nagyon ritka eset a bevésődés úgyhogy meg kell becsülni .. Fiatalon általában nem is kerül sor erre csak úgy 300 év után . Haver te nagyon szerencsés vagy . Alig pár hónaposan megtörtént.
-Veled is megtörtént Eleanorral . De ezt nem nem értem . Nem tudom felfogni ,hogy vésődhetett be Ella . Teljesen felemelő érzés még is félek , hogy bántanám. Harryről nem is beszélve . Ha megtudja engem lefejez .
-Majd én beszélek vele ne aggódj. Nem fog lefejezni -bújta újra a könyvet .
Azonban alig pár másodperccel később mosolyra húzta száját.
-Min mosolyogsz ?
-Azt írja hogy a bevésődés egyenlő a szerelemmel első látásra . Tehát te szerelmes vagy .-vigyorgott
Elképedve bámultam magam elé , majd a mosolygás engem is hatalmába kerített. Komolyan szerelmes lennék Ellába ?? Mondjuk ez mindent megmagyarázna . Miért jár folyton a fejben , miért érzem úgy a közelében , hogy élek , miért különleges a számomra . De azt nem tudom felfogni , hogy ő is egy természetfeletti lény és hogy Harry miért nem szólt nekünk róla. Lehet ,hogy ők sem tudják? Lehetséges. Louis közbe kiment a szobámból én pedig egész éjjel ezen gondolkodtam .

~Harry ~

Uralkodnom kell az érzéseimen most , hogy itt van a Húgom . Mikor kijött hozzánk megijedtem , mert a szemem nem akart vissza venni eredeti színét és féltem , hogy Ella észreveszi. Inkább csak leráztam gyorsan szegénykét , és elmentem az erdőbe . Egyedül akartam lenni , hogy átgondoljam a dolgokat . Jó ötlet volt-e idehozni őt. Alig fél óra után visszamentem és Ella felöltözve ül a kanapén Zayn, Liam és Niall társaságában . Haja törölközőbe volt csavarva mert biztos még vizes volt . Amint meglátott hozzám sietett. Elmagyaráztam neki , hogy minden rendben van , de gyanakodni kezdett és éreztem , hogy nem nagyon hisz nekem . Bementünk a nappaliba és egy kis csavarral leültünk . Niall egy hirtelen mozdulattal felpattant és a szobájába ment . Mit sem törődve vele figyeltük tovább a TV-t . Láttam Ellán , hogy álmosodik , mert a szemét dörzsölgette . Olyan kis édes tulajdonsága ez is .
-Megyek engedek egy kádnyi jó forró vizet neked.-pusziltam arcon
-Rendben.-motyogta halkan
Felálltam vele az ölemben , letettem vissza a kanapéra , majd felmentem a fürdőbe . Mikor visszaértem Ella feje Zayn vállára volt hajtva és úgy aludt . Meglepődtem , hogy már ilyen jóba vannak és még inkább azon , hogy Zayn engedte neki , hiszen ő a legkegyetlenebb közülünk és még nem láttam ilyennek . Most olyan gyengédnek és védelmezőnek tűnt ahogy Ellának engedte , hogy a vállán aludjon. Megálltam a lécső fordulójába és néztem őket . Mosoly húzódott a számra .
-Mit mosolyogsz Styles?-kérdezte idenézés nélkül
-Semmit , csak olyan aranyos így a húgom .
Lepillantott rá és ő is elmosolyodott.
-Tényleg az .
Furcsa , hogy Zayn így viselkedik . Soha senkivel nem volt még ilyen törődő és kedves. A Húgom jó hatással van rá ezek szerint . Mondjuk ennek örülök , csak félek , hogy rájön egyszer hogy mik vagyunk és biztos nem merne ilyen nyugodtan ülni pláne nem aludni Zayn vállán. Nagyon remélem , hogy nem kerül sor egyhamar az igazság felfedésére . Odamentem Ellához és ekkor megébredt . Felült egyből és elindult a fürdőbe . Miután megfürdött aludni ment . Bementem hozzá és leültem az ágya szélére . Kicsit meglepődött.
-Harry ? Mit csinálsz itt ?-kérdezte kómásan
-Csak megvárom míg elalszol.-simogattam meg arcát.
Csak elmosolyodott , majd visszaaludt. Mikor kimentem bezártam kulcsra az ajtót , hogy ne zavarja senki . Lementem a nappaliba a többiekhez . Niall a szobájában kuksolt egész este . Nem tudom mi van vele , de remélem semmi komoly. A srácok a nappaliba hülyéskedtek zajosan.
-Sshh! Halkabban , Ella most aludt el . Ne ébresszétek fel .
-Bocsi-suttogta Louis
Vajon hol volt délután ? Nem érdekes tudja , hogy mit csinál és ez számít . Kimentem a konyhába és a pultra felülve gondolkodtam Ellán és azon vajon mi lesz , ha rájön erre az egészre. Nem akarom , hogy féljen tőlem , azt nem tudnám elviselni . Végül is nincs mitől tartania , mert sem én sem a srácok nem bántanák soha , bár Niall egy kicsit szeszélyes , de szerintem ő sem lenne képes ártani neki. Gondolataimat Louis szakította meg. -Harry beszélnünk kell.-jelentette ki
-Huh ez komolyan hangzik.
-Az is. Szóval a húgodról és Niallről lenne szó .
-Mi van ?!
- Szóval az történt , hogy Ella .......bevésődött Niallnek.
-HOGY MI?!??!? NEM EZ NEM LEHET. !!!!-rohantam fel Niall szobájába dühösen
Louis utánam jött. Bevágtam az ajtót és Niallt a falhoz szorítottam. Louis leszedett róla és lefogott.
-Harry nyugodj meg .-mondta Horan
-Hagyd békén a húgomat! A közelébe ne lássalak ! Figyelmeztetlek , ha csak a közelében is meglátlak helyben letépem a fejed ! Ezt jegyezd meg !
-Harry hidd el nem akartam ezt , de nem tehetek róla . Szeretem és ez ellen nem tehetsz semmit . Nem érdekel , hogy megölsz .-mentegetőzött komoly arccal Megpróbáltam volna nekitámadni , de Louis lefogott. Bezártuk a szobája ajtaját nehogy kihallatszodjon bármi is . Mikor már sikerül higgadtabb állapotba kerülnöm gondolkodni kezdtem ezen és egyszer csak beugrott valami.
-De várjunk. Ella ember . Hogy vésődhetett be ??
-Ezek szerint nem ember , hanem ő is egy természetfeletti lény . Csak azt nem tudjuk , hogy mi .-mondta Louis
Reményt vesztve dőltem hátra az ágyon . Nem tudom felfogni , hogy lehetséges ez . Ella természetfeletti lény lenne ? Egyáltalán mi ?Ki kell derítenem. A bevésődés ellen meg nem tehetek semmit . Bele kell törődnöm. De egy biztos , ha Niall egy ujjal is hozzá ér neki annyi. Remélem nem ébresztettem fel az ajtócsapdosással. Ő az egyedüli aki alszik ebben a házban . Mi is tudunk ha akarunk , de megvagyunk nélküle így inkább nem szoktunk. Tanácstalanul lekullogtunk a nappaliba . A többieknek persze el kellett mesélni az egészet. Zayn nagyon ledöbbent , de Liam még jobban .
-Valahogy éreztem .-motyogta Zayn
-Mindegy is srácok az a lényeg , hogy erről Ellának ne szóljatok semmit.
-Miről ne szóljanak ? -csoszogott le a lépcsőn a húgom
-Semmiről-vágtam rá
-Harry ! Sosem titkolóztunk egymás előtt eddig. De mióta itt vagyok olyan furcsa vagy és nem tudom mi az oka ,de rá fogok jönni , mert te nem mondasz semmit nekem . Kisétált a konyhába és láttam , hogy Niall utána megy . Hagytam , mert tudtam , hogy én csak még jobban felidegesíteném.

~Bloody KissesOnde histórias criam vida. Descubra agora