Глава 6

634 46 0
                                    

*Глетна точка на Мелани*
След разговора с Картър се почуствах по-добре явно съм имала нужда да поговоря с някой за това. Дори със Амнд не съм говорила. Забравих да звънна на Аманда. Веднага си взехтелефона и набрах приятелката си.
*Разговорът*
Хей Аманда, как си?-попитах аз
Хей Мел, не съм много добре при теб как е, престигнахте ли вече?-попита ме тя, но се осещаше притеснение в гласа й.
Да престигнахме, какво се е случило?-попитах аз леко притеснена, защото незнаех какво да очаквам от Аманда, вярно си беше луда глава, но наистинасъм притеснена.
Ами нали знаеш, че много исках да се изнеса от вкъщи е измесах се и отидах да живея при Алекс(гаджето й)...-изведнъж линията прекъсна дано не се е случило нищо.
Барт каза, че сме попаднали в задръстване и че тази вечер няма да се настаним в хотела.
Добре Барт, не знам за другите, но аз съм доста изморен и за това ще лягам.-каза Картър и пожела на всички Лека нощ. След 1 час пристигнахме в залата. Още със слиьането от автобуса запипнаха лигите. Камерън падна от автобуса.
Добре ли си?-попита Арън
Добре съм.-каза Кам докато се смееше.
Влезнахме в залата не беше много голяма, но пък беше хубава.
Това е моето място, маестро музика.-каза Камерън, а Арън пусна Nae-Nae и той започна да танцува по възможно най-смешния начин.
След като Камерън приключи своя прекрасен танц ни казаха, че ще трябва да направим саундчек нищо, че концерта е след два дена.
Първо бях аз, а след мен момчетата. 3 часа стояхме в залата и постоянно се лигавехме.
Някой знае ли къде е Картър?-попита Барт
Ами нали каза, че е изморен и легна да спи, но после не съм го виждала.-казах аз
Ами май е заключен в автобуса.-каза Камерън и всички се запътихме към автобуса.
Шофьорът отключо и Картър излезе видимо ядосан, но на всички ни беше много забавно.
Охо Картър как си?-попита Камерън докъто се заливаше от смях.
Ами добре съм 4 часа бях заключен в автобуса, хапнах си, поспах си и качеах мюзикалита как да съм Камерън.-каза Картът и всипки избухнаха в бурен смях.
Така деца вече тръгваме към хотела.-каза Барт
След 1 часово пътуване най-накрая престигнахме.
Така Кам, Арън и Тай ще са в една стая. Даниел ти си с Джейкъб и Дилан. Ник, Колби, Уил и Крис са в една стая, а Мелани и Картър ще са в една стая, защото няма единични.
Бях твърде уморена, за да се разправям сега заради това, но ще го преживея...надявам се. Качихме се в стаята, а аз се проснах на леглото и съм заспала неосетно.

Здтавейте хора искам да се извиня за тъпата глава, но проаго незнаех какво да напиша. Моля пишете в коментарите какво мислите, приемам крити и съвети. Съжелявам за грешките❤❤❤

Dream Come TrueWhere stories live. Discover now