*Гледна точка на Арън*
Барт ни събра в неговата стая, защото имал да ни казва нещо.
Когато отидох всички бяха там.
Така деца, поради ситуацията в която изпаднахме, няма да има концерт!-каза Барт-
Свързах се с лекарите в болницата, където е Мелани и те казаха, че положението не е розово и е в кома!-каза той и всички го погледнаха учудено, с изключение на Картър, който се засмя.
КОМА?-попита Тейлър.
Да Тай в кома е, защото има травма на главата и счупени ребра!-каза Барт и всички погледнаха Картър.
Как можа Картър, тя не ти беше направила нищо, а ти я докара до това състояние?!-каза Камерън.
Какво забога си направил Картър?-каза влизащия в стаята Сам.
Спокойно, не е голяма работа.-каза Картър с безразличие.
Как да не е идиот такъв, сестра ми е в болница!-каза Сам, хващайки Картър за якето.
Сестра ти?-попитаха всички учудено.
Да сестра ми!-каза Сам.
Мелани ти е сестра?-попита Камерън.
Да, но тя не знае, че съм жив, а мисли че съм загинал в пожара.
Пожар?-изкрещя Камерън.
Да Камерън пожар, там загина майка ни!-каза Сам и се олавяше болка в гласа му.
А баща ви, как е загинал?-попита Камерън.
Спри се, не виждаш ли , че не иска да говори за това!-каза Барт.
Няма проблем, а баща ми беше военен пратиха го на мисия в Ирак и там е загинал!-каза Сам
А ти беше ли там, по време на пожара?-попита Камерън.
Всъщност не!-каза Сам
А защо тогава, Мелани мисли, че няма брат?-попита Камерън.
Бяха ме наказали, защото бях направил някоя глупост, а Мелани беше при баба и дядо, затова и тя е жива.-каза Сам и една сълза капна от окото му.
Щом си бил наказан, и не си бил в къщата по време на пожара, то къде си бил?-попита Камерън.
Бях с приятели на купон.-каза Сам.
Много съжелявам!-каза Камерън.*Гледна точка на Сам*
След разговора с момчетата, се почуствах, добре и и не чак толкова.
Може ли да ви помоля за нещо?-попитаха аз изправяйки се, за да ме забележат.
Разбира се!- чуваше се от всички страни.
Моля ви, не казвайте на Мелани, за това разговор, когато събера сили и смелост, ще й кажа сам, моля ви!-казах аз и се надявах да ме разберат.
Разбира се!-се чуваше от всички страни.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dream Come True
Fiksi PenggemarБях на 6 когато баща ми почина, а майка ми почина 2 години след него. Осиновиха ме едва, когато бях на 8.Новото ми семейство беше страхотно. Започнах да правя клипове едва когато станах на 13, а сега съм на 17...