*Гледна точка на Камерън*
Бяхме в болницата от три часа! Бях наистина притеснен, обикалях напред-назад притеснен и объркан! Ами ако е нещо лошо, няма да си го простя!
Господин, Далас!- каза излизащия от стаята доктор
Да, аз съм!-казах аз притеснен от това което ще ми каже доктора.
Ще ме предружите ли до кабинета ми?-попита доктора
Да разбира се!-отвърнах аз още по-притеснен от първоначалното.*Гледна точка на Тейлър*
Камерън не се е пребирал в хотела от повече от 5 часа, бяхме наистина притеснени!
Защо го направи?-попитах Картър
Казах, че докъто не получа това което искам, няма да спра!-каза той и се усмихна подло.
Ти не разбра ли какво стана, Мелани е в болница, а Барт ще побеснее, ако разбере!-казах аз и запопнах да се притеснявам.
Не ме интересува разбрали, не й Пука за мен и на мен не ми пука за нея. На някой въобще пука ли му за мен. Някой подкрепи ли ме или ме попита как съм. Никой не го интересува как съм и на мен не ми пука за тях!-започна да крещи.
Знам как се чувстваш, но тя е сирак, поне се извини когато излезе от болницата!-казах аз и станах от дивана.
А аз не съм ли?-попита Карър, а аз го погледнах изненадан.
Какво имаш предвид?-поптах аз още недоумяваща ситуацията.
Имам предвид, че съм сирак. Убиха майка ми пред мен, а баща ми се самоуби.-каза Картър, а аз се почуствах много гадно.
Съжелявам незнаех!-казах аз.
Никой не знае и по-добре не знаят!-каза Картър и излезе от стаята.*Гледна точка на Картър*
На излизане от стаята се сблъсках с Арън.
Какво ти става Картър?-попита ме Арън.
Какво да ми става?-попитах аз .
Това с Мелани!-каза той и започна да се дразни.
Аа това ли?-казах аз с безразличие.
Да това, защо го направи Картър?-попита Арън и започна да се ядосва.
Реших, че няма полза и реших да напусна този разговор, но Арън ме хвана за якето.
Кажи, зашо го направи?-каза той и тръгна да ме удря, но влизащия Камерън го спря.
Какво забога правите?-попита той, а аз извъртях очи.
Ам...говорим си!-каза Арън и ме пусна.*Гледна точка на Камерън*
След разговора с доктора започнах да губя надежда, че Мелани ще се оправи. Надявам се нещата да се получат. Стигнах хотела, но отпред имаше фенове и медии.
Исках да ги избегна затова минах през задния вход на хотела.
Заобиколих, слава богу никой не ме видя и минах през кухнята от там в ресторанта и накрая пристигнах на етажа на който бяхме. Но още пред вратата на стаята видях как Арън и Картър щяха да се сбият.
Какво правите пак?- попитах аз.
Ами говорим си.-каза Аъюрън и пусна Картър на земята.*Гледна точка на Мелани*
Събудих се в празна стая, нямаше никой, нито сестра, нито лекар, нито Камерън беше там. Само едно легло и две картини на стената.
Добре дошла в ...
YOU ARE READING
Dream Come True
FanfictionБях на 6 когато баща ми почина, а майка ми почина 2 години след него. Осиновиха ме едва, когато бях на 8.Новото ми семейство беше страхотно. Започнах да правя клипове едва когато станах на 13, а сега съм на 17...