Глава 14

420 34 9
                                    

*Гледна точна на Камерън*
След разговора ни с Барт и Сам, се чувствах много виновен и объркан, не трябваше да моля Картър да се мести в друга стая, но направих всичко заради Мелани!-мислех си на ум, но крясъците на момчетата ме изкараха от мислите ми.
Какво става, защо пак викате?-попитах, аз в очакване на отговор, но такъв нямаше!
Искам някой, да ми обясни, какво става!- каза Барт, поглеждайки всеки един по отделно.
Нека Камерън обясни, цялата ситуация!- каза Картър.
Не, Камерън ще говори, а ти!-Каза ядосано Барт.
Защо, аз трябва да говоря?-попита недочудващия Картър.
Защото, заради теб Мелани е в болница, Сам е полудял и всички се карате!-каза Барт с висок тон.
Стана така, че не исках да се местя в друга стая, а исках да съм до Мелани!-каза Картър.
Но, защо, питам те, защо трябваше да я докарваш до това състояние?-попита Барт със същия лош тон.
Защото така исках омръзна все едно целия свят се върти, около тъпата Мелани, била сирак и аз съм сирак, но на никой не му пука за това! Всички ме винят и сочат с пръст, само защото принцесата е в болница и какво, голяма работа, ще се оправи! Но си мислех, че ще ме подкрепите поне, като приятели, някой за Бога пита ли ме, аз как се чувствам, някой пита ли ме, какво става с живота, НЕ! Тогава, щом на никой не му пука за мен и на мен, не ми пука за никой!-Каза Карър крещейки, след което излезе от стаята!
Телефона ми звънна
*Разговорът*
Здравейте, търсим господин Далас?-чу се непознат за мен, мъшки глас.
Да, кажете!-казах аз
Обаждам се във връзка, с нашата пациентка Мелани.-каза мъжът от другата страна на линията!
Какво е нейното състояние?-попитах аз
За съжаление състоянието й никак не е добро, тя е на живото подържащ апарат, който може да се изключи по всяко време, само и единствено по ваше решение!-каза лекарят и сълзи започнаха, да се стичат от очите ми!-Лек ден, каза мъжът от другата стран а на линията, при което затвори!

След, като затворих телефона, седнах на стола до мен и зарових лицето си в шепите.
Какво става, с кой говори?-попита ме Сам.-Камерън, какво става?

*Гледна точка на Сам*
Видях, че Камерън стоеше на един стол заривил лице в шепите си и се чуваше леко подсмъркване.
Какво става, с кой говори?-попитах аз, но отговор нямаше.
Камерън, какво става?-попитах отново, при което, той ме погледна и видях подпухналите му очи!
Тя е с опасност за живота, Сам ще я изгубя!-каза той при което дълза падна от окото му!-Мелани е на животоподдържащ апарт, Сам изгубих момичето, което обичах повече от всичко, изгубих смисъла на живота си!-каза той при което, аз седнах до него още недоумяващ, какво се случва!...

Та хора, това е новата глава, надявам се да ви хареса и може да споделите, какво мислите долу в коментар, приемам и критика! Обичам ви!!! 🅾🅱


Dream Come TrueDonde viven las historias. Descúbrelo ahora