(#2)ЗҮГЭЭР Л НАМАЙГ ХҮС...

18.9K 347 12
                                    


Ий Сэхи тэр одоо 18той.тэр дэндүү гэгээлэг үргэлж инээж цовоо сэргэлэн явдаг. Саяхан шинээр ашиглалтанд орсон байранд нүүж ирсэн.гэхдээ энэ байр түүнд нэг л таагүй санагддаг. Яг л аймшгийн кинон дээр гардаг харанхуй саарал байшин шиг бас дээр нь өдөр бүр таардаг тэр нэгэн хөвгүүн сүнс үү хүн үү гэдгийг мэдэхгүй тэрэнтэй өдөр бүр лифтэнд таардаг.

Сэхи хичээлээсээ таран гэр лүүгээ маш удаанаар алхана.учир нь тэрнийг гэрт нь хэн ч хүлээгээгүй,түүнд энэ дэлхий дээр Ий Сэхүн гэх ахаас өөр хэн ч байхгүй. Гэвч ахынхаа царайг долоо хоногт нэг удаа харвал их юм.өглөө хичээлдээ явахад нь унтаж байда,орой ирэхэд нь зугаа цэнгэл хөөгөөд алга болсон байдаг болохоор л тэр.

Сэхи орцондоо орж ирэн лифт хүлээн зогсохдоо лифт-н хаалганд тусах өөрийнхөө ардах хөвгүүнийг нүд салгалгүй ширтнэ.хаанаас ч юм хэзээ ч юм гарч ирээд л ард нь зогсож байдаг.

Сэхи-сайн уу?

?-би би юу?

Сэхи-тийм ээ,хоёулаа өдөр болгон л шахуу таардаг ч нэг ч удаа дуугарч үзээгүй юм байна.

?-мм..мм юу сайн

Сэхи-намайг Сэхи гэдэг.

?-би мэднэ*шивнэх*

Сэхи-чамайг хэн гэдэг вэ?

?-Кёнсүү

Сэхи-ммм,чи хэдэн тоотод амьдардаг юм?

Кёнсүү-танай эсрэг талын хаалганд

Сэхи-хөөх тийм үү,мэдээгүй юм байна?

энэ өдрөөс хэдэн сар өнгөрч Кёнсүү Сэхи хоёр найзууд гэхээсээ илүү ах дүүс шиг дотно болцгоолоо.харин Кёнсүү валентинаар Сэхи-д захиа өгч сэтгэлээ илчилсэн ч Сэхи түүнд үгүй гэж хэлсэн юм.

Нэг өдөр Сэхи Кёнсүү хоёр ахиад л лифт-ний урд тааралдлаа.

Сэхи- Сайн уу ?ахаа хичээлээсээ ирж байгаа юм уу?

Кёнсүү-мммхн.. гэхтэй зэрэгцэн лифт ирэн хаалга онгойход урдаас нь Сэхүн ах нь бас найз Крис нь гарч ирлээ.

Сэхи-өө ахаа

Сэхүн-өөө дүү минь сайн уу? Удаан уулзаагүй юм байна.

Крис- өө сэхи улам л тачаангуй болчихсон байх юм,удахгүй ах нь чиний хойноос гүйж мэдэхээр байна.

Сэхи-хэхэ охидын эрлэг И Фан ах уу даа? Итгэмээргүй юм?

Сэхүн-миний дүүд хүрвэл наад сайхан царайг чинь

Oh!My Sexy Swag (Дууссан)Where stories live. Discover now