дараагийн цуврал маань орлоо.
дээр үеийн хааны ордон дотор болсон гэж бодоорой тиймэрхүү хэллэгтээ муу лдаа хэхэ иймэрхүү маягаар бичигдэж байсан + өгүүллэг бараг байхгүй юм шиг санагдаад өөрийнхөө төсөөлөлөөр л биччихлээ яг тэд дүгээр зуун гэж хэлж чадахгүй болохоор 1х-р зуун гэчихсэн шүү.
Одоо үеээс тэртээх 1х-р зуунд болж өнгөрсөн нэгэн яанаг амрагийн явдалаас хуваалцах гэсэн юм.
Их хаадын үе ард иргэд эзэн хаанаа магтан дуулж, эцэг хүн бол эцэг хүн шиг л байна хаан хүн л бол хаан багш л бол багш өөр юу ч биш гэж заадаг байсан ёс төртэй тэр үед би гүнж болж төрсөн.гүнж учраас зөвхөн ханхүүд л би хатан нь болох ёстой!!!! Энэ үгийг энэ үед төрсөн бүх хүн чанд сахиж тэрхүү ЁС-ноос гажсан буруу зүйл хийж болохгүй.эс тэгвээс тэнгэр эцэг намайг ниргэх болно гэж хэлдэг асрагч эхийнхээ үгийг сонссоор аль хэдийн 19н жилийг үджээ.ордон гэх 4хананаас цаашаа гарч үзээгүй ааваас өөр эр хүнтэй ойрхон сууж үзээгүй би болон Их ЁС-г ягштал заалган сурч аваад одоо тэр ёс оо ягштал надад сургахаар ирсэн миний их ёсны багш Жан Ишин бид хоёр Номын өргөөнд сууж байна.Ишин багш надад 4-н их ёсыг цээжлүүлэх гэж хэдэн зуун удаа намайг дагуулан уншуулна.
Би-Ишин багш аа
Ишин-за гүнжтээн?
Би-хоёулаа энэнээс өөр хөгжилтэй зүйл хийж болохгүй юм уу?
Ишин-Гүнжтээн та юу ярина вэ?
Би- Багш та надаас ах байж намайг та гэхээ болиоч
Ишин-Их ёсонд бичснээр та бол алтан удмын хүн боол би яаж таныг дорд үгээр дуудах бил ээ?
Би-хмм ахиад л нөгөө ИХ ЁС оо яриад эхлэх шив.
Ишин-гүнж та ядарч байвал түр амрах уу?
Би-Хэрэггүй ээ багш таниас асуух юм байна?
Ишин-за гүнжтээн дорд миний мэдэх юм бол чадахаараа хэлж өгнө.
Би-та яанаг амрагийн явдалын талаар юу мэдэх вэ? Гэхэд түүний нойрмог мэт нүд нь гурав дахин томрон над луу гайхан харна.
Ишин-эрхэм гүнж танд хэн тийм бузар зүйлийн талаар ярьж өгсөн билээ?
Би-хэн ч биш ээ,номын өргөөнд ном уншиж байгаад эмсийн хүрээлэн бас яанаг амрагийн явдал гэж уншсан юм.
Ишин-тийм ёс суртахуунгүй зүйлийг хориотой тасагт л байлгадаг шүү дээ гүнжтээн та тийшээ орсон юм уу?
YOU ARE READING
Oh!My Sexy Swag (Дууссан)
Fanficгол дүр:эксо,бусад хамтлаг дуучид төрөл:нэмэх, гишүүд тус бүрээр бичсэн ваншотууд хэсэг:16