(#8)++++XXX+++TAPE

14.1K 259 1
                                    


КАЙ-ТАЙ ONESHOT

ПАК ЧАНЁОЛ БОЛ МУУ ХӨГИЙН НОВШ НОВШ НОВШ ГЭХДЭЭ ГОЁ НОВШ :( БИ ТҮҮНД ХАЙРТАЙ.

6Н САРЫН ӨМНӨ ТҮҮНИЙ МАШИНД МӨРГҮҮЛЭХ ШАХААД Л ТАНИЛЦАЖ БАЙСАН ЮМ.ТАНИЛЦСАН ДАРУЙДАА ТҮҮНД ДУРЛАЧИХСАН.ЧАНЁОЛ НАМАЙГ ОНГОН ГЭЖ МЭДЭЭД Л НАДААС САЛАХАА БАЙСАН. ХАРИН 3Н САРЫН ӨМНӨ.ТЭР НЭГ БОРООТОЙ ШӨНӨ ТҮҮНД ӨӨРИЙНХӨӨ ОНГОН БИЕИЙГ ӨГЧИХСӨН, ОНГОН БАЙХАА БОЛИХООР СЕКСИЙГ ИХ ХҮСДЭГ ГЭСЭН ҮНЭН ЮМ БАЙНА ЛЭЭ. ОДОО Ч ГЭСЭН БИ ТҮҮНИЙГ ХҮССЭНДЭЭ ҮХЭХ НЬ ХАРИН ТЭР! ТЭР! НАДТАЙ ТЭР ӨДРӨӨС ХОЙШ ОЙРТООГҮЙ.НҮДЭН ДЭЭР МИНЬ ӨӨР БҮСГҮЙЧҮҮДТЭЙ СЭЭТЭГНЭЭД ЗОГСОЖ БАЙНА.ХАРИН ТҮҮНИЙ НАЙЗ КИМ ЖУНИН-Н НАМАЙГ ХАРАХ ХАРЦ ЯГ Л ХАМАГ ХУВЦСЫГ МИНЬ ТАЙЧААД НҮЦГЭН БИЕИЙГ НЬ ХАРЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ Л БАЙДАГ.

ЗААЛАНД ДАРС НАМУУХАН ХӨГЖИМ БАС ГОЁЛЫН ДААШИНЗ,ХОСЛОЛ ӨМССӨН ХҮМҮҮСЭЭР ДҮҮРЭН БАЙЛАА.

КИМ ЖУНИН ГЭХ ЗАЛУУ ИЙ СЭХИ-Г ЭЗЭМДЭХИЙГ ҮНЭХЭЭР ИХ ХҮСЧ БАЙГАА. ТЭРНИЙ ХАМАР ИХ ҮНЭРЧ ТЭР ИЙ СЭХИГЭЭС ҮНЭРТДЭГ ҮНЭРИЙГ ӨӨР ХААНААС Ч ҮНЭРТЭЖ БАЙГААГҮЙ.ПАК ЧАНЁОЛ БОЛ ОНГОН ОХИДЫН АНГУУЧ СЭХИГИЙН САЙХАН ЦАРАЙ ГУАЛИГ БИЕЭЭР НЬ ЧИМЭГ ХИЙХ ГЭЖ Л ОДОО БОЛТОЛ ТҮҮНТЭЙ ЗУУРАЛДАЖ БАЙГАА. ХАРИН ЭНЭ ҮДЭШЛЭГ ДЭЭР ТЭР НЭГ ОНГОН ОХИНГ ОЛЖ ЧАДСАНДАА СЭТГЭЛ ХАНГАЛУУН БАЙСАН Ч СЭХИГ ЯАЖ АРГАЛАХ ТАЛААРАА БОДОЖ ТОЛГОЙГОО ГАШИЛГАЖ БАЙЛАА.

ЖУНИН СЭХИГИЙН ХАЖУУД ОЧИВ ХАРИН СЭХИ ӨӨР ОХИНТОЙ СЭЭТЭГНЭХ ЧАНЁОЛ ЛУУ УУРЛАСАН БАС ГОМДСОН ХАРЦААР ШИРТЭН ДАРСНААС ХУНДАГА ХУНДАГААР НЬ УУЖ БАЙЛАА.

-ОРОЙН МЭНД.ЧИ САЙХАН ҮНЭРТЭЙ ХЭВЭЭРЭЭ Л БАЙНА.

СЭХИ-ЯМАР НОХОЙ БИШ ДЭЭ.

ЖУНИН- ЧАНЁОЛД ҮНЭХЭЭР ХАЙРТАЙ ГЭЖ ҮҮ? ТЭР ЗҮГЭЭР Л ЧАМААР БИЕЭЭ ЧИМЭЖ БАЙНА. ГЭЖ ЧИХЭНД НЬ ШИВНЭХ НЬ СЭРЭЛ НЬ ХАНГАЛТТАЙ ХӨДӨЛСӨН БАС ХАЛСАН СЭХИГИЙН ТОЛГОЙД НЭГ ГАЖ Ч ГЭМЭЭР БОДОЛЫГ ТӨРҮҮЛСЭН ЮМ.

СЭХИ-ЖУНИН АА ЧИ НАМАЙГ ХҮСЭЖ БАЙНА УУ? ГЭЖ ЗАНГИАНААС НЬ ТАТАН ӨӨРТӨӨ ОЙРТУУЛАН ХЭЛХЭД ЖУНИН ӨЛСГӨЛӨН ЧОНО МЭТ МАШ ИХЭЭР ГЭЖ ХЭЛЭН ГАРЫНХАА АРААР СЭХИГИЙН НҮЦГЭН МӨРИЙГ ИЛЛЭЭ.

СЭХИ-ТЭГВЭЛ НАМАЙГ ЭЗЭМД НЭЭД ТҮҮНИЙ ЗАНГИАНААС ТАТАН ЗААЛНААС ГАРАН ТҮҮНИЙГ ДАГУУЛСААР ГЭРТЭЭ ИРЛЭЭ.

СЭХИ- ОДООХОН ГЭЖ ХЭЛЭЭЭД КАМЕР АА БИЧЛЭГ ХИЙХЭД БЭЛЭН БОЛГОВ.

ЖУНИН-КАМЕРААР ЯАХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ?

СЭХИ- ЧАНЁОЛД БЯЦХАН БЭЛЭГ БЭЛДЭХ ГЭЭД ГЭЖ ХЭЛЭН ЗАНГИАС НЬ ТАТАН УРУУЛИЙГ НЬ ХАЗЛАН ҮНСЭНЭ. ЖУНИН ТҮҮНЭЭС ҮНЭРТЭХ ӨНӨӨХ ОНЦГОЙ ҮНЭРТ СОГТОН ГАРААРАА ТҮҮНИЙ ТОРГО ШИГ ЗӨӨЛХӨН АРЬСЫГ ИЛЭН, СЭХИ ТҮҮНИЙ УРУУЛЫГ ХАЗААД ЦУС ГАРГАЧИХСАН Ч ТҮҮНИЙГ ТООЛГҮЙ ХҮЗҮҮГ НЬ ЦУСТАЙ УРУУЛААРАА БУДАЖ ХАМАРААРАА ӨНӨӨХ ҮНЭРИЙГ ҮНЭРТЭХ БҮРТЭЭЭ ТАРХИ НЬ БҮХЭЛДЭЭ МАНАРАН ӨӨРИЙГӨӨ Ч ХЯНАХ ЧАДВАРГҮЙ БОЛЖ БАЙЛАА.

ДААШИНЗИЙГ НЬ ЭВТЭЙХЭН ТАЙЛХАД СЭХИ-Н ЦЭЭЖИН ДЭЭР ТҮҮНИЙ УРТ СУВДАН ЗҮҮЛТ ХӨХНИЙХ НЬ ГОЛД ҮЛДЭВ. ДООГУУР ӨМССӨН БАЙСАН ШИЛЭН ОЙМСИЙГ ТАЙЛАЛГҮЙ ҮЛДЭЭН ӨӨРИЙНХӨӨ ЦАМЫГ ТАЙЛЖ БАЙХДАА ТҮҮНИЙ НҮДЛҮҮ ШИРТЭНЭ.ЖУНИН ХЭВЛИЙ ХЭСЭГТЭЭ ТОВОЙЖ ГАРЧ ИРЭХ БУЛЧИНГҮЙ Ч ХӨЛИЙНХ НЬ БУЛЧИН ЯГ Л ШАВАР ШИГ ХАТУУ БАЙЛАА.

ХОЁУЛ БИЕЭЭ ХААХ ЯМАР Ч ХУВЦАСГҮЙ БОЛЛОО

СЭХИ –КИМ ЖУНИН БИ ЧАМАЙГ ХҮСЭЖ БАЙНА.

ЖУНИН-МЭДЛЭЭ ГҮЙЦЭТЪЕ ГЭЭД ТҮҮНИЙ ГУЯНААС ӨӨРЛҮҮГЭЭ ТАТАХАД ЖУНИН-Н ИЛД СЭХИ-Н ЭМЗЭГ ГАЗРЫГ ЯГ ОНОЛОО. ДУТАГДАЖ ЯВСАН ЗҮЙЛЭЭ МЭДЭРСЭН БОЛОХООР СЭХИД ӨВДӨЛТ БИШ ТААШААЛ Л МЭДРЭГДЭЖ ХООЛОЙНИЙХОО БҮХ ӨНГӨӨР ГИНШИН ХЭР ИХ ТААШААЛ АВЧ БУЙГАА ИЛТГЭНЭ. ЖУНИН ЯГ Л РОБОТ ШИГ ИЛДЭЭ ХУРДАН БӨГӨӨД ХҮЧТЭЙ ХӨДӨЛГӨНӨ.ГАРААРАА ГУЯИЙГ НЬ ИЛЖ ХАМАРАА АРЬСАНД НЬ ШҮРГҮҮЛЭН ҮНЭРЛЭЭД ХАНАХГҮЙ ӨНӨӨХ ҮНЭРЭЭ ҮНЭРЛЭН МАНСУУСААР Л....

ӨГЛӨӨ БОЛТОЛ ХЭДЭН АРВАН УДАА ХИЙСЭН Ч ТЭР ХОЁР ХАНАЖ ЦАДААГҮЙ МЭТ БИЕ БИЕНИЙГЭЭ ИДЭХ ШАХАМ ҮНСЭЛЦЭНЭ....

10 ХОНОГИЙН ДАРАА

5Н ОДТОЙ ЗОЧИД БУУДЛЫН ЦАХИЛГААН ШАТНААС ИЙ СЭХИ ГАРТАА НЭГЭН ХУУРЦАГ БАРЬСААР БУУН 2046 ГЭСЭН ӨРӨӨ ГАДАА ОЧИН САНУУЛГА ӨГӨЛГҮЙГЭЭР ХААЛГЫГ НЭЭХЭД ЭРЭГТЭЙ ЭМЭГТЭЙ ХОЁР ЯГ ӨНӨӨХ АЖЛАА ХИЙЖ БАЙЛАА.

ЧАНЁОЛ-Х ХХАЙРАА....

СЭХИ- ТХХ ХАЙР НЬ БИТГИЙ БУРУУГААР ОЙЛГООРОЙ ГЭЭД НӨГӨӨ ХҮҮХЭН ЛҮҮ ХАРАН НҮДЭЭРЭЭ ИНЭЭГЭЭД

БИ ЭНД ЗҮГЭЭР Л ЭНЭ ПАК ЧАНЁОЛ ГЭХ ЖААЛЫГ ӨӨРИЙГӨӨ ХЭР БЭЛГИЙН СУЛРАЛТЙ БОЛОХЫГ МЭДЭГ ГЭЭД БИЧЛЭГ АВЧ ИРЖ БАЙГАА ЮМ ЛДАА. ГЭЭД ОРНЫ ӨМНӨ ОЧИН ЭРХТЭНИЙГ НЭГ ГАРААРАА БАЗЛААД УРУУЛЫГ НЬ УЛААН УРУУЛЫН БУДГААРАА БУДАН ҮНСЭЭД

СЭХИ-ЧИНИЙ АЧАААР ГАЙХАЛТАЙ САЙХАН ЭРТЭЙ УЧИРЧ ОДОО ХЭВЛИЙД МИНЬ ТҮҮНИЙ ЖИЖИГ ХУВИЛБАР БООЖИЖ БАЙГАА, ЧАМД БАЯРЛАЛАА ГЭЭД ЁЖТОЙ ИНЭЭГЭЭД ТЭДНИЙГ ОРХИН ӨӨРИЙН ДҮРСГҮЙ БААТАР БОЛОХ КИМ ЖУНИН ЛУУ ЯААРАВЧИЛЛАА.

ЧАНЁОЛ ХУУЦГАН ДОТОРХИЙГ ҮЗВЭЛ .. ӨӨРИЙНХ НЬ НАЙЗ БОЛОХ КИМ ЖУНИН БОЛОН ТҮРҮҮХЭН САЛСАН НАЙЗ ОХИН ИЙ СЭХИ 2-НХ НЬ ХАЛУУХАН СЕКС ӨРНҮҮЛЖ БУЙ БИЧЛЭГ БАЙЛАА. ЭХЛЭЭД ДӨНГӨЖ 2 МИНУТ БОЛСОН Ч ТЭР БИЧЛЭГ ЧАНЁОЛЫН БЯЦХАН НАЙЗЫГ ХАНГАЛТТАЙ СЭРЭЭЖ БАЙЛАА.........

Oh!My Sexy Swag (Дууссан)Where stories live. Discover now