(#3)НАДАД ЗОРИУЛСАН 30СМ

18.6K 368 6
                                    


намайг Ий Сэхи гэдэг. Эрэгтэйчүүдын эмч секс судлаач..тэглээ гээд ирсэн өвчтөн бүртэйгээ унтдаг гэсэн үг биш.яг үнэнийг хэлхэд юу гээч солонгос эрчүүдын эрхтэн бүдүүн боловч богинохон.тийм болохоор өмнө нь өвчтөнтөөгөө ойртох асуудал гаргаж байгаагүй. харин яг одоо өөдөөс минь харж суугаа энэ залууг галзуурлтаа хүсэж байна. магад түүний ярьж байгаа зүйлээс болж байгаа байх..

?-Эмчээ та намайг сонсож байна уу?

Сэхи-айн аан тийм ээ?

?-Би одоо 20той яг л Гормонтойгоо дайтдаг үе дээрээ явж байна.гэхдээ намайг гэсэн охидууд зөндөө байдаг, эрхтэнээ дотор нь хийгээд 2минут л болоход тэд боль гэж уурлаж уйлж сүүлдээ өөрсдөө зугтаадаг.

Сэхи- эрхтэн чинь хэвийн хэмжээтэй биш гэж үү?

?-тийм ээ,найзуудынх маань минийхаас бараг 10см богино тийм болохоор хүссэн охидтойгоо хантлаа тачаадаж чаддаг.Харин би л...

Сэхи-хоолой бичигчээ унтраагаад, нэр чинь хэн билээ?

?-У Сэүн

Сэхи-ойлгомжтой, хэрвээ чи хүсвэл би чамд тусалъя

Сэүн-юу.. яаж?

Сэхи-одооноос эхлээд ярилцах бүх зүйлс зөвхөн чи бид хоёрын дунд үлдэнэ гэвэл...

Сэүн-мэдээж тэгнэ.

Сэхи-Эхлээд тэр орон дээр хэвтчих...гэхэд Сэүн гайхсаар үзлэгийн орон дээр очиж хэвтлээ.

Сэхи-одоо эрхтэнээ надад харуулаач,

Сэүн-гэхдээ нөгөө юу... хүн ороод ирвэл......

Сэхи-*хаалган дээр очин нэг сувилагчийг дуудан өрөөнийх нь түлхүүрийг өгөхыг хүсээд эмчилгээтэй тул дараагийн бүх үзлэгийг цуцал гэж хэлээд хаалгаа хаан дотроос нь түгжээд түлхүүрээ ширээлүүгээ шидлээ*энэ үед Сэүн тэрний бүх үйлдлийг ажиглаж байлаа. Сэхи урт улаан үс бас тачаангуй хөл гээд л бүх зүйл нь секси. залуу хүний эрхтэн гэсэн шиг хормын төдийд л анд нь өндийж ирлээ. Сэхи шилээ тайлж шидэн бүх хувцасаа тайлаад хамгийн сүүлд цагаан нөмрөгөө ахин өмслөө.

Сэүн-миний ойлгож байгаагаар энэ...

Сэхи-С***с эмчилгээ залуу минь гэж хэлээд тонгойн өндийсөн анд дээр нь гараа тавин энхрийлхэн нүүрэндэ ёжтой инээмсгэлэл тодруулхад нөмрөгнийх нь цаанаас хоёр хөх нь гэрэлтэнэ.

Сэүн-ойлголоо гэж хэлээд Сэхи татан доороо оруулаад цагаан нөмрөгийнх нь гаднаас хоёр хөхийг нь хумсаа шигтгэн оролдход Сэхи аххх ммххх ахх охх гэх мэтээр тачаадан дуугарна Сэүн биеийг нь илсээр доошлон нууцат агуй дээр нь ирэхэд аль хэдийн норсон байлаа.

Сэүн-эмч маань ихэд тачаадсан бололтой гээд дунд хуруугаа анус руу нь хийж долоовор хуруугаа дээд талынх руу нь хийн зэрэг хөдөлгөхөд Сэхи тачаадан хөхөө базаж уруулаа хазлан хөлөө улам дэлгэнэ. Сэүн энэ бүхнийг удаан харж дийлэхгүй нь гээд эрхтэнээ торноос нь гаргаж,Сэхи-н хөх гэдэс гуя гээд эрхтэнээрээ биеийг нь энхрийлж байлаа.Сэхи Сэүн-н эрхтэнг хараал хэсэгтээ л шоконд орлоо. Ойролцоогоор 30 см орчим байх ба одоогоор бүүр ч хангалттай босоогүй байхдаа ийм юм чинь боссон байхдаа ямар бол гэсэн бодол Сэхид төрж хоёр хөлынхөө улаар эрхтэнг нь энхрийлнэ.

Сэүн-ммх мхх гэж уруулаа хазлан гараараа гуянаас нь базлан хэлээрээ хөхнийх нь толгойгоор нь тоголно.

Сэхи-гараа доошлуулж Сэүн-н эрхтэнг атгаад өөрийнх дээрээ авч ирэн гадуур нь илж илж байгаад дотогш оруулахадаа АААнххх гэж дуу алдан яг л хиймэл эрхтэн барьж байгаа мэтээр барьж агуй руугаа улам гүн оруулах гэж хичээн татах тусам лавширан орж ирэх мэдрэмж түүнийг хаана байгааг нь умартуулан чанга дуугаар гиншихэд хүргэлээ.

Сэүн анх удаагаа л эрхтэнээ хэн нэгэн бүсгүйн дотор бүтнээр нь хийж үзэж байгаадаа урамшин хурдлан хөдлөхөд Сэхи-боль гэсэнгүй харин ч улам ахиад илүүг ахиад өшөө илүү ихээр хийгээч гэж гиншин хэлэх нь Сэүн-г улам хүчтэй болгож өмнөхөөсөө хурдан хөдөлхөд Сэхи ммхн яг болж байна сайхан байна У Сэүн ч гайхалтай юм аа гэх мэтээр Сэүн-г магтах үгнүүд Сэүн-г хүчтэй бүлэх тусам улам л нэмэгдсээр байлаа. Сэхи хоёр гараараа хөхнөөс барин толгойг нь өөрийн хэлээрээ долоож хөлөө Сэүн-н мөрөн дээр тавилаа. Сүүлдээ сэхи тэсэхээ байн орны хоёр талаас зууран аливээ ахиад илүү хүчтэй гэж орилж байлаа.Сэүн ч хүчтэй хөдөлсөөр түүнээс эрхтэнээ сугалах гэхэд нь Сэхи ммххх ммхх ү ү үгүйээ зүгээр л дотор минь тавь гэлээ......

SHARE THIS:

Oh!My Sexy Swag (Дууссан)Where stories live. Discover now