(#6)GIRL WITH HALF DRAGON TATTOO

12.8K 204 0
                                    


***Дурсамж**

сэхи-ахааа

Ах-яасан

Сэхи-Үри ах хайччихсан юм.

ах-удахгүй ирнэ ээ.гэхэд гэрийн хаалга онгойж Үри ах гартаа нэг цүнхтэй зүйл барьсаар орж ирлээ.

Үри- хоёр оо хаана байна.

Ах-том өрөөнд байна.

үри-хардаа шивээсний машин

Сэхи-хөөх би шивээс хийлгэж болох уу?

Үри- 3уулаа хийлгэнэ ээ. Энэ лууг яг 3 хуваагаад

Ах-золиг минь юу яриад байгаа юм.

Үри-бүүр том болоод хэн нэгнээсээ төөрчихвөл эсвэл таних аа байчихвал бидний таних тэмдэг болог.

Сэхи-вуааа гоё сонсогдож байна.

Ах-би том болохоор толгойг нь Үри их биеийг нь харин бяцхан Сэхи сүүлийг нь гэсэн үг үү?

Үри-ммхн..........

Харин одооо тэд төөрөлдсөн.сэхи хоёр ахыгаа хаана байгааг мэдэхгүй, хэзээ нэг өдөр лууг их бие.толгой хоёроо олно гэж итгэсээр л аав нь том нь ахыг нь аваад алга болчихсон.харин бага.ах нь өглөө.сэрхэд.нь.байгаагүй харин шивээсний машин нь л үлдсэн. Сэхи одоо ахлах сургуулийн сурагч гар хүзүү гээд нүүрнээс бусад хэсэг нь шивээсээр дүүрэн учир хүүхдүүд түүнийг архи ууж тамхи татаж биеээ ү****ж явдаг гэж боддог.гэхдээ тэр зүгээр л ах нарыгаа санасан үедээ хамгийн сүүлийн дурсамжаа сэргээх гэж өөр дээрээ шивээс хийсээр байгаад л ийм болчихсон. Хичээл дээр чихэвч зүүдэг гэхдээ дуу сонсдоггүй зүгээр л хүйтэн хөндий царай бас шивээснийх нь тухай ярих хүүхдүүдийн яриаг сонсоогүй мэт царайлах л гэж харин анхаарал нь 100% багшийн яриан дээр байдаг. Лухан бол түүний ангийн хүүхэд хэн ч харсан цайлган сайхан сэтгэлтэй ангийн хүүхдүүд бүгд л түүний гэнэ.харин лухан сэхи-г хэн болох бас яагаад ийм байдгийг нь ч мэднэ.учир нь тэр үри ахынх нь хуурай дүү....

Гэхдээ түүнд хэлж байгаагүй,учир нь түүнд хэлэх зориг байгаагүй бас цаг нь болоогүй гэж хүлээсээр ирсэн.харин одоо цаг нь болсон гэж бодож байгаа

Хичээл тархад Сэхи гараа халаасандаа хийсэн чигээр самбар дээрх тоог цээжлэн сууж ангид сэхи болон лухан л үлдлээ

лухан-сэхияа

Сэхи-ммм яасан?

лухан-хүүх. чи ч харагддагаасаа өөр гэсэн юм аа

Oh!My Sexy Swag (Дууссан)Where stories live. Discover now