'With your touch I come alive'

873 68 12
                                    

"Jaká že je další hodina?" zeptám se Scar, když začneme stoupat do schodů.

"Merline, tenhle rozvrh máme už měsíc a ty si ho nejsi schopná zapamatovat?" zeptá se se zděšením v hlase.

"Uhm-Ne?" odpovím v tónu 'Duh'

"To je blbý, protože já taky ne" řekne rychle a já se prudce zastavím.

"Cože?!" vypísknu a ona se zasměje a pokrčí rameny.

"A co teď?" zeptám se jí a rozhlédnu se po chodbě jestli tu někdo z našeho ročníku není abychom se ho mohli zeptat.

Nikdo.

Scar se taky rozhlédla, a potom zase pokrčila rameny.

"BINGO!Mám nápad!" zaraduju se po chvíli. Doufám, že vyjde. Totiž párkrát už se nám stalo to samé, ale nikdy takhle brzo. Takže nevím jedtli si to bude Hannah pamatovat. Doufám, že jo.

"Jak-Ahhhh" dojde Scar.

"Han?" zavolám jí a ona se vedle mě zjeví.

"Věštění" je první co řekne.

"Jak víš na co se tě chci zeptat?"

"Vím, prostě to vím" usměje se a pokračuje"A řekni Scarlett, že má hezkou barvu na nehtech" a s tím zmizela.

Automaticky jsem se otočila ke Scar a prohlédla jsem si barvu na jejích nehtech.

Světle fialová. Hmmm, tu moc nemusím, ale sluší jí.

"Tak co?" zeptala se Scar okamžitě, když jsem přestala mluvit, pro ní, do vzduchu.

"Věštění a Hannah vzkazuje, že máš hezký lak na nehtech" mrknu po ní a ona se zasměje"Tak až jí zase uvidíš řekni, že děkuju" a já přikývnu.

"Ale teď už POJĎ!"zařve a já nadskočím.

Scar mě čapla za ruku a doslova mě dotáhla až do sedmého patra, kde máme věštění, rychle jsme vylezly po žebříku a vběhly do učebny.....O deset minut později.

Profesorka Cutherbethová si nás ale nevšimla, protože něco zapálaně vysvětlovala.

A tak jsme já a Scar využili situace a vplilžili jsme se do zadní lavice u okna.
Scar ihned usnula. Je s ní fakt sranda.

"Mars bude delší dobu svítit silněji než obvykle s to znamená, že lidi narození ve znamení štíra" Hej, to jsem já!"by se měli dát trochu na pozor. Ale hlavně to znamená, že se objeví něco nového ve vašem životě. Někdo nový.... Kdo je tady z vás štír?" zeptala se profesorka.

Asi z 15 lidí se přihlásili jenom dva. Docela málo podle mého názoru. Byla jsem to já a....Sirius, který seděl vedle Jamese kousek ode mě. Oba dva jsme se na sebe koukli a on se ušklíbl a já protočila očima.

"Jenom vy dva milánci? Kdy jste se narodil vy pane Blacku? I rok prosím" usmála se vlídně profesorka.

"Třetího listopadu. 1959"odpovědel trochu znuděně Sirius.

"A vy slečno Yaxleyová?"

"Dvacátého listopadu. 1959" odpověděla jsem s úsměvem.

"Hmmmm-vás dva čeká něco zajímavého, ale složitého" začala mrmlat profesorka a koukat do prázdna.

Znovu jsme se na sebe se Siriusem otočili, ale tentoktát jsem se ušklíbla i já.

Otočila jsem se na Scar jestli už se probudila. Překvápko!-Ne.

mad hatter; s. blackKde žijí příběhy. Začni objevovat