"pořád jsi naštvaná?"
"jo"
"hmm, a teď?"
"jo"
"ale teď už ne, že jo"
"pořád"
"no a co třeba teď?"
"už ne" usměje se bláznivě scar a já taky.
konečně! už dvě hodiny na mě byla naštvaná. i když spíš nebyla, ale jenom to předstírala.
najednou se mi zatemní před očima a cuknu s sebou, čehož si scar všimne a hned přeskoči ke mně na postel.
"co se děje?" zeptá se trochu vyděšeně, ale já pouze zakroutím hlavou.
"to nic, v pohodě, jsem unavená a asi bychom měli jít spát"
"dobře, jak myslíš" odpoví pomalu scar a jakmile ulehne na svojí postel, začně chrápat.
já si taky lehnu, ale místo toho abych hned usnula jsem pořád přemýšlela nad jednou věcí.
vážně to bylo to, co jsem si myslela?
že by zase přišla ona?
•••••••••••••••••••••••••••••••
"scar! charlie! zaspali jsme! dělejte, vstávejte!" začala ječet lily.
ani si nepamatuju, kdy včera přišla...
počkat?! cože! zaspali?!
rychle jsem se napřímila a rozhlédla okolo pokoje.
lily lítala po pokoji a oblékala se a scar?
scar pořád spala se slinama u pusy.
atraktivní.
"scarlett!" zařvala jí do ucha lily a scar se konečně vzbudila.
"souhlasím s charlie!" vykřikla a až poté rozespale otevřela oči.
v ten moment jsme se já a lily zaali smát jejími zmatení a já vstala.
lily chvíli poté vystřelila z pokoje s tím, že chce ješte pokud možno stihnout snídani.
rychle jsem se převlékla do uniformy
charlie outfita zjistila, že scar je nějakým zázrakem taky už převléklá.
rychle jsem provedla hygienu vlasy si svázala do culíku, vzala scar za ruku a dotáhla jsem jí přes společenku až na hodinu obrany.
už jdeme o patnáct minut později.
když vběhneme do třídy, tak nás neuvítá profesorka doddsová, ale profesorka mcgonagallová.
sice jí mám mnohem radši, ale určitě nám dá trest.
"mohla bych se zeptat, proč jste přišli pozdě slečno yaxley a wright?-"
přerušilo jí, ale bouchnutí dveří ze který vyběhli poberti.
james a sirius se něčemu smáli, peter se usmíval a jediný remus vypadal trochu ustaraně, že jdou pozdě.
sirius outfit"dobrý den profesorko, omlouváme se ale zaspali jsme" řekne hned remus a scar řekne"my taky".
mcgonagallová si nás šest přeměří pohledem a řekne"v šest máte trest" a kývne hlavou abychom se posadili.
rychle si se scar sedneme do jedné ze zadních lavic a za nás si sednou james a sirius a před nás remus a peter.
"takže jak jsem říkala, profesorka doddsová je nemocná tak budu zastupovat já. říkala, že dnes máte mít praktickou hodinu na téma bubáci"
•••••••••••••••••••••••••••••••
"takže, kduž už umíte formuli, seřaďte se. bohužel už dnes nevyzbyde na každého, a tak někkdo bude muset příští hodinu"
já a scar jsme si stoupli někam do zadu, ale dav nás nějakým způsoben dotlačil dopředu.
skvělý.
trochu se bojím abych se přiznala, protože právě všem odhalím eho se nejvíce bojím.
jako první stála scarlett.
věděla jsem, že ze skříně vyleze akromantule takže když opravdu vylezla nedivila jsem se.
nejdříve scar pouze vyděšeně koukala, ale pak zde sebe dostala "ridikulus" a akromantule se změnila na velkého psa.
ze zada někdo hlasitě zaštěkal a všichni se otočili a spatřili šťekajícího siriuse a smějicí se ho jamese, remuse a petera.
"pane blacku" zavarovala mcgonagallová a pokývla hlavku na mě, že jsem na řadě.
pomalu jsem došla blíže ke skříni.
chvíli se nic nedělo, ale pak se skříň otevřela a vylezla jsem z ní...já?
byla jsem stejně oblečená, jak teď a vypadala jsem úplně stejně a na jeden drobný detail, který každý mohl přehlédnout.
moje černé oči.
začala jsem se pomalu a krutě usmívat, ale stále jsem nic neříkala.
byla ve mně thea.
nejvíce se bojím své mysli, nejvíce se bojím sama sebe.
a to mě začíná pomalu, ale jistě děsit.
nevím, jak jsem to dokázala, ale totálně jsem zapomněla tohle zveřejnit, a pak mi to dnes vulvwc nešlo takže jsem čekala a zkoušela to....pokud rohle čtete nevím kolik je ,a tak sorry guys! jo a v minulí kapče nakonci jsem říkala, že v téhle bude už thea, ale rozmyslela jsem si to a pousouvám to. tahle kapča je nic moc, vím, ale nějak mi docházejí nápady....urči se to, ale zlepší nebojte! hlasujte a komentujte a páááááááááá!
ČTEŠ
mad hatter; s. black
Fiksi PenggemarCharlie Yaxley je zvláštní . A když říkám zvláštní myslím to tak. Sirius Black je nejoblíbenější kluk na škole, který si pravděpodobně nikdy nevšiml Charlie. Co když je osud svede dohromady?