23 bölüm

63 4 0
                                    

Ama bu nasıl olur davetiye listesinde adı olmayan kimse içeriye alınmıyor diye biliyordum. Onu gördüğümü fark edince koşar adımlarla salonu terk etti ben ise ağzımı bile açmadan öylece baka kaldım. Buda neydi şimdi başıma geleceklerimin bir işareti olabilir miydi?
Düğün bitti ama bizimler durmak bilmiyordu. Gelinliği çıkarıp uzun beyaz bir salaş elbise giyip önce bir bara eğlenmeye ardında doslarımızla yemekte bu güzel anı kutladık masada herkes o kadar yorgundu ki ama yinede pes etmemekte karalıydılar güzel bir İzmir turu da yaptıktan sonra herkes evine dağıldı Kerem yuvamızın kapısı açmasıyla beni kucağına alması bir oldu yatak odasına kadar hiç pes etmeden taşıdı etraf karanlıktı ama merdivenleri çıktıkça bir ışıltı geliyordu mumlarla bir yol yapılmış ve güller serpilmiş bu adama aşık olunmaz mı şimdi ? Kucağında inip sıkı sıkı sarıldım akan gözyaşlarıma bakmayın siz mutluluktan bunlar...

Kerem bir iki kadeh birşeyler içerken bende duş aldım o kadar yorulmuşum ki duşumu alır almaz hemen yatağa serilmiştim ama Keremin bünye bu kadar yorulmaya alışık olduğu için hala ayaktaydı bana bakıyordu sürekli ben ise,  gözlerine uzun uzun bakamadığım için sürekli gözlerimi kaçırıyordum. Işığı kapatmasıyla, kalp ritmim hızlanmaya bir anda ateş basmaya başladı. Yavaş  yavaş üstüme geldiğini hissediyordum yorgun ama kararlıydı bir o kadar da iddalı nefesini boynumda hissederken yine bir acı daha ne zaman geçecekti bu acılar artık diye düşünürken Kerem üstümde yığıla vermiş ben ise bu durumdan faydalanıp teknoloji çağın bir parçası diyip bu anımızı bir selfi ile ölümsüzleştirdim gece 4.25 e uyku mu kalır can sıkıntısından sürekli fotoğraflar çekiniyordum. Tabi buda nereye kadar yanına uzanıp onu izledim ilk defa saçlarını oynayıp uzun uzun baktım.

Mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin