24 bölüm

50 5 0
                                    

O şekilde de uyuya kalmışım sevdiğimin kollarında sabah uyandığımızda çoktan horozlar ötmeye başlamış, güneş tepede yerini almıştı bile kalkıp hemen bir duş aldıktan sonra aşağıya inip kocama güzel bir kahvaltı hazırlamaya koyuldum. Sucuklu yumurta gevrek simit çeşit çeşit peynir reçel ve zeytinler masaya tek tek kondu ve kahvaltının olmazsa olmazı çayda masada yerini aldıktan sonra tek tek salatalıkları doğrarken merdivenlerden bir ses bunlar Keremin ayak sesleriydi.
Kerem - günaydın Sultanım
Eylül - günaydın kocacım kahvaltı hazır hadi otur
Baş başa güzel bir kahvaltı yaptıktan hemen yukarı fırladım
(Yüksek bir sesle ) Eylül- Hayatım sen kahvaltıyı topla ben valizlerimizi hazırlıcam sonuçta ilk yurt dışı seyahatim olacaktı elbiseler,etekler,şortlar,bikiniler, çantalar, ayakkabılar derken 2 valiz olmuştu bile. 1 valizde Kereme birşeyler koyup yavaş yavaş hazırlanmaya başladım. Heyecandan elim ayağım titriyor ne yapacağımı şaşırıyordum. Uçağın kalkmasına 1 saat kala arabamıza binip Havalimanı'na gitmek için yola koyulduk Havalimanında Rus kızların gözü Keremdeydi eeee bende tabi kıskanç bir Türk kızı olarak hemen buna müdehale ettim etmesine ama uçağa binene kadar Kerem'in çenesini çekmeye maruz kaldım. Uçağa ilk binişim olmamasına rağmen yine kelebekler midemi rahat bırakmıyorlardı Kerem'in elini tutup başımı koltuğa yasladım İngiltere yolculuğumuz başlamıştı indiğimiz anda derin bir nefes alıp Kerem'e sarıldım.

Mutlu sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin