3

49 4 0
                                    



Zdravím som tu s ďalšou story, ano budem sa snažiť ostatné dve dopísať ale tejto sa idem venovať na 120% a chcem upozorniť že táto časť je iba odhadom čo dané veci robia a hladané účinky na googli (žiadne skúsenosti dobre 😂) takže budem rada za pekný komentár, či to stojí za pokračovanie a ďakuej za 4k pri Pomste Olympu ste úžasný 🙏 Enjoy...

Dakota sa stratila niekde v dave ľudí a ja som sa len tak motala na kraji. Pochopiteľne sa do chaty všetci nezmestili tak boli vonku. Sadla som si na plastové stoličky, ktoré boli opreté o stenu chaty a pozorovala som okolie. Ruky som si dala do vreciek a poriadne som sa rozvalila na stoličke.

Zhluk asi šiestich dievčat s ružovými pohárikmi tancovali na hudbu, ktorá mi hrala až v hlave. Mám pocit, akoby to bolo niečo iné ako hudba, krv mi vrela po celom tele, postavila som sa, vôbec netuším prečo, netušila som čo robím ani kam idem. Hudba ma celú ovládla, vošla som dovnútra. Mala som pocit, akoby sa chata zväčšila najmenej dvakrát. Stála som v strede obrovskej miestnosti s vysokým stropom, obtierali sa o mňa neznámi ľudia a zrazu som zbadala barový pult, namierila som si to rovno k nemu. Sadla som si na barovú stoličku a pozrela som sa za bar. Nikto tam nebol, zamračila som sa, načo je tu bar, keď ho nikto neobsluhuje. No nič, otočila som sa na tu masu spotených ľudí tancujúcich do jedného rytmu. Na druhej strane miestnosti som zbadala Dakotu s druhou spolubývajúcou, Kristen myslím že sa volá, s Minhom a s ďalšími piatimi chalanmi, celkom peknými. Dakota otvorila svoj záhadný sáčok a dala každému po jednej tabletke. Začali sa uškŕňať a vložili si ich všetci do úst a prehltli ich. Pozorovala som ich asi päť minút bez pohnutia, zažratá nedočkavostou, čo robia tie  tabletky, ale zo sledovania "špehovania" ma vyrušil nejaký hlas.

,,Ahoj, si tu nová?" Spýtal sa niekto vedľa mňa, ani som si nevšimla kedy prišiel. Otočila som sa jeho smerom, sakra, bol to Minhov spolubývajúci. Ten ktorý drtil niečo na počítači. Pozrela som ja do jeho oceánových modrých očí. A nejak som zo seba dostala odpoveď : ,,A-ahoj, áno som." Usmiala som sa. Jeho oči ma hypnotizovali, chytil sa za vlasy, kratučké na ježka. Nemal ich ešte dnes dlhšie? ,,Inak, ja som Charlie." Usmial sa a podal mi ruku. ,,Ja som Audrey." predstavila som sa a podala mu ruku tiež. Začala som sa červenať, bol fakt pekný. Začal sa smiať a ja tiež. ,,Toto je zatiaľ najhoršia párty aká tu bola." Povedal. Nadskočil a začal sa hrabať vo vreckách riflovej košele. Po pár minútach zápasenia s jeho vreckami vytiahol maličký sáčok a uškrnul sa od šťastia. Boli v ňom štyri také isté tabletky ako mala Dakota. Vytiahol dvoje a ponúkol mi jednu. Zobrala som ju do ruky a obzrela si ju. Malá guľatá modrá tabletka s vyrazeným znakom Apple. Pozrela som sa zvedavo na Charlieho oproti mne. ,,Ty si nikdy nemala Éčko že?" Spýtal sa, ale hudba sa začala zhlasovať  a skoro vôbec som nič nepočula. Naklonil sa ku mne a povedal trošku hlasnejšie : ,,Neboj sa, nie je to návykové. Musela by si to brať každý deň, ale takto raz za čas je to v pohode." Usmial sa a vložil si tabletku do úst, zopakovala som to isté po Chrliem. Usmial sa a znova sa ku mne naklonil : ,,Len sa na to prosím ťa nenauč, ja si vždy dám éčko iba na párty, a hlavne nerob moc blbosti ak by to začalo účinkovať. " Odklonil sa vybral z vrecka mobil a uškeril sa a pozrel na mňa. ,,Prepáč, ale už musím ísť, uži si to !" Zakričal cez hudbu a zmizol v dave.

Otočila som sa k pultu a položila naň ruky. Nič som necítila. už som počula o extáze, ale zabudla som jej účinky. Nikdy som neskúšala drogy ani návykové látky, ale je mi to jedno, jediné čo neskúsim sú cigarety a alkohol. Nemám sa tu čoho báť, rodičia sú kilometre ďaleko. Štve ma, že tu nikoho nepoznám a som hamblivá. Keď som bola v reštaurácii s rodičmi, hambila som si vypýtať soľ. Preboha, musím sa toho zbaviť. Nemôžem byť taký srab.

,,Zdravím" ozvalo sa predo mnou zároveň aj s buchnutím prázdneho pohára o pult baru. Prudko som zdvihla tvár a pozrela sa na toho debila, ktorý mi skoro dorezal tvár sklom, ale na šťastie sa nerozbil. ,,Zbláznil si sa!?" Zkríkla som skôr, ako som si uvedomila, že mi nič nie je. ,,Kľuuud však sa ti nič nestalo." Uškrnul sa nejaký chalan za pultom.

Why Don't You CryWhere stories live. Discover now