Aku pun keluar dari rumah lame kitaorang then pergi ke rumah baru!!!!"Hyung lambat lagi ke sampai" kate v kearah nc.choi "sikit je lagi" jawabnye 2,3 patah, aku hanya termenung kerana risau akn rumah baru tu tiba2 lamunan aku putus "hyung kenape termenung je dari tak di" kate jk terhadap aku "tak ada lah hyung cuma terfikir rumah baru je" jawabku seolah2 menipu "kenape dngn rumah baru kita tu hyung" katenye lagi "tak lah hyung ingat nk letak dlm rumah tu pink semua" kateku menipu lagi "andwae hyung" kate jk terkejut,aku hanya tertawa melihat telatah jk "tak lah jk hyung tipu jelah" kateku membuatkan jk memuncung mulutnye tanda merajuk "jngn buat mulut cam tu nnti hyung buatkan" kateku sambil megugut jk dn jk pun ape lagi matenya terbeliak memandang aku "hyung nak buat ape nnti" katenye dan aku hanya mendekati jk then mendekatkan muka ku "nnti hyung kiss sampai lemah baru tau" sekali lagi matanye terbeliak,menjerit dn menolakku "andwae hyung,jk taknak" katenye menolak aku tapi tak berjaya kerana aku diatasnye dn dibelakang aku ada penyandar orang duduk sambil memandu tu "katelah nak" kate ku lagi sampailah aku turun diatas nye "betul jk taknak huwarghhhh" katenye sambil nangis "jk~ jngn lah nangis hyung gurau jelah" kateku sambil memujuk " hyung~" katenye sambil memeluk aku "hyung janji takkan buat cam tu ye" kateku dn jk hanya mengganguk...
#RUMAH BARU#
All: hyung ni ke rumah kita
NC.CHOI: yeMaaf author buat lambat dn pendek
YOU ARE READING
BTS HORROR SPIRIT
RandomKisah 9orang pemuda yg kacak,tapi malang nasib mereka selepas berpindah disebuah banglo yg berhantu.... Apa akan terjadi kepada bts? Adakah nyawa mereka melayang? Rumah banglo?