kenape (part 2)

1K 84 3
                                    

Setelah beberapa minit aku temani jin hyung ,jin hyung agak merengek dengan aku " v,hyung lapar lah" kata jin hyung sambil tanggannya mengoyangkan lenganku " arrasseo hyung nak makan apa" tanyaku sambil memandang jin hyung " jamjjamyeong" kata jin hyung " nae khajima v pergi ambil dkt bawah" kataku berlalu pergi.....
   

          Aku pun menuruni tangga " v hyung mcm mne dengan jin hyung" kata kookie sambil memandangku " jin hyung okey" kataku ssmbil kearah meja makan untuk mengambil jamjjamyeong ,lalu menaiki tangga untuk kebilik jin hyung " hyungim v dah ambilkan jamjjamyeong ni" aku melihat jin hyung sambil tersenyum "gomawo saeng" katanya membuatku tersenyum apabila jin hyung mengelarkan saeng " hehehe nae hyung" aku tersenyum malu sambil duduk dibirai katil " omo kyeopta pipi v dah merah hahaha" kata jin hyung sambil ketawa " hyung makanlah v nak panggil jhope hyung kejap" kataku melangkah kearah pintu....

        Selesai menuruni tangga aku pun memanggil jhope hyung " hyung pailiwa masuk bilik jin hyung" kataku memandang jhope " nae arrasseo" katanya membuatku tersenyum dan tiba²...

TING TONG TING TONG!!!!

   Kedengaran bunyi loceng berulang kali seperti seseorang datang dan langkah ku berhenti " woozi pailiwa buka pintu tu" kata jimin dan woozi hanya mengangguk lalu kearah pintu sampai sahaja disana..

ANNYYEONGHASEYO WOOZI-AHHH!!!!

Semua mata memandang kearah pintu dan mereka seperti kenal suara ...

EXO SUNBAENIM!!!!

Kata woozi dan kami semua kearah pintu " exo sunbaenim waeyo masuklah dulu" kata namjoo sambil mempelawakan exo masuk " nae" jawab kris sambil kearah sofa dan yang lain mengikut kris " kris hyung waeyo kenapa datang" kata jimin yang agak pelik kerana exo datang " kami datang nak jenguk jin dengar kata dia pengsan betul ke" kata suho yang agak risau " nae mcm mne hyung tahu" kata suga memandang ahli exo " woozi yang call kata jin pengsan tetiba" kata sehun yg agak rapat dengan woozi " ouh! Yeke " kata jhope memandang chen " boleh kami jenguk jin" kata luhan terhadap ahli bts " jom lah hyung " kata aku membawa exo sunbaenim " nae" kata lay...

        Selepas sahaja sampai dibilik jin " jin hyung" panggil tao sambil memandang kris lalu kris menjeling "gege " panggil tao kearah kris " gege mianhae" kata tao lagi semua disitu hanya tergelak memandang kerenah tao " dah² lah buat drama tak berbayar kita datng jenguk jin bukn tengok drama tak berbayar" kata luhan memandang kearah kris dan tao " jin hyung mcm mne boleh jadi mcm ni" kata kai memandang jin " gwenchana hyung okeylah" kata jin tersenyum.....


Maaf harini author tak ada mood lah hope korang tak marah

BTS HORROR SPIRITWhere stories live. Discover now