KENAPA?

1K 94 2
                                    


aku yang dari tadi asyik termenung dengan ape yang terjadi,aku juga takut kalau member aku yang lain cedera kerana rumah ini dan tetiba namjoo menegur aku "jin kau kenapa" jawabnye membuatku memandangnye lalu menelan air liur kerana sesuatu lembaga ditangga dan aku juga hampir berpeluh yang lain juga melihat aku sedikit pelik lalu semuanye duduk berhimpit kerana takut " hyung" panggil simaknae sambil memandang sekeliling dan jhope juga hampir menangis " hyung tak de papa" aku hanya memandang kearah tangga dan tanpa sengaja aku pengsan membuatkn yang lain panik " a...apa ter...terjadi" jawab woozi ketakutan " v kau pergi call doktor yang lain tolong aku angkat jin" kata namjoo....

           Selepas beberapa minit yang lalu aku terus bangun dengan keadaan pejam celik " arghh" aku menjerit kesakitan dikepala " hyung rehat lah jangan paksa diri" kata v yang selalu mengambil berat terhadap aku " n..nae" kataku dalam keadaan lemah " apa terjadi ngan kau jin" soalan namjoo membuatkan aku sedikit gelisah peluh mula membasahi dahi ku " a..ani a..aku t..tak de pa...pape" kataku untuk menghilangkn ketakutan dan tetiba v naik atas katil lalu memeluk aku "hyung gwenchana, hyung rehatlah dulu" kata v membuatkan aku memandangnye dengan senyuman lalu v membalas senyuman aku " ta..tapi hy..hyung ke..kena ma..masak un..untuk ko...korang" kataku lalu v membaringkan aku dan berkata " hyung tak payah masak biar suga hyung ngan namjoo hyung yang beli btw hyung kena rehat dulu sebab badan hyung agak lemah" kata v dan aku cuma mengangguk " hyung kitaorang nk keluar so hyung rehat lah ya" jawab kookie lalu mereka semua ingin keluar dan aku pun memegang tangan v ,mereka semua memandang ku " hyung nk kau temankan hyung" kataku membuatkan v mengangguk " okeylah hyung kitaorang nk pergi ruang tamu so kalau makanan sampai kitaorang panggil hyung" kata jimin dan mereka pun beredat...



Maafkan author lambat update dan maaf sbb part ni terlalu pendek....btw terima kasih siapa yg undi author

BTS HORROR SPIRITWhere stories live. Discover now