jalan

1K 89 1
                                    


Selepas aku dengar v cerita aku pun mulalah buka mulut " woozi-ahh takdi ape yg woozi nampk" tanyeku dengan lembut "macam ni" semua dekat siti terangguk2

               Masa woozi tengah tengok tv pastu jin hyung panggil woozi kate jin hyung dia nak ajak kitaorang pergi jalan tapi tiba2 jin hyung buka pintu tuang tamu,woozi pun pandang depan tengok takde siapa2 kosong.....

Aku mendengarnye pun pelik "jadi yg cakap ngan woozi tu bukan hyung" woozi hanya mengangguk "hyung hope takut eomma!!!!!!" jerit jhope ketakutan dan menangis di dakapan v " tak pe hyung nnti kita berdua tidur bilik jin hyung,kan jin hyung" kate v aku pun mengangguk " apekate kita buat tragedi nak tak" aku pun memberi cadangan yg lebih tepat " tragedi ape hyung" kate suga yg memeluk adiknye "macam ni ,suga tidur dengan jimin dan woozi then namjoo,jhope dan jungkook pun same, sekarang hyung dah bagi grup untuk tidur tiga orang satu bilik faham" kateku memberikan yg lain faham ape yg aku nak buat " hyung jom pergi jalan2 dekat kawasan ni nak tak" kate woozi " hyung nak pergi tapi takut yg tu pulak" kateku sambil menunjukkan kearah jhope " hope taknak ikut" kate jhope yg sememangnye dia lemah semangat "tapi siapa nak jaga hyung nnti" kate v " v lah yg jaga hyung" kate jhope dan v hanya tersenyum kerana dia paling takut jhope cedera atau diusik dengan orang lain kerana dia paling sayang hyung nye yg sorang ni " nae hyung" v sempat memegang pipi jhope...

Maaf lambat ye nnti author buat next part ye

BTS HORROR SPIRITWhere stories live. Discover now