jalan

1.3K 98 2
                                    


Selepas bangun tidur aku pun kedapur baru ni "mana ni kuali aku bkn ke aku letak kat sini semlm" kateku pelik tiba2 satu tangan menyentuh tangan ku apa lagi aku pun menoleh " lah v rupanye!!! Hah nk ape" tanyeku sambil melihatnye dalam keadaan nangis "hyung" katenye dalam keadaan nangis,aku pun memeluknye dan bertanya "v kenape ni" kateku lagi sambil mengusap belakangnye "v jumpa hantu dkt atas almari" katenye membuatkan aku kaku,aku pun dah lama perhatikan rumah ni pasti ada sesuatu "hantu" kateku tak percaya "betul hyung" dia nangis tersedu2 membuatkan aku percaya "ye lah hyung percaya" kateku memeluk eratnye "hyung boleh tak malam ni v nak tidur ngan hyung" katenye terhadapku "tapi kalau v tidur ngan hyung jadi jhope tidur ngan siapa" kateku melepaskan pelukannye dan membaiki rambutnye yg agak kusut "biar jhope hyung ikut sekali" aku hanye mengangguk "tapi v kena cerita dkt jhope ye" jawabku mengusap rambutnye "hyung cari ape takdi "katenye membuatku teringat sesuatu "kuali hyung" jawabku "tu bukn ke kuali hyung " katenye membuatkan aku pelik tapi bukan ke aku cari dekt situ takdi tapi asal ada dekat peti "hyung wae" jawab si v lagi "aniya hyung lupa" jawabku menipu "nae" katenye berlalu pergi duduk atas kerusi meja makan " v lapar ke" jawabku "nae" aku hanye tertawa "kejap hyung masakkan ye" jawabku dan v hanya memgangguk...

#5 minit kemudian

Selesai aku memasak akhirnye siap juga "v pergi panggil yg lain" kateku dan v pun berlalu pergi,tapi semasa aku nak kedapur aku rasa sesuatu yg melitas dibelakang tapi aku pasti sesuatu aku pun menoleh kearahnye,mateku terbutang kearah makluk yg memandangku dan hilang seperti asap "hyung v dah panggilkan" mateku pun memandang v dan keluar lah zombie2 tu"morning jin hyung " jawab woozi yg baru bangun tidur aku pun hanya tersenyum....



Maaf gusy author buat terlalu sikit

BTS HORROR SPIRITWhere stories live. Discover now