Hoofdstuk 15. Shawn Mendes?

198 10 3
                                    

{POV EVA}

"Hoe de fack kan jij Shawn Mendes zijn?" Zeg ik gefrustreerd, is dit een enorme grap of zo? Als dat zo is het totaal niet grappig, ik kijk hem aan en hij haalt zijn schouders op. Ik plof neer, nu snap ik wel waarom hij niet wou zingen. Ik zucht en pak ook een gitaar. Ik begin met hem mee te doen. "Ik ben al mijn hele leven Shawn Mendes, wil je mijn paspoort zien?" Ik schud mijn hoofd. "Ja en nu?" Zeg ik. "Ik ga niet zingen" Zegt Shawn beslist. Ik knik, kijk dat snap ik nu dus wel. Shawn kijkt me aan en zegt dan:"Je mag dit tegen niemand vertellen Eva." Ik knik langzaam, ik kijk hem aan en hij zucht gefrustreerd. "Je had dit nooit mogen weten!" Hij staat op het punt in tranen uit te barsten. Ik ga echt om in de medelijden toen ik dat zag. Ik liep naar hem toe en pak de gitaar van zijn schoot. Hij zit daar heel verloren en ik ga op zijn schoot zitten. Hij kijkt naar beneden met tranen in zijn ogen. Ik knuffel hem stevig en hij knuffelt me terug. Ik kijk hem aan en vraag dan:"Hoe komt het dat je hier bent dan Shawn?"Hij viel stil en begint dan uit te leggen. Ik krijg van alles te horen, over Mary en dat hij eerst ook iemand anders was met de naam James of zo, en dat hij daarna een relatie met Mary kreeg onder die naam en dat Mary er uiteindelijk achter kwam dat hij Shawn is. Toen moest Shawn verhuizen omdat zij er dus achtergekomen is en toen kreeg Mary leukemie en had zij een relatie met zijn beste vriend toen. Toen kwamen Shawn en Mary weer bij elkaar en toen ging het laatst weer uit omdat hij vreemd is gegaan. En nu heeft Mary een relatie met iemand anders en is ze zwanger. {A/N korte samenvatting van deel 1 en 2 xD} Ik vind het echt heftig dat iemand dat allemaal al meegemaakt heeft. Ik geef hem nog een knuffel en ik kijk hem aan. Hij kijkt mij ook aan en hij buigt naar voren, net zoals ik, tot de deur opeens open gaat en daar staat een meisje in de deur opening. "Shawn" Zegt ze geïrriteerd. Ik kijk haar aan, dat moet Shawns jongere zusje zijn. Ik glimlach opgelaten.  Ik sta op en loop awkward naar de piano en ga weer zitten en kijk Shawn aan wat hij gaat doen. Hij maakt een "ga weg" gebaar naar zijn zusje en die gaat uiteindelijk dan ook weg. Hij kijkt me grijnzend aan en zegt dat:"Ik ga niet zingen babe" Ik bloos bij die woorden en schud mijn hoofd dan. Ik snap het. Ik sta op en zeg:"Ik moet naar huis sorry." Hij knikt en loopt zwijgend met me mee naar boven. Als we naar buiten lopen staan we awkward tegen over elkaar. Ik weet niet wat ik moet zeggen en aan zijn gezicht te zien hij ook niet. Hij zucht en zegt:"Uhm tot morgen dan maar he?" Ik knik en loop naar mijn fiets, hij loopt weer naar binnen en ik zucht teleurgesteld. Meteen wil ik me bij die gedachte al voor mijn kop slaan. Wat dacht ik dan? Dat hij me ging zoenen? Verkering vragen? Vragen om te trouwen? Tourlijk niet. Ik fiets weg en ik laat mijn hoofd afdwalen naar Shawn. Hoe zou het eigenlijk zijn om zijn vriendin te zijn?

Love is the new Hate. Shawn Mendes FanFicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu