Vztek přemýšlí za vás

1.8K 100 2
                                    

"To,že láska je všechno,je všechno, co víme o lásce." -Emily Dickinsonová kterou jsem si za poslední dobu tolik oblíbila.

"Pottere! Hej, šel bys se mnou na ples,kdybych tě povzal?" zeptal se směle plavovlasý mladík.
"Neplejtvej dechem Malfoyi" odvětil suše tmavovlasý mladík. I přes tón jeho hlasu donucenému ke klidu byla schovaná hluboká nenávist.
"Copak Pottere? Bojíš se?" zasmál se Zmijozel.
"To určitě!" prskl.
Sakra a zase se mu to povedlo, pomyslel si. Vždycky si necháš vytočit připomněl hlásek v jeho hlavě.
"Fajn.Tak ještě jednou se tě zeptám, Pottere. Jdeš se mnou na ten ples?" usmál se provokativně.
"Jo" zavrčel Potter přes zaťaté zuby a nadále byl zaměstnaný zlostným zíráním.
Malfoy se spokojeně zašklebil, ale potom trochu zvážněl a podíval se Harrymu přímo do očí.
"Chci abys to nikomu neříkal" nebyla to prosba ale rozkaz.
"Nechci udělat povyk" otočil se a odešel, nechávajíc za sebou otřeseného Harryho.

So, jsem zpět ;) Vím že to není drabble ale příběh jsem původně psala jako jednorázovku ovšem to bych nebyla já kdybych nemusela něco extra...budou to tedy menší kapitolky . Ted tedy mohu jen doufat jestli se vám začátek líbil . Prosím o hodnocení zdali mám pokračovat?

Vyhraj Pohár PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat