K plesu patří i tanec

1K 93 7
                                    

No a kdo přidává další kapitolu i když si před hodinou stěžoval na úkoly? No přeci já...na je prostě vždycky spoleh. Snad vás to bude bavit číst stejně jako bavilo to psát ;)

Když dorazil do Vstupní síně naskytl se mu pohled na tu šmejdku Grangerovou jak vyslýchá Pottera. Když ho Harry spatřil, jakoby se mu najednou vytratil hlas. Nejspíš se snažil netvářit překvapeně, ale co si budeme nalhávat, moc dobře mu to tedy nešlo.
Draco sám se musel nehorázně kontrolovat aby se neusmál. Harry ( ano, budu mu říkat Harry je to konec konců můj partner ne?) vypadal skvěle. Lahvově zelený hábit zvýrazňoval jeho oči ve kterých hrály pobavené jiskřičky, jen ty vlasy. Vlasy postrádali náznak svědčící o snaze je upravit i když nad nimi Harry strávil hodně dlouho.

Kéž by Hermiona neznala Harryho tak dobře. Věděla, že výběr jeho doprovodu na ples bude poněkud....výjimečný. Nečekala však, že zrovna Malfoy...

"Ehm - no tak já už půjdu" otočila se Hermiona a odešla za Krumem.
Mezi tím dokráčel k Harrymu Malfoy.
"Malfoyi" řekl Harry právě ve chvíli kdy se otevřely dveře do Velké síně a nabídl Malfoyovi své rámě. Malfoy ho s naprostým klidem přijal a zeptal se.
"O co všechno jsem přišel?"

"Šampioni zahajují se svými partnery ples prvním tancem" odpověděl mu Potter.

"Tak to tedy doufám, že umíš tančit" Malfoy se usmál nad jeho slovy, když vstupovaly do Velké síně.

Partner, líbilo by se mi být Potterovým partnerem.

"Jistě že umím" špitl ještě Harry s trochou nejistoty v hlase.

Doopravdy tančit uměl hlavně díky hodinám které dávala McGonagalová své koleji.

Mezitím se k nim stáčelo hned několik zvědavých pohledů.
Když došli doprostřed sálu, Malfoy se postavil naproti Harrymu, chytil jednu jeho ruku do své a druhou mu položil okolo pasu. Harry Dracovi položil ruku na rameno když se odněkud ozvala hudba a oba začali tančit.
Malfoy ho vedl a Harry se zcela poddal tanci. Bylo to opojné a on se cítil skvěle jako ještě nikdy. Když Malfoy viděl jak si Harry tanec užívá, zmocnil se ho jakýsi majetnický pocit a když se na něj Harry podíval zdělil mu.

"Celkem slušný, Pottere"

"To má být kompliment, Malfoyi?" řekl se zdviženým obočím.

"Ber to jak chceš, jen jsem čekal alespoň šlapání na nohy. Asi jsem tě příliš podcenil" odpověděl se skromným úsměvem.

"Klidně ti můžu začít šlapat na nohy jestli ti to chybí" odpověděl jen tak mimochodem Harry.

"Och, nenamáhej se. Celkem mi to takhle vyhovuje" v nevíře protočil oči nad Nebelvírovou drzostí.

Protančili spolu hned tři písně i když nemuseli. A náramně si to užívali.
Harry se hned několikrát za ten večer potkal s Hermionou ale Rona nikde neviděl, proto předpokládal že se odebral do ložnice ke spánku.

Když potom začaly hrát Sudičky, pozval Draco Harryho opět na parket. Byla to vcelku divoká hudba, při níž si Harry uvědomil, že mladý Zmijozel je velice atraktivní. Harrymu už bylo dávno známo,že shledává atraktivitu nejen u žen, ale i u mužů.
V posledních chvílích skladby znenadání chytl Malfoy Harryho kolem pasu, donutil ho svými gesty udělat otočku až Harry skončil, ani nevěděl jak, nakloněný dozadu a před spadnutím zádami na zem ho chránila jen Malfoyova ruka obtočená okolo jeho pasu.Jejich obličeje si byli tak blízko až oba mohli cítit na tváři tancem zrychlený dech toho druhého.
Po chvíly upřeného zírání z očí do očí se Malfoy oddálil.
Aby Harry skryl své zklamání, navrhnul aby se šli napít. Když ale došli k baru, kde se občerstvení nacházelo, Harry spatřil Rona, který je jistojistě pozoroval a teď zuří. Harry se rozhodl si toho nevšímat a tak když Malfoy navrhnul ať tu počká, že pití donese tak neprotestoval a zůstal na místě.
To už se však k němu řítil Ron.

"Co to,k sakru,má jako bejt ?!" vystřelil otázku.

"Co bys řekl, ples" odpověděl Harry jakoby nenuceně.

"Jakto žes šel - JAKTO ŽE SI ŠEL na ples s Malfoyem!"

"Může ti být pro Merlina uplně jedno s kým jsem šel na ples" oplatil mu to Harry.

To už ale přicházel Draco,který byl očividně v dobrém rozpoložení.Když však spatřil Rona a Harryho jak na sebe syčí jedovaté výtky, jeho pohled ztvrdnul.

"Vzpamatuj se! Je to nepřítel! Je to Malfoy!" křičel Ron a zuřivě gestikuloval rukama směrem k Dracovi kterého si právě všiml.

"Seš pitomec Rone" prohlásil Harry a odkráčel z Velké síně.

"To si přehnal Weasley" zavrčel Malfoy a upustil pití které dosud držel v rukou tak, že spadlo na Ronovi nohy a rozstříklo se všude okolo.
Ron však jen vyjeveně zíral na dveře ve kterých se teď vzdaloval i Malfoy.

                      

Vyhraj Pohár PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat