Napětí

1.3K 100 7
                                    


Večer, když už měl Harry všechny úkoly po Hermioniném neustálém napomínání hotové si sednul do křesla nejblíže u krbu a přemýšlel.
Pořád nenašel žádné vysvětlení proč se vždycky nechá Malfoyem tak vytočit.
Mohl si jen nadávat do všech idiotů. Co ho to pro Merlina napadlo! Jakej imbecil se nechá vytočit tak, až příjme pozvání na- COŽE ! To zatraceně pozvání nebylo!To byla výzva,nic než blbá obyčejná výzva!Tak fajn Malfoyi,zvedám tvou odhozenou rukavici, pomyslel si Harry.

Hráli spolu s Ronem Řachavého Petra, přičemž Harry už potřetí prohrával, když Hermiona zvedla hlavu od své knihy.

"Dnes rozhodně nejsi ve formě. Jsi v pořádku Harry?" zeptala se starostlivě.
"Hmm...nic mi není. Vážně.vJsem v pořádku"
Snažil se ji uklidnit.

"Harry jestli je to kvůli tomu vánočnímu plesu, jestli sis jěště nenašel partnerku,tak nám to klidně řekni. Do plesu nám zbývá jěště tak deset dní, někoho ti seženeme"ujišťovala ho.
"Hermiono," Harry se díval všude jinam, jen ne Hermioně do očí aby náhodou něco nepoznala.

"Doprovod na ples mám.Vážně si nemusíš dělat starosti"

Hermiona si ho jen znovu bedlivě prohlédla a sklopila svou hlavu tak, aby opět mohla věnovat plnou pozornost své knize.

Po dalších dvou kolech Řachavého Petra, při kterých Harry prohrál, jim oznámil, že je unavený a jde si lehnout.
Když usínal, přemýšlel nad tím, co mu Hermiona řekla.
Konec konců, ona jim taky neprozradila s kým půjde na ples, proto Harry neviděl jediný důvod, proč by to měl dělat on. Navíc by Ron jistojistě zešílel nebo by Malfoye zabil a to by byl problém, protože Harrymu se opravdu nechtělo hledat nového partnera.

-------------------

Týden se vlekl příšerně pomalu a Harryho každým dnem zžíral strach víc a víc. Malfoy na tom byl o dost lépe.

Harry chodil po škole jako tělo bez duše a odrazoval všechny od jídla. Jen on a pár málo dalších jedinců kteří zoufale nemohli žádného partnera najít se zdál být jediný, kdo se na ples upřímě netěší.
Malfoy Harryho zarputile ignoroval a kdykoliv ho uviděl, zatvářil se ještě samoliběji něž kdy jindy.

Proto se Harry zoufale snažil zaměstnat čímkoliv jiným, něž svým obvyklím touláním se po chodbách.

Párkrát se dokonce snažil rozluštit záhadu zlatého vejce, zkoušel se s ním projít i na čerstvý vzduch kolem jezera ale tomu bylo jen párkrát kvůli dost častým sněhovým bouřím.

Když ráno před plesem dostal Harry dopis, nikdo si toho nevšilm. Hermiona byla začtená do učebnice na Věštění z čísel,
Ron vedl vášnivou debatu s Seamusem o famfrpálu a ostatní děvčata věnovaly svou veškerou pozornost do debaty o nadcházejícím plesu nebo svých partnerů na něj.
Harry samozřejmě tušil od koho dopis dostal, proto si ho zastrčil do vnitřní kapsy hábitu a rozhodl se, že se musí ještě zastavit v nebelvírskě věži pro pár učebnic které tam zapoměl. Za ty dny z něj nervozita poměrně odpadla a tak si cestou z Velké síně dovolil pohlédnout k zmijozelskému stolu a vyhledat ocelově šedé oči.

Harry se na něj ušklíbl a Malfoy mu škleb s více než ochotou oplatil.
Když nad tím tak přemýšlel, byla by to docela zábava vidět ty udivené obličeje které je na plese budou jistojistě sledovat.

Z myšlenek ho vytrhla až Buclatá dáma, která požadovala heslo ke vstupu.
"Mimbulus mimbletonia" řekl Harry a vešel vchodem za obrazem do nebelvírských prostor.

------------------

Když se Malfoy toho rána probudil ve své zmijozelské ložnici, musel si konečně přiznat že nejspíš jako dítě spadl na hlavu a začalo se to projevovat až teď.

A navíc si přiznal - jako za tento rok už tolikrát - že má příšerný vkus na potenciální milence.

Draco už nějakou dobu věděl, že se mu jaksi líbí i muži. Sice mezi ním a jinými chlapci došlo jen k pár nevinným polibkům ale....

Potter pro něj byla nedosažitelná výzva.

Ani on sám netušil proč.
Nejspíš zakázané ovoce nebo co...
A tak se toho dne nechával zžírat nervozitou, jako ještě nikdy.

------------------

Později toho večera se odebral do umývárny pro prefekty do které dostal jen tak heslo od prefekta Zmijozelu.
Nad svými vlasy strávil více času, než bylo obvykle nutné. Oblékl si svůj společenský hábit z černého hedvábí a když odcházel jěště jednou se kriticky prohlédl v zrcadle a pokusil se nasadit onen pověstný sebevědomý výraz, který byl všem z Rodu Malfoyů tak dobře známý.

-------------

"Pottere, jste připraven na první tanec?" zeptala se Harryho profesorka McGonagalová.
"První tanec?" opakoval v nevíře Harry.
"No ano. Tři šampioni, letos čtyři mají tancem zahájit ples. Jistě jsem vám to říkala."
"Ne neříkala" Harry rořečně zavrtěl hlavou.
"No tak vám to říkám teď" řekla McGonagalová a odspěchala pryč.

Teď už tam stáli jen čtyři šampioni.
Cedric Diggory a Cho Changová, Fleur Delacurová a její přítel z krásnohůlek, jehož jméno Harry neznal, Victor Krum a Hermiona Grangerová a Harry Potter, nervozně přešlapující ze strany na stranu.

"Harry, kde je tvůj doprovod na ples?" to byla Hermiona.
"Jistě už je na cestě"odpověděl s narůstajícím neklidem Harry.
"Harry, měl .... měl si nám říct že-"
"Hermiono" vydechl s pohledem upřeným do neurčita za její rameno.

Vyhraj Pohár PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat